Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Date op de fiets?

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 14 sep 2005 23:39

Quoten: Origineel geplaatst door Italiano op 14 September 2005


Hoe is jullie ervaring met vrouwen op de fiets?

Ik wil je niet jaloers maken Italiano, maar mijn vriendin fiets ook erg graag. Kijkt graag fietsen op TV, gaat mee naar wedstrijden kijken en heeft in Italie gewoond. En nee, ze is niet op zoek naar nog een vriend.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 15 sep 2005 00:15

Quoten: Origineel geplaatst door Italiano op 14 September 2005


Hoe is jullie ervaring met vrouwen op de fiets?


Ik vind het er altijd maar listig uitzien. Aan elke kant van het stuur een grote plastic tas met boodschappen die zo lekker tegen de spaken van het voorwiel aan ratelen, een kind voorop aan het stuur en achterop twee uitpuilende fietstassen en een paar bosjes prei onder de snelbinders. En dat allemaal zonder SPD-pedalen...

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 15 sep 2005 02:35

"Ik vind het er altijd maar listig uitzien. Aan elke kant van het stuur een grote plastic tas met boodschappen die zo lekker tegen de spaken van het voorwiel aan ratelen, een kind voorop aan het stuur en achterop twee uitpuilende fietstassen en een paar bosjes prei onder de snelbinders. En dat allemaal zonder SPD-pedalen... "
Briljant!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 15 sep 2005 12:42

Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 14 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Italiano op 14 September 2005<P class=Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: blue; FONT-FAMILY: Verdana">Hoe is jullie ervaring met vrouwen op de fiets? <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN>Ik vind het er altijd maar listig uitzien. Aan elke kant van het stuur een grote plastic tas met boodschappen die zo lekker tegen de spaken van het voorwiel aan ratelen, een kind voorop aan het stuur en achterop twee uitpuilende fietstassen en een paar bosjes prei onder de snelbinders. En dat allemaal zonder SPD-pedalen...




Bij dat soort gevallen vraag ik me altijd af hoe het mogelijk is met zulke lage snelheden overeind te blijven.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 15 sep 2005 21:53

Quote: Origineel geplaatst door Mr. C op 15 September 2005

Bij dat soort gevallen vraag ik me altijd af hoe het mogelijk is met zulke lage snelheden overeind te blijven.

Kwestie van je tassen goed beladen

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 16 sep 2005 12:08

Ah, zwaartepunt onder de assen

Plaats reactie