Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Schone dames!

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 11 mei 2020 20:51

marcuse schreef: 11 mei 2020 20:33 Precies, kijk maar eens naar de top marathon lopers of andere lange afstanden. Dat zijn geen Puckjes :-)
Nee dat zijn geen Puckies idd. Maar bij de top wielrenners/triatlethen/marathonners zijn er best wel wat gevalletjes die 'gevaarlijk' dun zijn (ook bij de mannen) en ook alle randjes opzoeken.

hayes

hayes 11 mei 2020 21:05

Marathonsloopsters zullen van nature al een lenig, pezig lichaam hebben. Anders kom je niet bij marathon terecht. Maar ook daar is de grens van ongezond mager heel dichtbij. Of al voorbij.

Dat gezegd zijnde. Ik vind het niet mooi, zo mager, maar of het nu natuurlijk is of door ongezond diëten/sporten, maar nooit een reden om denigrerend te doen.

Al is dit natuurlijk een topic waar we mooie dames willen spotten. Liefst als die nog effectief zot zijn van de fiets.

i-mac

i-mac 11 mei 2020 21:06

Sulla schreef: 11 mei 2020 20:51
marcuse schreef: 11 mei 2020 20:33 Precies, kijk maar eens naar de top marathon lopers of andere lange afstanden. Dat zijn geen Puckjes :-)
Nee dat zijn geen Puckies idd. Maar bij de top wielrenners/triatlethen/marathonners zijn er best wel wat gevalletjes die 'gevaarlijk' dun zijn (ook bij de mannen) en ook alle randjes opzoeken.
Vraag is wat gevaarlijk dun is. Iedereen zijn metabolisme is anders. Die ene collega van me zou ook zo bestempeld kunnen worden. Ze eet normaal, ze sport amper, heeft 2 kinderen. En je kan haar bij wijze van spreken door een sleutelgat trekken.
Ik heb het haar al eens gezegd : als jij een appel volledig zou inslikken, zou iedereen denken dat je weer zwanger bent.

Voor een buitenstaander kan het lijken alsof dit gevaarlijk is. Een arts die de persoon in kwestie kent, zal daar wel anders over denken.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 11 mei 2020 22:01

i-mac schreef: 11 mei 2020 21:06
Sulla schreef: 11 mei 2020 20:51
marcuse schreef: 11 mei 2020 20:33 Precies, kijk maar eens naar de top marathon lopers of andere lange afstanden. Dat zijn geen Puckjes :-)
Nee dat zijn geen Puckies idd. Maar bij de top wielrenners/triatlethen/marathonners zijn er best wel wat gevalletjes die 'gevaarlijk' dun zijn (ook bij de mannen) en ook alle randjes opzoeken.
Vraag is wat gevaarlijk dun is. Iedereen zijn metabolisme is anders. Die ene collega van me zou ook zo bestempeld kunnen worden. Ze eet normaal, ze sport amper, heeft 2 kinderen. En je kan haar bij wijze van spreken door een sleutelgat trekken.
Ik heb het haar al eens gezegd : als jij een appel volledig zou inslikken, zou iedereen denken dat je weer zwanger bent.

Voor een buitenstaander kan het lijken alsof dit gevaarlijk is. Een arts die de persoon in kwestie kent, zal daar wel anders over denken.
Daarom stond gevaarlijk ook tussen aanhalingstekens. Maar bepaalde trends naar steeds lichter zijn in principe wel gevaarlijk.

Gebruikersavatar
marcuse
Forum-lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:16

Gebruikersavatar marcuse 12 mei 2020 08:57

Terug naar plaatjes.
Afbeelding

DeletedUser05
Forum-lid
Berichten: 2285
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

DeletedUser05 12 mei 2020 09:31

Niks mis mee 8-)

Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37657
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 mei 2020 10:43

Japke Janneke heeft haar volledige inkomen te denken aan allemaal dezelfde type plaatjes op insta. Gesponsord door oa. Canyon, Wahoo en Rapha.
Persoonlijk vind ik haar echt te dun.
Less is bore

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 12 mei 2020 13:23

Leuke meid om te zien. Even snel door haar website gebladerd en een filmpje gekeken. Eigenlijk niets negatiefs richting haar, maar blijf het vreemd vinden dat je daar je geld mee kunt verdienen. De content over '7x tips' of 'Hoe maak ik mijn fiets schoon: Door het mijn vriend te laten doen' is allemaal wel heel dun.

