Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

is dit legaal?

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 21 apr 2006 12:43

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 21 April 2006

Vooral als ie van die halsbanden draagt met van die grote grove punten eraan! dan zet ik toch nog liever een paar tandjes erbij!

Tandjes er bij zetten (als afdruk in je onderbeen) is ook precies wat de hond wil....en wat jij niet wilt
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 21 apr 2006 13:36

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 20 April 2006


Haha! ik doe het op een humane manier! afschieten !!!!


Da's wel het meest efficïent....Waar draag jij je 9 mm als je op de fiets zit? Ik in m'n schouderholster onder m'n forumpak

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 21 apr 2006 14:58

Hoe deed Crocodile Dundee dat ook weer? Eén vinger voor de neus van het beest houden en er een beetje mee heen en weer gaan. Dan is 'ie kalm. Tenminste, op de film!  
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 28 mei 2006 11:59

zolang de honden er niet zo uitzien vind ik het best

plakker
Forum-lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:14

plakker 04 jun 2006 14:20

Aggresieve hond achter me aan tijdens training??  Ik verenig dan altijd het nuttige met het aangename ;  ik stop, draai me om in de richting van de hond en met veel  dreigend geschreeuw en geblaf (jaja , ik kan  hondegeblaf goed imiteren) zet ik de achtervolging in.  Werkt altijd, of het nou een pekinees is of een deense dog; ze zetten het dan op een hollen. Kwestie van hondenpsychologie. Een paar stenen erachteraan helpt ook goed.  Maar ik weet ook het verschil als een hond (meestal jong) op een speelse manier met je mee rent. Dan stop ik meestal en haal m even aan. En de écht gestoorde / afgerichte honden lopen doorgaans toch niet los op de openbare weg.
 
 

freek
Forum-lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 apr 2005 15:11

freek 12 jun 2006 13:10

Quote: Origineel geplaatst door Gunter op 20 April 2006
Als je je hond niet onder controle hebt (en zeker bij de iets grotere modelletjes) vind ik dat een leiband verplicht zou moeten zijn.


Dat is het nu net: een leiband ìs ten allen tijde verplicht; hondenbezitters mogen hun viervoeter alleen loslaten op privéterrein, en honden die zonder leiband op de openbare weg of in het bos rondlopen mag je (als je een jachtvergunning hebt) gewoon afknallen.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 12 jun 2006 20:44

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 20 April 2006
Gewoon je hand in de hondenbek stoppen, dan verder zijn keel in, pak zijn blindedarm en trek die eruit. De rest van de ingewanden volgt dan vanzelf.
Quote: Origineel geplaatst door freek op 12 Juni 2006
Dat is het nu net: een leiband ìs ten allen tijde verplicht; hondenbezitters mogen hun viervoeter alleen loslaten op privéterrein, en honden die zonder leiband op de openbare weg of in het bos rondlopen mag je (als je een jachtvergunning hebt) gewoon afknallen.
Geen leiband en dan meteen afknallen? Da’s wel wat grof, vind ik. Dan is Marconi’s methode toch heel wat vriendelijker… darmen uit het bekkie trekken, een handbreed lusje erin leggen en vervolgens dit handige handvat overhandigen aan de rechtmatige eigenaar. Kan het baasje vast wel waarderen.

Plaats reactie