Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

fietspad met airco...

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 11 mei 2006 23:49

Zoiets kan natuurlijk alleen maar in het Midden-Oosten. De Emir van Quatar vind dat zijn onderdanen te dik worden, en het leek hem een goed idee om ze aan het fietsen te krijgen. Alleen de  temperaturen zijn soms wat hoog, dus daarom komt er een overdekt, gekoeld fietspad.De techniek komt overigens van een Nederlands bedrijf.Er worden ook nog speciale fietskleding en fietsen ontwikkeld zodanig dat je niet aanstootgevend bent voor diegene die achter je fiets.
http://www.velomondial.net/page_display.asp?pid=32
Harde wind is meestal tegen.

Gebruikersavatar
spinningfreak
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 10 apr 2006 00:23

Gebruikersavatar spinningfreak 12 mei 2006 00:31

Jouw arabisch zal wel beter zijn dan het mijne, want in de engelse tekst lees ik niets over overdekte fietspaden en speciale fietsen.
Als ze nou echte airco's installeren zijn ze gelijk van een bekend fenomeen af waar fietsers een hekel aan hebben; tegenwind.
Airco's allemaal één richting op laten blazen en éénrichtingsverkeer instellen.

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 12 mei 2006 00:44

Het is bedoelt om de mensen tot bewegen aan te zetten want de bevolking wordt te dik! Aangezien ze toch zwemmen in de olie en dus geld kunnen ze dit soort gekke dingen wel maken!

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 12 mei 2006 01:19

Quoten: Origineel geplaatst door Spinningfreak op 11 Mei 2006


Jouw arabisch zal wel beter zijn dan het mijne, want in de engelse tekst lees ik niets over overdekte fietspaden en speciale fietsen.

Mijn Arabisch is echt niet beter dan het jouwe helaas. Ik las dit bericht in  Bicycling South Africa, de Zuid Afrikaanse "Fiets", die ik altijd koop als ik daar ben. Er staat zelfs een mooie artists impression in van een overkapping. Het artikel op Internet heb ik daarna 'geGoogled'.
Harde wind is meestal tegen.

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 12 mei 2006 01:32

Quote: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 11 Mei 2006
Het is bedoelt om de mensen tot bewegen aan te zetten want de bevolking wordt te dik! Aangezien ze toch zwemmen in de olie en dus geld kunnen ze dit soort gekke dingen wel maken!


Kan ie ze beter allemaal zwemles geven
CC, agr 100; limo 100

Plaats reactie