Rapha, Canyon, Specialized etc. zijn er ook weer als de kippen bij om met haar knappe koppie op de foto te gaan. Ik snap dat dit nieuwe (en waarschijnlijk effectievere/goedkopere) vormen van marketing zijn, maar blijf het wel vreemd vinden dat er eigenlijk geen enkele (sport)prestatie tegenover staat behalve wat plaatjes schieten voor de 'followers'.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 12 mei 2020 13:28

ypuh schreef: 12 mei 2020 13:23 , maar blijf het wel vreemd vinden dat er eigenlijk geen enkele (sport)prestatie tegenover staat behalve wat plaatjes schieten voor de 'followers'.
welkom in de wondere wereld der 'influencers'.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 12 mei 2020 13:36

Sulla schreef: 12 mei 2020 13:28
ypuh schreef: 12 mei 2020 13:23 , maar blijf het wel vreemd vinden dat er eigenlijk geen enkele (sport)prestatie tegenover staat behalve wat plaatjes schieten voor de 'followers'.
welkom in de wondere wereld der 'influencers'.
Klopt, de term was me al bekend. Tegenwoordig ben je al influencer als een onbekende BN'er je *brand* een keer genoemd heeft.

Ik leef nog in de veronderstelling dat er ook daadwerkelijk iets tegenover staat. Een DC Rainmaker bijvoorbeeld die uitgebreide reviews schrijft, of een Autoblog die videos plaatst van nieuwe modellen en beurzen of (jaja, ben goed op de hoogte) Niki Tutorials die artiesten in de make-up zet.

Als ik het goed begrijp hoef je tegenwoordig al niets meer te kunnen om in beeld te komen en ben je al ondernemer als je een blog bijhoudt?

Ps. Ik ben 29, maar schijnbaar onder een steen geleefd ofzo.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15951
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 12 mei 2020 13:42

Sulla schreef: 12 mei 2020 13:28
ypuh schreef: 12 mei 2020 13:23 , maar blijf het wel vreemd vinden dat er eigenlijk geen enkele (sport)prestatie tegenover staat behalve wat plaatjes schieten voor de 'followers'.
welkom in de wondere wereld der 'influencers'.
Op Vier (een Belgische zender) loopt er een sketch programma over "influencers".
I know myself like no one else
Nothing to defend

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 12 mei 2020 13:42

ypuh schreef: 12 mei 2020 13:23 Leuke meid om te zien. Even snel door haar website gebladerd en een filmpje gekeken. Eigenlijk niets negatiefs richting haar, maar blijf het vreemd vinden dat je daar je geld mee kunt verdienen. De content over '7x tips' of 'Hoe maak ik mijn fiets schoon: Door het mijn vriend te laten doen' is allemaal wel heel dun.

Rapha, Canyon, Specialized etc. zijn er ook weer als de kippen bij om met haar knappe koppie op de foto te gaan. Ik snap dat dit nieuwe (en waarschijnlijk effectievere/goedkopere) vormen van marketing zijn, maar blijf het wel vreemd vinden dat er eigenlijk geen enkele (sport)prestatie tegenover staat behalve wat plaatjes schieten voor de 'followers'.
Dat hele 'influencers'-gedoe is ook aan mij voorbij gegaan, maar mijn zoontje is net zo verknocht aan Enzo Knol en Dylan Hagens als aan zijn eigen vader .... :winkthumb: Nieuwe tijden, andere manier van communiceren en andere interesses.

Op zich is het natuurlijk knap dat je zo je boterham verdient, en gelijktijdig de dingen kan doen die je leuk vindt. Doet ze slimmer dan ik. Ik moet namelijk eerst werken om op de fiets kunnen stappen. En waarschijnlijk is ze er uiteindelijk drukker mee bezig dan jij en ik vermoeden: verhalen bedenken, goede foto's er bij verzamelen, inhoud niet te zwaar maar interessant genoeg houden, etc.

Waarschijnlijk spreekt dit ook een andere (grotere) groep sporters aan: niet iedereen ziet overal een wedstrijd in, gaat graag tot gaatje, wil er het maximale uit halen etc. Verre van zelfs.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Plaats reactie