Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat gaat er bij jou zoal kapot?

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 10 dec 2005 10:14

Quote: Origineel geplaatst door Sjibble op 08 December 2005
't gaat wel lekker hier, en ik maar denken dat ik veel dingen sloop.Ik mag blij zijn dat ik hoogstens een open wond aan mn elleboog had en nog een gekneuste voet toen ik net 5 werd (voet tussen de spaken > k zat achter )Maar wat ik wel heb geleerd is dat kwaliteit geld kost, want toen ik de Shimano Tourney voor 13 euro kocht ging ie ook niet langer dan een maande of 3 mee... Gevolgd door de Acera die het nu nog heel goed doet Ik vind het gek genoeg toch wel goed uitkomen (maar toch vind ik het jammer) dat de *zwakke* delen van mn fiets heengaan (nu niet), maar ik wil in maart naar een MTB-vereniging gaan en ik zou niet willen weten wat er daar met mn oude delen zou gebeuren (qua kwaliteit)
Ik vind het ontzettend jammer maar ik troost me maar met een nieuwe ;)



Lekker boeiend allemaal, ik heb ook zo'n zoontje die zo met zijn fiets omgaat. "bij mij gaat altijd alles kapot" tuurlijk als je er zo mee omgaat.

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 10 dec 2005 10:45

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 09 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 08 December 2005


(maar verder gaat het nu wel weer goed met me... )

Gelukkig!! En je hebt je draai helemaal gevonden in het veldrijden he?

Ja is errug leuk!!! Hopelijk ga ik het wielrennen ook weer zo leuk vinden of het liefst nog leuker. Gisteren kreeg ik te horen: Blijf bij de weg... Het schijnt dat daar toch de mogelijkheden liggen!

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 10 dec 2005 15:55

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 10 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Sjibble op 08 December 2005


't gaat wel lekker hier, en ik maar denken dat ik veel dingen sloop.
Ik mag blij zijn dat ik hoogstens een open wond aan mn elleboog had en nog een gekneuste voet toen ik net 5 werd (voet tussen de spaken > k zat achter )
Maar wat ik wel heb geleerd is dat kwaliteit geld kost, want toen ik de Shimano Tourney voor 13 euro kocht ging ie ook niet langer dan een maande of 3 mee... Gevolgd door de Acera die het nu nog heel goed doet
Ik vind het gek genoeg toch wel goed uitkomen (maar toch vind ik het jammer) dat de *zwakke* delen van mn fiets heengaan (nu niet), maar ik wil in maart naar een MTB-vereniging gaan en ik zou niet willen weten wat er daar met mn oude delen zou gebeuren (qua kwaliteit)Ik vind het ontzettend jammer maar ik troost me maar met een nieuwe ;)

Lekker boeiend allemaal, ik heb ook zo'n zoontje die zo met zijn fiets omgaat. "bij mij gaat altijd alles kapot" tuurlijk als je er zo mee omgaat.

Toch gebeurde het een paar keer perongeluk doordat mn Shim. Tourney tussen mn spaken kwam omdat hij er iets te dichtbij was, gevolg dat ie krak zei .Dus de meeste keren is het een indirecte schuld
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 10 dec 2005 18:56

vandaag mijn derr pad kapot gereden door een fijne ploegmaat die me tegen de grond aan duwde.. vuile kl**tzak
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 10 dec 2005 20:33

Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 10 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 09 December 2005Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 08 December 2005
(maar verder gaat het nu wel weer goed met me... )



Gelukkig!! En je hebt je draai helemaal gevonden in het veldrijden he?

Ja is errug leuk!!! Hopelijk ga ik het wielrennen ook weer zo leuk vinden of het liefst nog leuker. Gisteren kreeg ik te horen: Blijf bij de weg... Het schijnt dat daar toch de mogelijkheden liggen!



Je zal denk ik wel een stuk meer beheersing hebben op de weg, je bent al dat korte draaien gewend in de bossen en dat heeft op de weg ook zo zijn voordelen.
En ik vind dat je wel af en toe moet afwisselen hoor, alleen op de weg rijden wordt ook saai na een tijdje, dus dat veldrijden kan zeker geen kwaad!!
En je kan de twee altijd nog combineren!

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 10 dec 2005 21:17

Ik heb onlangs het crankstel van mijn vaders stadsfiets gebroken. ik was bergop aan het rijden, maar zat ietske te groot. Resultaat: rechtercrankarm is in het midden rads door en wat behang van mijn elleboog en knie.
Excuse me while I kiss the sky

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 12 dec 2005 14:08

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 10 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 10 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 09 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 08 December 2005


(maar verder gaat het nu wel weer goed met me... )

Gelukkig!! En je hebt je draai helemaal gevonden in het veldrijden he?

Ja is errug leuk!!! Hopelijk ga ik het wielrennen ook weer zo leuk vinden of het liefst nog leuker. Gisteren kreeg ik te horen: Blijf bij de weg... Het schijnt dat daar toch de mogelijkheden liggen!

Je zal denk ik wel een stuk meer beheersing hebben op de weg, je bent al dat korte draaien gewend in de bossen en dat heeft op de weg ook zo zijn voordelen.En ik vind dat je wel af en toe moet afwisselen hoor, alleen op de weg rijden wordt ook saai na een tijdje, dus dat veldrijden kan zeker geen kwaad!!En je kan de twee altijd nog combineren!

Ja het is wel heel goed voor je techniek en je wordt een stuk behendiger. Vanaf januari houdt het in het bos weer op en draai ik mijn uurtjes alleen nog op de weg tot begin oktober en dan weer crossen. Het gekke is dat ik daar nu al naar uit kijk... Hopelijk wordt de weg ook weer zo leuk als het voor de valpartij in Sneek dit jaar was... Ik ga er voor!!

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 12 dec 2005 16:22

Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 12 December 2005
Ik ga er voor!!

That's the spirit!! Aan je voorbereiding zal het niet liggen!! Succes en je kan het!!

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 13 dec 2005 12:31

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 12 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 12 December 2005

Ik ga er voor!!

That's the spirit!! Aan je voorbereiding zal het niet liggen!! Succes en je kan het!!

... en uiteraard geen energie meer steken in zaken die het niet waard zijn... if you know what I mean...

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 13 dec 2005 14:07

Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 13 December 2005
... en uiteraard geen energie meer steken in zaken die het niet waard zijn... if you know what I mean...

I know what you mean! Ik denk (en hoop) dat het wel een goed jaar voor je gaat worden!!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 13 dec 2005 15:05

Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 08 December 2005
Wtf is een salad finger?


Off-topic: Salad Fingers is een nogal bizarre reeks Flash animaties, o.a. hier te zien

Plaats reactie