Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

redding

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 07 mar 2006 19:54

Hoe gek je ook kunt zijn op fietsen, iedereen uit de omgeving wordt gek van je.
Dit is mijn ervaring.
Je praat er over, het liefst de hele dag, met de opleiding die ik nu doe zit ik zowat de hele dag achter de laptop (competentie gericht onderwijs) en zit de hele dag van de ene fiets site naar de andere te kijken. Ik heb vandaag de etappe van paris nice niet eens afgekeken omdat ik het niet kon weerstaan zelf niet te fietsen en het wel te kijken, daar heb ik dan 's middags voor gekeken. Ik kijk nooit zo blij als hoe ik kijk als ik op de fiets zit, en ook al zie je af, wat natuurlijk het mooiste is, je voelt je bijna altijd beter als je er af komt, en soms ook niet maar het geeft altijd een goed gevoel.
Wat ben ik blij dat dit forum er is, zo je kun je je met je hobby bezig houden zonder dat je anderen te veel irriteert omdat je altijd over hetzelfde praat.
echt te gek!
 

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 07 mar 2006 20:18

Ik vraag me ook wel eens af of mijn collega's niet gek van me worden. Gelukkig laten ze dat niet blijken. Neem elke keer weer voor om wat minder over het fietsen te praten. Ze beginnen er echter zelf over dus ik ga er dan maar van uit dat ze het nog niet zat zijn.

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 07 mar 2006 20:19

ik heb nou precies het zelfde
in de hele famile(36 neef en nichten en 14 omms en tantes) de passie voor het fietsen heeft
van al mij vrienden ben ik de enige die de passie voor het fietsen heeft
op het werk ben ik ook al de enigeen iedereen wordt gek 'jij altijd met dat fietsen ongelooflijk' zegge ze vaak
heerlijk dat ik hier m'n passie kan delen met andere die net zo'n grote of zelfs een grotere passie voor het fietsen heeft
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 07 mar 2006 21:06

Heerlijk dat er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik.Ook mijn klasgenoten worden er niet goed van, en als ze er dan zelf over beginnen kan ik me mond niet meer houden

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 07 mar 2006 21:47

Quoten: Origineel geplaatst door margit op 07 Maart 2006


Hoe gek je ook kunt zijn op fietsen, iedereen uit de omgeving wordt gek van je.
Dit is mijn ervaring.
Je praat er over, het liefst de hele dag, met de opleiding die ik nu doe zit ik zowat de hele dag achter de laptop (competentie gericht onderwijs) en zit de hele dag van de ene fiets site naar de andere te kijken. Ik heb vandaag de etappe van paris nice niet eens afgekeken omdat ik het niet kon weerstaan zelf niet te fietsen en het wel te kijken, daar heb ik dan 's middags voor gekeken. Ik kijk nooit zo blij als hoe ik kijk als ik op de fiets zit, en ook al zie je af, wat natuurlijk het mooiste is, je voelt je bijna altijd beter als je er af komt, en soms ook niet maar het geeft altijd een goed gevoel.
Wat ben ik blij dat dit forum er is, zo je kun je je met je hobby bezig houden zonder dat je anderen te veel irriteert omdat je altijd over hetzelfde praat.
echt te gek!

Laat ons ook eens mee kijken hoe blij jij kijkt. FOTO!!!!!
kiekeboe

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 07 mar 2006 22:01

Ik zal wel geluk hebben: mijn ouders en twee ooms fietsen, twee van mijn beste vriendinnen fietsen en de helft van mijn collega's fietst. Zaterdag weer een atb tochtje met het werk. Dus bij mij kijken ze juist gek op als ik er niet over begin
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 07 mar 2006 22:27

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 07 Maart 2006


Heerlijk dat er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik.Ook mijn klasgenoten worden er niet goed van, en als ze er dan zelf over beginnen kan ik me mond niet meer houden

Ik zit met hetzelfde probleem. Slechts 1 klasgenoot fietst ook en dus word er tussen ons zeer veel over de koers e.d. gepraat. ff Off-topic, TiesT, ik heb je filmpje van Rondje Dorst bekeken, en ik moet zeggen dat dit zeer goed gedaan is. ik vraag mij nu wel af waar dit is, want het lijkt mij echt zalig om daar te fietsen. Zeer mooie omgeving, niet teveel slijk kortom zeer schoon. Waar is dit ergens?
Excuse me while I kiss the sky

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 08 mar 2006 09:12

Ik heb geen foto van hoe blij ik kijk op de fiets die komt vast nog wel een keer!
In de zomer fiets ik tussen de dagen dat ik training heb, om een beetje soepel te blijven , een stukje met mijn moeder 's avonds, zei zit op de mtb en ik op mijn race fiets, zij merkt het altijd op.
Fietsen is gewoon iets waar je de hele dag naar toe leeft. Gister merkte zelfs mijn zusje op dat ik zo vrolijk was, toen had ik net gefietst.

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 08 mar 2006 11:07

heb niemand in de familie die het fietsen echt leuk vind......
op mijn werk had ik een collega die veel fietste, maar die is alweer vertrokken heelaas.
dus ik zal voornamelijk het fietsen tot mezelf houden
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 08 mar 2006 16:37

Zowel mijn familie, als mijn vrienden, als mijn collega's, als mijn leerlingen worden zo af en toe gek van mijn fietsafwijking. Veel er over praten, alles op de fiets doen, fietsposters in je lokaal ophangen en dan wil het wel...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 08 mar 2006 17:36

hahaha, zelfs in het klaslokaal? das toch indoctrinatie
Maar wel gaaf!

siral
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 25 nov 2005 22:08

siral 08 mar 2006 20:21

En stoere actiefoto's op je bureaublad plaatsen werkt ook leuk.
Ben jij dat? Antwoord: ja. Maar dat is toch heel gevaarlijk? Antwoord: ik heb (gelukkig) nog nooit wat gehad. En dan zie je ze denken...meisje toch!

Plaats reactie