Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Amsterdam site

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 08 nov 2005 14:54

In navolging op de verschillende merken-sites lijkt het mij ook wel leuk/handig om verschillende steden/streken-sites te hebben.Ik weet nu van een aantal mensen dat ze in Amsterdam of Utrecht wonen, met sommige heb ik ook al eens gefietst.Ik kan alleen sommige dingen niet meer terug vinden, vandaar dat me zo'n topic wel handig lijkt. Het topic voor een bepaalde stad/streek kan bv. ook gebruikt worden om een afspraak te maken.
Ik kom dus oorspronkelijk uit Utrecht (oost) maar woon/studeer nu in Amsterdam (ook oost/Scheepvaartmuseum), af en toe natuurlijk ook nog in Utrecht te vinden waar me fiets nu ook nog staat. Zoals ergens anders ook te lezen ben ik ook te vinden op de Jaap Edenbaan en lid van Skits, ik ben van plan om nog lid te worden van nog een wielervereniging om een licentie aan te kunnen vragen, ik denk dat het Olympia wordt (als die eens reageren).
Nog meer Amsterdammers: (?)-Chub(?)-Fietski (toch?)
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 08 nov 2005 16:58

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 08 November 2005


In navolging op de verschillende merken-sites lijkt het mij ook wel leuk/handig om verschillende steden/streken-sites te hebben.Ik weet nu van een aantal mensen dat ze in Amsterdam of Utrecht wonen, met sommige heb ik ook al eens gefietst.Ik kan alleen sommige dingen niet meer terug vinden, vandaar dat me zo'n topic wel handig lijkt. Het topic voor een bepaalde stad/streek kan bv. ook gebruikt worden om een afspraak te maken.
Ik kom dus oorspronkelijk uit Utrecht (oost) maar woon/studeer nu in Amsterdam (ook oost/Scheepvaartmuseum), af en toe natuurlijk ook nog in Utrecht te vinden waar me fiets nu ook nog staat. Zoals ergens anders ook te lezen ben ik ook te vinden op de Jaap Edenbaan en lid van Skits, ik ben van plan om nog lid te worden van nog een wielervereniging om een licentie aan te kunnen vragen, ik denk dat het Olympia wordt (als die eens reageren).
Nog meer Amsterdammers: (?)-Chub(?)-Fietski (toch?)
 

is dit niet teveel van het goede? heeft niet echt met fietsen te maken vind ik..
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 08 nov 2005 17:13

FietsCafeVoor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.
Het hoeft in dit forum dus ook niet over fietsen te gaan staat er. Leuk idee vindt ik. Alleen al wil je dit net als bij de fietsmerken gaan doen krijg je dus een stuk of 50 topics, en dat is ook weer niet de bedoeling. Ik moet hier me eigenlijk helemaal niet mee bemoeien, ik kom uit Nibbixwoud (west friesland).

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 08 nov 2005 18:19

Noem het alleen geen 'site', dat staat een beetje bijzonder raar.

wibo
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 okt 2004 03:55

wibo 08 nov 2005 20:53

Even inhakend op het idee dat Cas oppert "aan de bar": voor zover ik heb kunnen nagaan kent het Forum (nog) geen topic m.b.t. fietsgroepen. Op Internet kwam ik tegen de sites fietsgroepen.nl en digisport.nl op dit vlak. Fietsgroepen geeft een beeld van "wilde" groepen in/rond Amsterdam. Een compleet beeld zal het niet geven. Ik zou het in het geheel niet verkeerd vinden als een informatief topic geopend wordt als Fietsgroepen, waar eventueel ook afspraken kunnen worden gemaakt voor toertochten.
Op 14 oktober 2005 stelde ik in topic "Late" beginners al eens een vraag aan Jan jansen en TimoWr over groepen in Amsterdam. Helaas geen respons gezien.
 
Vr. gr. van wibo, "late hervatter"  

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 09 nov 2005 15:47

Jonges wat kritisch allemaal!!(sommige althans)
Het heeft toch wel degelijk moet fietsen te maken! Mijn bedoeling ermee is dat je met mensen die mogelijk bij je in de buurt wonen eens kunt gaan fietsen.Hoe moet ik het dan noemen? De merken topics heten toch ook "sites" .De bedoeling is dus inderdaad om een soort doorlopend topic te maken voor verschillende regio's zodat mensen die dat leuk llijkt of daar behoefte aan hebben (mensen die net beginnen oid) eens af kunnen spreken met iemand anders van het forum om te gaan fietsen of om mooie routes etc uit te wisselen. Misschien is het iets te veel van het goede om ieder stad apart te doen, het kan bv. ook per provincie. Nu is Amsterdam wel zo groot dat het daarvoor dan wel weer loont (net als andere grote steden) om daar wel een aparte voor te openen.De bedoeling was in ieder geval goed. De bedoeling is dat het hier in ieder geval verder gaat voor Amsterdam en omstreken.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 nov 2005 17:31

Jammer dat het niet van de grond komt.......het leek me toch wel een goed idee. Misschien het verkeerde jaargetijde oid..............
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 22 nov 2005 17:47

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 22 November 2005


Jammer dat het niet van de grond komt.......het leek me toch wel een goed idee. Misschien het verkeerde jaargetijde oid..............
 


noem je het regio Amsterdam bv. Ik kan een regio Rotterdam starten (kom nl uit Dordrecht, rechtsonder rotterdam), maar daar heb jij weer niet zo veel aan. Probleem is dat je het (kleine) aantal mensen dat dit uberhaupt een leuk/interessant onderwerp vindt, ook nog eens gaat delen, vanwege de opsplitsing in regio's.
Wat is je doel eigenlijk met deze regio's? Lokale informatie uitwisselen (kan ook algemeen) of dat mensen samen kunnen gaan fietsen. Is er eigenlijk wel behoefte aan dat laatste?
Misschien dat mensen meer geneigd zijn informatie uit te wisselen (over bv fietsroutes), als het specifiek over hun regio gaat en er al een levendige uitwisseling plaatsvindt. dat het aanstekelijk werkt.

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 05 apr 2006 21:43

Leuk. Misschien kunnen de Amsterdammers een samen wat gaan trainen/ritten rijden? Of liggen de niveau's ver uit elkaar? Ik fiets bijvoorbeeld vaak rondjes tot 100 kilometer met een gemiddelde van 25 (incl. alle stoplichten e.d.)

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 05 apr 2006 23:30

Zo iets?

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 17 mei 2006 02:59

Top! Welke buurt?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Plaats reactie