SRAM Rival eTap AXS, elektronisch schakelen sijpelt door naar beneden
Naast RED en Force komt nu ook de...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ja Keezx, weet je nog de winter van '63, dat was ook niet alles.Keezx schreef: ↑12 jan 2021 21:09mhr-zip schreef: ↑12 jan 2021 17:20Niets zo lastig als handschoenen, want iedereen is verschillend.ypuh schreef: ↑12 jan 2021 17:05
0-5 graden dan ongeveer.
Heb voor de herfst inderdaad dunne handschoenen Gore Xenon 2.0 en die zijn echt top. I.c.m. een Sealskinz merino liner (die zijn wat minder, maar het werkt ) is tot een graad of 7-8 nog wel comfortabel maar soms te koud. De Agu Porelle winterhandschoenen zijn dus ruk en heb ik deze winter misschien maar 2-3x gedragen en krijg ik dus in no-time zweethanden in.
Misschien laat ik het ook wel voor wat het is hoor. Ik heb meer aan een goede liner dan echte winterhandschoenen.
CUT
Kristeneziele, wat een first wordl problems......er zijn mensen die aan handschoenen meer uitgeven dan ik aan het hele fietsgebeuren op jaarbasis...
Gebruik nu al 1,5 "winter"een paar Kaytans van de Action , was wel 3,79€
Gisteren de fiets geleverd gekregen en meteen de eerste 40 km. over de Veluwer paden gemaakt.
Ook vandaag lekker 2 uur over onverharde paden in de achtertuin (noord veluwe). Echt genieten van het crossen na 14 jaar asfalt km's malen. Vandaag ook de tijd genomen voor foto's maken en plaatsen als beloofd ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers