Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3526
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 14 dec 2020 09:22

Grappig hoe die voorkeuren verschillen. Ik heb mezelf pas weer een klakske aangeschaft tegen een koud hoofd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1121
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 14 dec 2020 12:12

serbak schreef: 27 nov 2020 13:27 Spatzwear basez 2 besteld, ben erg benieuwd of het veel scheelt met de Craft thermo ondershirts die ik nu heb:-)
Omdat het ondershirt zo ongelofelijk goed bevalt en de Sealskinz waterproof extreme cold weather gloves zo ongelofelijk teleurstelde t.o.v. m'n oude Sealkinz winterhandschoenen heb ik ook maar SPATZ "THRMOZ" Deep Winter Gloves besteld. Vandaag binnen, dus ben superbenieuwd hoe deze gaan bevallen:-) Laat de temperatuur maar weer dalen :lol:

Heb hem alweer een paar weken maar de DeFeet Dickadee (whats's in a name :lol: ) bevalt ook erg goed. Fijne is onder andere de flap aan de voorzijde en het flapje aan de achterzijde waardoor het goed aansluit en er geen koude lucht binnen kan. Ook laat hij voldoende lucht door om er doorheen te ademen als het erg koud is. Je kunt hem lekker over je hoofd trekken waardoor ik mezelf, met een standaard koerspetje, lekker helemaal kan instoppen:-) Veel lekkerder dan een wintermuts. Je oren en slapen zijn immers echt compleet bedekt, het past beter, en, krijg je het warm trek je hem onder je kin, en, krijg je het koud doe je hem weer terug over kin, mond en/of neus.

NoBlink
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 jun 2015 19:55

NoBlink 14 dec 2020 13:17

Blijf toch een beetje een voetballer :D

Ze zouden eigenlijk gewoon een fietsschoen van de Copa Mondial moeten maken.
Bijlagen
AF3BE81D-C62F-4F41-933C-A8569E81B05C.jpeg

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 14 dec 2020 13:22

Dat was echt het eerste wat ik dacht toen ik hier een foto van zag;
Ze hebben de noppen van een paar copa mundials afgevijld :lol: :lol: :lol:

(als fietsschoen vind ik het helemaal niks overigens...)
Laatst gewijzigd door RKN op 14 dec 2020 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.

NoBlink
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 jun 2015 19:55

NoBlink 14 dec 2020 13:28

RKN schreef: 14 dec 2020 13:22 Dat was echte het eerste wat ik dacht toen ik hier een foto van zag;
Ze hebben de noppen van een paar copa mundials afgevijld :lol: :lol: :lol:

(als fietsschoen vind ik het helemaal niks overigens...)
Helaas niet de leren variant zoals Adidas ze vroeger maakte.

Ieder zo zijn ding :)

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 14 dec 2020 22:35

Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 14 dec 2020 23:26

Handschoenen zijn wel de allermakkelijkste...
De afgelopen jaren heb ik in de winter van alles aangehad, werkhandschoenen,Lidl , Action el Cheapo leder, sportrommel Decathlon, wanten van de vrouw als ik even niks kon vinden, en het voldeed allemaal.
Ik heb echt hele makkelijke handen (en voeten)
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4224
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 14 dec 2020 23:45

JoostG schreef: 14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Daar heb ik ook al eens over getwijfeld. Ben benieuwd of ze bevallen!

brekson
Forum-lid
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 15 dec 2020 06:28

JoostG schreef: 14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Zou ik zomaar in de auto gebruiken, te sjiek voor op de fiets. In mijn geval toch
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5064
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 15 dec 2020 08:25

JoostG schreef: 14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Je moet ook wel 3 paar handschoenen hebben voor alle temperaturen. Ik heb van die dunne hardloophandschoenen waar ik vinger(fiets)handschoenen overheen doe. Als het dan rond 2-3 graden is heb ik nog een iets dikkere van Decathlon en als het echt onder 0 is heb ik nog erg dikke van Roeckl.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12640
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 15 dec 2020 08:34

@Noblink, Gave schoenen!! Hou er wel van.

Handschoenen. Ik neem in feb maart wel eens een paar extra mee....... :o begin ik met winter en dan die tussen handschoenen als het warmer is.

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1155
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 15 dec 2020 08:43

NuitKor schreef: 15 dec 2020 08:25
JoostG schreef: 14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Je moet ook wel 3 paar handschoenen hebben voor alle temperaturen. Ik heb van die dunne hardloophandschoenen waar ik vinger(fiets)handschoenen overheen doe. Als het dan rond 2-3 graden is heb ik nog een iets dikkere van Decathlon en als het echt onder 0 is heb ik nog erg dikke van Roeckl.
Je noemt er al 4 :lol:

Hoop verder niet dat mijn vrouw meeleest dat je aan 4 paar genoeg zou moeten hebben :roll:

Ik gebruik ook vaak een liner, kan je net een bredere range aan/nog wat uittrekken onderweg. En ik vind het beter om die liner in het wasmachine te stoppen dan je handschoenen zelf.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Plaats reactie