Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat gaat er bij jou zoal kapot?

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 18 dec 2005 00:31

Telt een ID kaart ook mee die gaat scheuren nadatie een tijd achter in me zak zit? met kapot gaan in dit onderwerp, met fietsen me binneband als'ie lek is

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 18 dec 2005 02:45

Deze week was het vreselijk DEZE WEEK:
MaandagIk kom van huis op school en zet mn fiets op slotIk hoor ineens een sissend geluidje en het bleek dat mn band lek wasSHit! Ach, dat plak ik wel, op de terugweg ga ik wel naar het pompstation om mn band effe op te pompen zodat ik tenminste nog een stuk naar huis kan fietsen ipv lopen.Na de les ben ik naa het pompstation gegaan om mn band op te pompen.Ik zonder denken em op 4 Bar oppompen, maar mn buitenband zat teveel naar binnen.En ik kreeg te horenPrrfg ping ping BAAAAAAAAAAM!!!!!!Achterband geexplodeert! Werd dus lopen
Donderdag moest ik wat voor mn moeder halen en kreeg ik dus geld voor een nieuw binnenbandje (5 euro, niet duur en is van goede kwaliteit).Bandje vervangen en naar het pompstation gegaan, bijde bandjes op 4,5 Bar, dat rijd echt hemels (ze kunnen idd 4,5 aan, staat er op). Ik heb heel goed op de buitenband gelet deze keer, ik ging bar voor bar.Toen was ik naar huis gegaan voor mn gymspullen en ging met een paar vrienden turnen (nothing special, is net als gym ).Onderweg konden we onder de trein"brug" door of door het station te gaan.We besloten om door het station te gaan en daar begon al de ellende.We waren bij de trap en ik reed maar door, natuurlijk ging ik wel redelijk zacht van de trap af fietsen.Was een 2-3 meter lange trap en ging er met 7-11 km/h vanaf.Toen ik beneden was begonnen mn trappers een soort van te "veren", maar ik bleef verder fietsen.Later vond ik het echt raar en dacht ik eerst dat het door mn cassette kwam en toen door mn achterwiel omdat ie niet goed vastzat doordat ik em nog pas los had gemaakt.Ik kwam aan en keek er naar. Wiel was stevig en recht, ik was radeloos.Dus ben maar gaan turnen en toen we terug gingen keek ik er nog een keer naar, en toen begon ik flink te balen.Toen ik ging fietsen en naar mn achterkant keek zag ik dat mn vreem bewoog en bleek het dus te zijn dat mn frame GEBROKEN was! Dus moest ik toen maar 4-5 km teruglopen, maar een vriend heeft me nog geholpen en wou perse mn fiets duwen en dat ik op zijn fiets ging, ik ben hem zeer dankbaar Alleen moet ik nu een bedrijf of iemand vinden die het voor me kan lassen Voor de ongelovigen kan ik wel een foto makenIk baal er wel ontzettend van!Ik heb em wel een beetje verstevigd door middel van tape (kun je niet zonder )
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 18 dec 2005 11:16

Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 18 December 2005


Deze week was het vreselijk )_____________________________________
 
vandaar dat je zo laat thuis was zeker  ?

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 21 dec 2005 18:08

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 18 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 18 December 2005


Deze week was het vreselijk )_____________________________________
 
vandaar dat je zo laat thuis was zeker  ?


Hoe bedoel je? 20-30 min later vind ik niet erg laat (elke donderdag).
En vandaag is mn nieuwe band ook weer lek :(
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 21 dec 2005 18:24

@ Sjibble, wat doe jij allemaal met je fiets??
Een lekke band ok, dat overkomt iedereen wel eens.. Maar je frame breken gaat echt niet zomaar..

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 21 dec 2005 18:31

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 13 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 08 December 2005

Wtf is een salad finger?

Off-topic: Salad Fingers is een nogal bizarre reeks Flash animaties, o.a. hier te zien


[Off Topic] dat ik daar nog antwoord op kreeg... Maar bedankt bike_add1ct, ik ga daar vanavond eens van genieten  [/Off topic]

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 21 dec 2005 19:03


heeft niet echt met fietsen te maken maar gister mijn brommer van 150 km oud in de prak gereden :P gaat weer geld kosten na 1 dagje rijden. voorlopig voor fietsen geen geld
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 21 dec 2005 22:29

Vorige week fietste ik op mijn gewonen fietsje van het werk naar huis en toen was ik zo slim om met mijn lompe DM schoenen de standaard in de spaken van mijn achterwiel te duwen..... Gevolg...spaken vlogen me om de oren en slag in het wiel... Gelukkig zit er op mijn racer geen standaard..!
Vandaag stond de voorband van mijn Jan Janssen leeg, snel ff alles nieuw erop gedaan.
"Afstappen is geen optie"

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 21 dec 2005 23:48

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 21 December 2005



heeft niet echt met fietsen te maken maar gister mijn brommer van 150 km oud in de prak gereden :P gaat weer geld kosten na 1 dagje rijden. voorlopig voor fietsen geen geld


Da's minder zeg...Maare, wat moet jij als echte fietser met een brommert?

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 23 dec 2005 11:52

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 21 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 21 December 2005



heeft niet echt met fietsen te maken maar gister mijn brommer van 150 km oud in de prak gereden :P gaat weer geld kosten na 1 dagje rijden. voorlopig voor fietsen geen geld


Da's minder zeg...Maare, wat moet jij als echte fietser met een brommert?

Als je echt doodmoe bent is ie wel handig hoor. Of als je laat bent
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

sjibble
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2005 01:10

sjibble 23 dec 2005 11:54

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 10 December 2005


Quote: Origineel geplaatst door Sjibble op 08 December 2005


't gaat wel lekker hier, en ik maar denken dat ik veel dingen sloop.
Ik mag blij zijn dat ik hoogstens een open wond aan mn elleboog had en nog een gekneuste voet toen ik net 5 werd (voet tussen de spaken > k zat achter )
Maar wat ik wel heb geleerd is dat kwaliteit geld kost, want toen ik de Shimano Tourney voor 13 euro kocht ging ie ook niet langer dan een maande of 3 mee... Gevolgd door de Acera die het nu nog heel goed doet
Ik vind het gek genoeg toch wel goed uitkomen (maar toch vind ik het jammer) dat de *zwakke* delen van mn fiets heengaan (nu niet), maar ik wil in maart naar een MTB-vereniging gaan en ik zou niet willen weten wat er daar met mn oude delen zou gebeuren (qua kwaliteit)Ik vind het ontzettend jammer maar ik troost me maar met een nieuwe ;)

Lekker boeiend allemaal, ik heb ook zo'n zoontje die zo met zijn fiets omgaat. "bij mij gaat altijd alles kapot" tuurlijk als je er zo mee omgaat.


Ik mag hopen dat het geen Bouwmarkt/Supermarktfiets is? Want een vriend zn kennis werkt daar en zegt dat ze binnen een week een kapotte fiets krijgen (50%), de andere 20% komt de 2de week...
 
Een j&#111;nge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 23 dec 2005 19:14

Quoten: Origineel geplaatst door Sjibble op 23 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 21 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 21 December 2005



heeft niet echt met fietsen te maken maar gister mijn brommer van 150 km oud in de prak gereden :P gaat weer geld kosten na 1 dagje rijden. voorlopig voor fietsen geen geld


Da's minder zeg...Maare, wat moet jij als echte fietser met een brommert?

Als je echt doodmoe bent is ie wel handig hoor. Of als je laat bent

hoort bij je jeugd. en is gewoon super leuk om beetje mee rond te rijden met je maten enzo
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie