Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Winderigheid bij fietsers

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 27 okt 2005 22:24

Nog wat West-Vlaamse: een merre, een moffe en een farre. Dit zijn ze de woorden die ik ken. Ik zal nog eens rondvragen voor wat meer.
Excuse me while I kiss the sky

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 27 okt 2005 23:01

als je aan het fietsen bent en je het de wind mee en je laat je broek eens flink hoeste dan haalt de scheet je in feite in.
 
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 28 okt 2005 12:54

misschien wat Vlaamse boerenwijsheden...

Iedere beet is een scheet. (een beet is een biet in t mooi Vlaams)

Rapen doen uw gat gapen.

Wutelen doen uw gat prutelen. (wutelen zijn wortelen).

Wie t eerste riekt, zijn olleke piekt. (heel handig om de schuld van een door u geloste onderkruiper op een ander te steken).

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 01 nov 2005 12:36

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 27 Oktober 2005


als je aan het fietsen bent en je het de wind mee en je laat je broek eens flink hoeste dan haalt de scheet je in feite in.
 



Dan heb je het voordeel van recirculatie! Je ademt dan die explosieve gassen weer in en ...til op je been,ranggg, daar gaat er weer één! Soort raketmotor dus. Het ware perpetum mobilé!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 01 nov 2005 22:11

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 24 Oktober 2005


Haha, dit is toch eigenlijk een te leuk onderwerp voor maar 2 postjes, dus heropenen we deze maar even.Als ik een flinke scheet moet laten ga ik op de pedalen staan, dan heeft ie vrij baan naar buiten zeg maar... Voor de buitenwacht lijkt het net of ik ff lekker de snelheid erin wil houden, maar niets is minder waar Je kan wel op het zadel blijven zitten en een beetje opzij hangen zodat er één bilhelft omhoog komt, maar dan is ie toch minder... Wat jullie?


"Op de pedalen staan"Een keer moest ik een scheet laten toen ik mn kranten aan het lopen was ('s ochtends).Dus ja, ff drukken (tsja, wat doe je anders?) Scheet eruit, maar dat deed ff flink pijn want het prikte ontzettend!Was een aantal jaren oude zadel, maar toch
Overigens ben ik weer niet zo'n fietser die elke dag een uur traint maar toch had ik nooit last van winden
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 01 nov 2005 22:42

Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 01 November 2005

"Op de pedalen staan"Een keer moest ik een scheet laten toen ik mn kranten aan het lopen was ('s ochtends).Dus ja, ff drukken (tsja, wat doe je anders?) Scheet eruit, maar dat deed ff flink pijn want het prikte ontzettend!Was een aantal jaren oude zadel, maar toch
Overigens ben ik weer niet zo'n fietser die elke dag een uur traint maar toch had ik nooit last van winden

Haha wtf, waar gáát dit over???

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 02 nov 2005 18:24

Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 01 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 01 November 2005

"Op de pedalen staan"Een keer moest ik een scheet laten toen ik mn kranten aan het lopen was ('s ochtends).Dus ja, ff drukken (tsja, wat doe je anders?) Scheet eruit, maar dat deed ff flink pijn want het prikte ontzettend!Was een aantal jaren oude zadel, maar toch
Overigens ben ik weer niet zo'n fietser die elke dag een uur traint maar toch had ik nooit last van winden


Haha wtf, waar gáát dit over???


Dat kan je toch wel ruiken?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

toor
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 jan 2005 13:18

toor 03 nov 2005 19:00

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 03 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 02 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 01 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 01 November 2005

"Op de pedalen staan"Een keer moest ik een scheet laten toen ik mn kranten aan het lopen was ('s ochtends).Dus ja, ff drukken (tsja, wat doe je anders?) Scheet eruit, maar dat deed ff flink pijn want het prikte ontzettend!Was een aantal jaren oude zadel, maar toch
Overigens ben ik weer niet zo'n fietser die elke dag een uur traint maar toch had ik nooit last van winden


Haha wtf, waar gáát dit over???



Dat kan je toch wel ruiken?

Sommige zijn DOOF

Dooffffffffffft
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

Plaats reactie