Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fietscafé Crankheads

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 09 feb 2005 05:51

Zo,

m'n dagelijkse rondje buyikspieroefeningen weer gedaan, zo meteen broodklaar maken en m'n 'kantoor' poloshirt strijken en dan gaan we weer ....
Als ik naar buiten kijk zie ik trouwens een witte glinstering over het wegdek. Dat wordt dus rustig aan in de bochten zo meteen.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 09 feb 2005 15:58

Quote: Origineel geplaatst door alstro op 08 Februari 2005
wat is er mis met een biertje laat staan koffie??

Dus ook geen cola ... Wat een onzin zeg, geen cafiëne. Hoe moeten we dan wakker blijven? Trouwens Fiets zit hier toch nooit, moeten ze niet gaan lopen zeuren...
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 09 feb 2005 16:50

Cola zit erg veel suiker in.

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 09 feb 2005 20:28

het was weer een modderzooi op de terugweg. Dat al die boeren net nu moeten gaan ploegen en dan met hun smerige tractor die schone asfaltwegen bemodderen. Het moest verboden worden
Doe mij maar een alcoholvrij biertje en zet er maar een cafeinevrij colaatje naast ober. Anders strijk ik Bart Bieciklet daar aan de hoek van de bar weer tegen de haren in
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 09 feb 2005 22:01

Zonder boeren had jij niet te eten ....zou je toch moeten weten.

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 09 feb 2005 22:33

Ja, ik werd vanmiddag ook stevig vergast op een mestgeur onderweg. Nou ja, mest...had meer met amoniak van doen

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 09 feb 2005 22:39

Alstro,

er bestaat hedentendage ook nog zoiets als een wegdekschoonmaakplicht voor de HH Boerenstand. En ze moeten formeel gesproken ook van die 'slipgevaar' verkeersborden in de wegberm zetten.
Maar wees gerust ik doe elke zaterdag ochtend onze weekinkopen vwb groenten en aardappelen direct bij de boer.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 09 feb 2005 23:08

Quote: Origineel geplaatst door levensnevel op 09 Februari 2005
Alstro,

er bestaat hedentendage ook nog zoiets als een wegdekschoonmaakplicht voor de HH Boerenstand. En ze moeten formeel gesproken ook van die 'slipgevaar' verkeersborden in de wegberm zetten.
Maar wees gerust ik doe elke zaterdag ochtend onze weekinkopen vwb groenten en aardappelen direct bij de boer.

Dat klopt, een boer kan niet zomaar ongestraft alles onder de bagger rijden. Hier in de schone polder zijn de boeren zich daar goed van bewust. En wordt elke dag na de arbeid of tussendoor de weg schoongeveegd.
Goede zaak natuurlijk, de gemeente heeft zelfs een aantal jaren geleden onder de akkerbouwers borden en grote stickers uitgedeeld.....GRATIS.

Ik ben in ieder geval blij dat jij de boeren steunt, zeker in dit jaar want 2004 was erg slecht. Uien prijzen van 1-3 cent per kilo, wortelen idem, aardappelen van 5-10 cent waren/zijn heel gewoon. Kijk dan eens op het prijskaartje in de plaatselijke super en vraag je dan af wie die supermarkt oorlog aan het sponsoren is.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 10 feb 2005 03:41

Allereerst: hoezee voor de oprichting van het Fietscafe forum!

Verder moet ik ook veel in ammoniakluchten en over strontwegen fietsen hier in Zuid-Limburg. Dan wil ik ook wel eens de plaatselijke agrariers binnensmonds verwensen, maar nooit echt gemeend hoor want van mijn moeders kunnen ze er ook wat van.

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 10 feb 2005 03:55

Zo numero Uno,

ben je hier voor een alcoholvrij afzakkertje na een dag hard werken of voor een bak caffeine vrije koffie om echt wakker te worden.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 10 feb 2005 04:02

Geen van beide eigenlijk, maar als ik toch zou moeten kiezen ga ik maar voor jouw numero uno.

<---

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 14 feb 2005 22:38

ahoi! Tis een mooi uur en klacht laat ik ff een pintje gaan drinken, maar wat hebben ze hier zo allemaal?
Excuse me while I kiss the sky

Plaats reactie