Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fietsfilm/video

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 06 okt 2005 03:25

Ik zag net op Nederland 3 een korte film van Wouter Conijn. Wel een mooi filmpje, komt ook wielrennen in voor. Hij rijdt mee in de ronde van Burkina Fasso oid en af en toe fragmenten van fietsen op de baan.Verder nog mooie beelden van zijn deelname aan een nederlandse Everest expeditie.....sowieso mooi om te zien maar als je, zoals ik, ook van alpinisme houdt nog mooier.
Zijn er verder nog goede films/video etc over wielrennen/waar wielrennen in voor komt?
Ook dit nog: bij Jensen (bluh!) was Roxane Kneteman te gast, ze hadden het over een pannenkoekenrestaurant van hen.....hangen fietsen aan de muur etc....is daar ooit iemand geweest? Enig idee waar het is?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 06 okt 2005 09:06

Er bestaat een film over Saeco in de Giro 2003 geloof ik.

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 06 okt 2005 14:36

No I'm not big headed my head is just big

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 06 okt 2005 14:38

weet iemand al of die film van tyler hamilton, volgens mij heette die "brainpower", die tijdens de tour van 2003 gemaakt is ooit nog uit komt?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 06 okt 2005 15:09

even opgezocht zie hier de link naar de Saeco film :
color=#006699http://www.thequestfilm.com/

rudo
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jun 2005 15:01

rudo 07 okt 2005 22:29

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 06 Oktober 2005


Ik zag net op Nederland 3 een korte film van Wouter Conijn. Wel een mooi filmpje, komt ook wielrennen in voor. Hij rijdt mee in de ronde van Burkina Fasso oid en af en toe fragmenten van fietsen op de baan.Verder nog mooie beelden van zijn deelname aan een nederlandse Everest expeditie.....sowieso mooi om te zien maar als je, zoals ik, ook van alpinisme houdt nog mooier.
Zijn er verder nog goede films/video etc over wielrennen/waar wielrennen in voor komt?
Ook dit nog: bij Jensen (bluh!) was Roxane Kneteman te gast, ze hadden het over een pannenkoekenrestaurant van hen.....hangen fietsen aan de muur etc....is daar ooit iemand geweest? Enig idee waar het is?

Die pannenkoekentent zit in Lage Vuursche volgens mij, genaamd de Vuursche Boer. Tussen Hilversum, Baarn, Maartensdijk en Soest in zo'n beetje. Een vriend van me werkt er. Is vroeger van de Kneet geweest, ook toen ie nog leefde, maar volgens mij heeft ie het al een aantal jaar geleden verkocht. En dat van die fietsen aan de muur zal wel zo'n hele grappige Jensengrap zijn geweest.... 
postamble();
groetjes Rudo

.marcel.
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 aug 2005 23:01

.marcel. 07 okt 2005 22:39

volgens mij is er ook een film over de telecom ploeg een aantal jaren geleden in de tour
hit the road jack

Plaats reactie