Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat gaat er bij jou zoal kapot?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 30 nov 2005 21:57


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 November 2005

Niks, tsja een DeRosa he! , kan ook niet anders, ben er voorzichtiger op dan op m,n vrouw..............................................................................laat ze het niet horen want oei oei oei!! weet je hoe groot mijn vrouw is, nou......... vertel Big Rosa euh........heeeeel groot , als ze me vastpakt met die grote handen van d,r dan begin ik te piepen als een muis zo groot is ze . Dus eh..... Big Rosa, jaha...... .....je houd je meestal in tegen je vrouw ja ikke wel.... kijk wel beteruit......als ze in me begint te knijpen dan voel ik mij net een uitgeknepen theezakje.


Als ze van die grote handen heeft dan klopt deze limerick helemaal:
 
De vrouw van Big Rosa die rijdt op 2 bandenZo'n lekker ding met heel grote handenBezocht een barbierEn sprak: "Hoor eens hier ,'k Wil krullen in 't haar op mijn tanden !"
 
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 01 dec 2005 18:32

Beetje van de txt is gejat! Toen aangepast op jou!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 07 dec 2005 16:46

Vandaag is mn voor-derialleur heengegaan.
Dinsdag: Hij begin scheef te staan want ik had em waarschijnlijk niet goed aangedraaid.Trap! Te ver! Trap! Weer te ver!
Zo trapte ik maar verder tegen dat ding totdat ie echt te ver ging en mn fiets zo gezegd onrijdbaar was
Woensdag: Ik wou naar school en vergat dat mn fiets naar de malle was.Dus trapte ik er maar weer een paar keer tegen, erger kan niet .Wonder boven wonder trapte ik goed genoeg en kon ik weer fietsen met een derialleur die 40 graden verbogen was!Op school aangekomen was ik telaat maar maakte niet uit.
Uit school gekomen lekker achter de pc en 's avonds naar een vriend gegaan om em met zn pc te helpen.net voordat ik er was bleef ie haken, gaf ik weer es kracht en dat ding alweer naar zn malle, toen was ie wel bijna 70-90 graden verbogen! Dus was ik daarna naar huis gelopen en pakte een schroevendraaier, na een paar minuutjes is het me gelukt om em weer recht te zetten, hij was nog wel 20 graden verbogen maar beter dan niks
Toen ik weer naar school ging had ik em afgemaakt, toen SCHEURDE NOG WEL! de ring waarmee hij zich aan het frame vasthoud
Deria = dood
Vandaag effe een nieuwe Alivio halen
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

saladfinger
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2005 23:30

saladfinger 08 dec 2005 01:30

Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 07 December 2005


Vandaag is mn voor-derialleur heengegaan.
Dinsdag: Hij begin scheef te staan want ik had em waarschijnlijk niet goed aangedraaid.Trap! Te ver! Trap! Weer te ver!
Zo trapte ik maar verder tegen dat ding totdat ie echt te ver ging en mn fiets zo gezegd onrijdbaar was
Woensdag: Ik wou naar school en vergat dat mn fiets naar de malle was.Dus trapte ik er maar weer een paar keer tegen, erger kan niet .Wonder boven wonder trapte ik goed genoeg en kon ik weer fietsen met een derialleur die 40 graden verbogen was!Op school aangekomen was ik telaat maar maakte niet uit.
Uit school gekomen lekker achter de pc en 's avonds naar een vriend gegaan om em met zn pc te helpen.net voordat ik er was bleef ie haken, gaf ik weer es kracht en dat ding alweer naar zn malle, toen was ie wel bijna 70-90 graden verbogen! Dus was ik daarna naar huis gelopen en pakte een schroevendraaier, na een paar minuutjes is het me gelukt om em weer recht te zetten, hij was nog wel 20 graden verbogen maar beter dan niks
Toen ik weer naar school ging had ik em afgemaakt, toen SCHEURDE NOG WEL! de ring waarmee hij zich aan het frame vasthoud
Deria = dood
Vandaag effe een nieuwe Alivio halen


Have you ever visited planet earth?
 

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 08 dec 2005 15:33

Wtf is een salad finger?

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 08 dec 2005 17:15

Nah ja... ik ben het afgelopen jaar toch een paar keer stevig met het asfalt in aanraking gekomen en elke keer was een van mijn shifters kapot en mijn achterderailleur. De eerste keer ook mijn voorwiel en cranckstel en mijn benen en hersens. De tweede keer mijn achterrem en mijn sleutelbeen...
(maar verder gaat het nu wel weer goed met me... )

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 08 dec 2005 18:38

't gaat wel lekker hier, en ik maar denken dat ik veel dingen sloop.
Ik mag blij zijn dat ik hoogstens een open wond aan mn elleboog had en nog een gekneuste voet toen ik net 5 werd (voet tussen de spaken > k zat achter )
Maar wat ik wel heb geleerd is dat kwaliteit geld kost, want toen ik de Shimano Tourney voor 13 euro kocht ging ie ook niet langer dan een maande of 3 mee... Gevolgd door de Acera die het nu nog heel goed doet
Ik vind het gek genoeg toch wel goed uitkomen (maar toch vind ik het jammer) dat de *zwakke* delen van mn fiets heengaan (nu niet), maar ik wil in maart naar een MTB-vereniging gaan en ik zou niet willen weten wat er daar met mn oude delen zou gebeuren (qua kwaliteit)Ik vind het ontzettend jammer maar ik troost me maar met een nieuwe ;)
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 09 dec 2005 16:44

Quote: Origineel geplaatst door Veeteetje op 08 December 2005
(maar verder gaat het nu wel weer goed met me... )

Gelukkig!! En je hebt je draai helemaal gevonden in het veldrijden he?

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 09 dec 2005 20:53

Veldrijden?
Mountainbiken?Zo ja, zeker :D
Ik moet er alleen nog op + ik heb nieuwe bandjes nodig, want deze hebben helemaal geen grip
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 09 dec 2005 21:44

Quote: Origineel geplaatst door Sjibble op 09 December 2005
Veldrijden?Mountainbiken?
Zo ja, zeker :DIk moet er alleen nog op + ik heb nieuwe bandjes nodig, want deze hebben helemaal geen grip

Ehum.. Ik had het niet tegen jou.. Kijk maar naar de naam van het persoon van wie ik het gequot heb. Beetje opletten!

Plaats reactie