Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

wie is sneller dan deze fietser

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 01 mar 2006 19:49

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 01 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 28 Februari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 22 Januari 2006

Heel veel vrienden in Den Haag zelfs, ach je mot de weg weten daar en da's geen probleem voor mij.

Anders poep je de spruitjes door het hele stadhuis zeker?

Ach de een maak sneeuwballen en ik gooi graag met str*nt


Je bent toch niet de zanger van deze band hè? Vuile viezerik!
http://de.fishki.net/videox/metal_concert.wmv
 

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 01 mar 2006 21:28

Jeetje zelden zo'n goorling gezien, bah. Als 't nou was omdat ie een indrukwekkende piemel heeft....maar dat is 't ook niet.
Ik had dit nou ook weer niet achter je gezocht Big Rosa!

toor
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 jan 2005 13:18

toor 01 mar 2006 22:16

Sodeknetters, spruiten gegeten?
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 02 mar 2006 01:05


Geen zorg.. Dit figuur is al ruim tien jaar geleden heengegaan (heroïne overdosis).En dat is mischien maar goed ook want de muziek was niet te pruimen.

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 02 mar 2006 01:17

Lekkere filmpjes heb jij Cubebiker....

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 02 mar 2006 15:39

Ik weet het..
Het is ontzettend goor. Maarja sensatie is sensatie hè. En dat blijkt maar weer. Mensen gaan toch kijken.Kijk maar naar een aantal jaren geleden toen Jerry Springer elke dag op tv was. Half Nederland zat dat achterlijke programma te kijken!! Die gozer uit dat fillempie heeft er trouwens ook een keer gezeten maar dat was voordat je die nepvechtpartijen had. Er was toen ook nog geen "beveiliging" zoals je die later had. De show liep compleet uit de hand en iedereen sprak er schande van. Maar ondertussen heeft het de producenten aan het denken gezet en het commercieel uitgebuit.
En wat ons gewest betreft: van mij mogen ze grote steden als den haag en rotterdam eruit snijden, dan zou ik er heeeeeeeeeel erg trots op zijn. Ik woon zelf in den haag op dit moment maar zodra ik de kans (middelen) heb zit ik zo weer in mijn vertrouwde westland!!
Maar waar ging het ook weer over? Over die snelle fietser toch?  Ach het is een café hier dus dat maakt niet uit toch?

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 02 mar 2006 20:27

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 02 Maart 2006


Ik weet het..
Het is ontzettend goor. Maarja sensatie is sensatie hè. En dat blijkt maar weer. Mensen gaan toch kijken.Kijk maar naar een aantal jaren geleden toen Jerry Springer elke dag op tv was. Half Nederland zat dat achterlijke programma te kijken!! Die gozer uit dat fillempie heeft er trouwens ook een keer gezeten maar dat was voordat je die nepvechtpartijen had. Er was toen ook nog geen "beveiliging" zoals je die later had. De show liep compleet uit de hand en iedereen sprak er schande van. Maar ondertussen heeft het de producenten aan het denken gezet en het commercieel uitgebuit.
En wat ons gewest betreft: van mij mogen ze grote steden als den haag en rotterdam eruit snijden, dan zou ik er heeeeeeeeeel erg trots op zijn. Ik woon zelf in den haag op dit moment maar zodra ik de kans (middelen) heb zit ik zo weer in mijn vertrouwde westland!!
Maar waar ging het ook weer over? Over die snelle fietser toch?  Ach het is een café hier dus dat maakt niet uit toch?

Thuis hebben we wel eens dipsaus maar dit is dipshit
cornelli racing cycles Uden

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 02 mar 2006 20:50

Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 02 mar 2006 21:43

Dat isie zeker,en het deed ook wel een beetje pijn geloof ik. Maar wat ik ook indrukwekkend vind is de lengte van de url

Plaats reactie