Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Leuke momenten op de fiets!

jolanda
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 okt 2005 00:17

jolanda 01 aug 2006 20:36

Quoten: Origineel geplaatst door bikechick op 01 Augustus 2006


Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 01 Augustus 2006

elke keer waneer ik tijdens het fietsen een mooie vrouw zie lopen(of nog beter ook zie fietsen) is een leuke moment

ook ik vind het leuk als ik dames zie fietsen (en het zijn er steeds meer), want dan weet ik weer even dat ik niet de enige ben alleen jammer dat de meesten te zien zijn in gezelschap van 1 man. durven ze niet met een groep mannen mee, of beter nog, andere dames te zoeken???


Verbaas me altijd over het feit dat er geroepen wordt dat er zo weinig dames fietsen, terwijl ik er een heleboel tegenkom onderweg.
Overigens fiets ik regelmatig in het gezelschap van 3 tot 5 mannen en soms met een vriendin. Dat eerste is dan een beetje jammer voor 'enge' mannen zoals cascari, maar voor mij wel gezellig en vooral handig met tegenwind

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 01 aug 2006 20:39

zo eng ben ik niet hoor
kijk maar, mijn pasfoto
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

plakker
Forum-lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:14

plakker 01 aug 2006 20:45

Hé Cascarsi, ik denk dat Big Rosa niet erg blij zal zijn dat je zn afbeelding gebruikt.......
..maar ff ontopic :  het peleton weer eens op een ronde zetten gisteren tijdens clubrit op Sloten was een leuk moment.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
he hoezo zijn afbeelding ?????
-----------------------------------------------------------------------------------------------
wacht maar af !

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 01 aug 2006 20:49

Quoten: Origineel geplaatst door plakker op 01 Augustus 2006

Hé Cascarsi, ik denk dat Big Rosa niet erg blij zal zijn dat je zn afbeelding gebruikt.......

he hoezo zijn afbeelding ?????
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 02 aug 2006 00:03

Leuker als die fietsvrouwen de volle (water)laag krijgen . Wet t-shirt
koelie joelie!

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 07 aug 2006 18:15

Ik vond 't wel erg leuk dat ik vorige week zo op m'n racefiets voor Buckingham palace voorbij scheurde, kreeg dr ook nog wat van de wisseling van de wacht mee en de Tower Bridge gaf ook wel een kick!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 07 aug 2006 19:21

Net terug van een vakantie in frankrijk. In de afdaling, met twee man sterk en 60 per uur op de teller een brommertje met twee vrouwen met riete rokjes erop ingehaald. Je had ze moeten zien kijken

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 10 aug 2006 05:56

ook een leuk moment!!!!
ik was in groesbeek aan het biken op het mtb parcour, nadat ik al voor mij gevoel door 200 van die flierenfluitende wandellaars ( type:het is zondag laat ik lekker in het bos op de mtb paden gaan wandelen met m'n owzo gehoorzame jackrussel) "wie kent ze niet" ben gehinderd. En telkens in het voorbijgaan te horenkrijg (de altijd goed voor een ergernis top 5 notering de op merking voor een mtb'er) heb je geen bel. Nadat ik na zo'n 40 km beulen een natje en een droogje tot mij neem en een poging mijn hartslag op een normaal niveau te krijgen kom er een man op mij af met (natuurlijk) een jack russel (excuses voor de jackrussel liefhebbers) die tegen mij begint te bulken dat wij mtb'ers het landschap en het de rust in het bos verstoorden het maar goed was dat ik zijn zoon niet was ,anders had ie dat eigenhadig wel op gelost ze moesten ons maar eens op water en brood zetten zei hij nog zo mooi, net op het moment dat de man erg irritand en ook erg onbeschoft begon te worden en bij mij ook echt de irritatie grens berijkten komt er een groep mede mtb'ers op ons af gesjeesd... wat denk je wordt er vanuit die groep ineens geroepen hey pa hoelaat komt de visite.
geloof me die kerel heeft volgens mij geen bloed meer in de benen gehad die kop was zo rood het was bijna een vulkaan uitbarsting geworden haha
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 10 aug 2006 15:27

wat een ongelofelijke loser zeg
Bianchi Alloy Pro 7000, carb&#111;n voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 06 sep 2007 11:15

Toen ik nog maar een jaar of 14(bijna 20 jar geleden dus) was, ging ik elk weekend met mij pa fietsen. ritjes van rond de 80 kilometer. Op een keer had mijn pa de laatste 10 kilometer fors doorgereden, en had ik hem vervolgens in de laatste tweehonderd meter geklopt in de sprint. Achteraf vertelde hij me dat het niet echt eervol is om te winnen nadat je kilometers lang in iemand zen wiel gereden had. Dus de week daarop heb ik me op 10 kilometer van huis op kop gezet, en zo hard ik kon doorgetrokken. Op dezelfde plaats ging hij mij eens laten zien hoe het voelde om dan geklopt te worden, maar adrenaline en dergelijke hebben me toen voor de eerste keer over de 50 per uur doen gaan. Je had zijn gezicht eens moeten zien toen ik hem remonteerde. Achteraf ben ik wel zowat ineengestuikt en een half uurtje moeten gaan liggen. Zwart voor de ogen, maar wel een erg mooi moment!

Plaats reactie