Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

(wederom) afgestudeerd!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 12 apr 2006 17:09

Gefeliciteerd Jee-Es!

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 12 apr 2006 18:06

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 12 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 April 2006

Helaas ken ik mensen die veel geld hebben verdiend met hard werken , zoals stucadoors en die versleten heupen en dergelijke hebben. Helaas is dat de roem die je er soms voor moet betalen

Verkijk je niet op de aanslag op lijf en geest die een jurist krijgt te voorduren!Ach, elke medaille heeft een keerzijde. Vreemd dat niemand het ooit heeft over de zijkant van zo'n ding.

 Sorry hoor!. Ik heb niet gestudeerd, maar dit is gelul van een dronken aardbei. He dat lucht op!

Ooit van sarcasme en zelfspot gehoord? Ik dacht dat dit wel van mijn post afdroop. Als ditzelfde geldt voor jouw post: nevermind!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 12 apr 2006 19:50

Wij krijgen wel een zeer hooggeleerd peloton!Dr, Drs, Ir, Ing ?  Zijn er eigenlijk nog gewone FM's bij deze elite van het FIETS Forum peloton? Anders sta je op "hoog" niveau, maar met 2 linker handen en 10 duimen, te discussiëren hoe iets gerepareerd moet worden.  
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 12 apr 2006 20:28

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 12 April 2006

Wij krijgen wel een zeer hooggeleerd peloton!Dr, Drs, Ir, Ing ?  Zijn er eigenlijk nog gewone FM's bij deze elite van het FIETS Forum peloton? Anders sta je op "hoog" niveau, maar met 2 linker handen en 10 duimen, te discussiëren hoe iets gerepareerd moet worden.  

Dr.? Waar?Een hoge opleiding hoeft niet te betekenen dat je 2 linker handen hebt hoor. Ik heb iig niet bepaald 2 linker handen, me dunkt. Opleiding doet niet veel ter zake. Uiteindelijk gaat het hier slechts om één ding: wielrennen!!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 13 apr 2006 00:18

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 April 2006

Tja Noppie heeft alleen maar lagere school enne ook die heeft ie niet afgemaakt  hij kan er dus niks aan doen, vergeef hem

Hoe weet jij dat? Heb je weer te lang in je glazenbol zitten turen?
kiekeboe

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 13 apr 2006 00:34

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 April 2006

Tja Noppie heeft alleen maar lagere school enne ook die heeft ie niet afgemaakt  hij kan er dus niks aan doen, vergeef hem

Hoe weet jij dat? Heb je weer te lang in je glazenbol zitten turen?

Het was wel iets van glas waar hij iets te diep in heeft gekeken... En BR: Niet je eigen tekortkomingen op een ander projecteren hè? Kom er nou gewoon voor uit dat je zelf al moeite had met de lagere school, maar dat je ondanks dat al veel verder in het leven bent gekomen dan ik. Erkenning van je probleem is een eerste stap in het oplossen ervan.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 13 apr 2006 18:05

Quote: Origineel geplaatst door Jee-eS op 11 April 2006
Na eerst een studie HEAO MER ben ik nu dus voor een tweede maal afgestudeerd.

Allereerst van harte Jee-es! Succes in de toekomst!

Bedoel je met MER de Management, Economie en Recht studie? Ik denk er namelijk over na om die te gaan doen en zou graag van iemand die die opleiding heeft gedaan wat ervaringen willen hebben, ik hoor er bijv. over dat je net niet genoeg van alles leert. Kan jij dat bevestigen? Alvast bedankt!!

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 13 apr 2006 18:21

Proficiat! Als nu dat werken maar niet ten koste van het fietsen gaat! ;-)

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 13 apr 2006 21:45

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 13 April 2006


Quote: Origineel geplaatst door Jee-eS op 11 April 2006

Na eerst een studie HEAO MER ben ik nu dus voor een tweede maal afgestudeerd.

Allereerst van harte Jee-es! Succes in de toekomst!Bedoel je met MER de Management, Economie en Recht studie? Ik denk er namelijk over na om die te gaan doen en zou graag van iemand die die opleiding heeft gedaan wat ervaringen willen hebben, ik hoor er bijv. over dat je net niet genoeg van alles leert. Kan jij dat bevestigen? Alvast bedankt!!


Je doet toch VWO Wesley? Gewoon naar direct naar de universiteit!

Plaats reactie