Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Leuke momenten op de fiets!

ricoblanco
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 jul 2006 16:51

ricoblanco 28 jul 2006 21:21

Je maakt best wel is wat mee op de fiets dus vertel hier je leukste momenten die je op je fiets beleefd heb! Ik heb bijvoorbeeld laatst een politiescooter ingehaald en dat vond k best grappig en die agente ook want die moest zwaar lachuh (gelukkig, ik had misschien ook wel een bekeuring kunnen krijgen)!
15 Jarige...<br>
Ridley Pegasus!!!!<br>
http://img45.imageshack.us/my.php?image=p7290002dg4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

robi-one
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 apr 2006 13:34

robi-one 28 jul 2006 21:32

Ja, zoiets had ik pas ook.... een stel scooteraars (wel snor) die heel raar stonden te kijken toen ik met 35+ voorbij kwam...
<a target="_blank" href= "http://album.zoom.nl/user/8553/images/8 ... .jpg">Mijn Bulls 105</a>

siral
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 25 nov 2005 22:08

siral 30 jul 2006 22:36

Zijn ooit in Frankrijk met volle bepakking in een koers terecht gekomen met de finish bovenop een heuvel. Toen we over de finish kwamen werd er luid voor ons geklapt. Overigens stelde een vader aan zijn zoon voor die nog in de berm lag uit te hijgen dat hij ook maar zo moest gaan trainen.

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 31 jul 2006 00:07

onlangs hebben wij met de ploeg een tochtje gefietst, en toen wij op de terug weg waren fietsten we over de posbank.....
wij moesten naar boven en een grote groep fietsers kwam naar beneden, daarbij waren zeer veel dames, nu was het een warme dag en tot mijn grote verbazing hadden de meeste dames hun shirtje erg ver open staan  en je kan het al een beetje raden ik heb een paar zeer mooie decelote's en borsten gezien want de meeste hadden geen zweetshirtje aan
 
gelukkig hou ik van natuur dus mijn ogen hebben in een flits weer een stukje natuur mee gekregen!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

conomorales
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 mar 2006 19:48

conomorales 31 jul 2006 22:40

Een tijd terug reed ik over een mooie weg door het Brabantsche landschap, toen ik om een gegeven moment gezelschap kreeg. Meestal bestaat dat gezelschap uit een andere hijgende en zwetende wielrenner, maar deze keer was het iets mooiers.
Het ging om een joekel van een roofvogel (vergeef me liefhebbers, ik kon de soort niet herkennen). Dit grote beest is over een afstandje van ongeveer 1,5 km niet bij me uit de buurt geweest en zweefde prachtig naast me over de berm.
Niet een moment dat ik snel zal vergeten.
Klimmen is (een) kunst!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 aug 2006 00:40

Eén van mijn mooiste momenten was vorig jaar in de klim van de Grand Ballon in de Vogezen. Ik was samen met m'n pa een weekje aan het fietsen, ik fiets tegenwoordig stukkie harder dan hem. Ik wilde m'n blaas nog even legen toen we net waren begonnen aan de klim. Ik zei tegen m'n vader dat ie wel door kon rijden en dat ik het gat wel dicht zou rijden. Voordat ik klaar ben was mijn vader allang uit het zicht verdwenen. Was al een groepje Duitsers voorbij gekomen. De Grand Ballon is maar een paar procent en vrij constant. Ik spring weer op de fiets, schakel naar de 52 en ga op de pedalen staan. De gang was er makkelijk in te trekken, tot een dikke 35 km/h. Ik reed meer dan 2 keer zo hard als die 3 Duitsers. Toen ik er voorbij was hoorde ik ze in verbazing van alles en nog wat zeggen/roepen. 200 meter verderop was een bocht en daarna hebben ze me niet meer gezien . Toen ik paar minuten later weer bij m'n pa was, vond ik het niet erg om in zijn tempo verder te klimmen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 01 aug 2006 13:16

elke keer waneer ik tijdens het fietsen een mooie vrouw zie lopen(of nog beter ook zie fietsen) is een leuke moment
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

bikechick
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 okt 2005 16:22

bikechick 01 aug 2006 13:24

Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 01 Augustus 2006
elke keer waneer ik tijdens het fietsen een mooie vrouw zie lopen(of nog beter ook zie fietsen) is een leuke moment


ook ik vind het leuk als ik dames zie fietsen (en het zijn er steeds meer), want dan weet ik weer even dat ik niet de enige ben
alleen jammer dat de meesten te zien zijn in gezelschap van 1 man. durven ze niet met een groep mannen mee, of beter nog, andere dames te zoeken???

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 01 aug 2006 13:45

dat vind ik zelf ook altijd minder als er nog een man naast fietst
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

bikechick
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 okt 2005 16:22

bikechick 01 aug 2006 14:31

Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 01 Augustus 2006
dat vind ik zelf ook altijd minder als er nog een man naast fietst


hmm misschien zijn ze niet in groepen te vinden vanwege dit soort opmerkingen haha

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 01 aug 2006 14:42

maar als er zulke enge mannen rondfietsen leren de dames wel gelijk snel fietsen
Bianchi Alloy Pro 7000, carb&#111;n voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 01 aug 2006 14:55

Gisteren wel een km of 7 lekker mee opgefietst met een snelle groep, die zich uitleefde over een mooie glooiende weg (zuidweg bij epe/heerde).
Was erg blij dat ik met de groep meekwam, aangezien ik net weer begonnen ben met fietsen en dus in een flinke vormdip zat. (en ik weet gelijk mijn maximum hartslag iig 196 is )

Plaats reactie