Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Hallo

jurri
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:39

jurri 28 aug 2006 21:55

Goedendag,Ik zal mijzelf ff voorstellen, mijn naam is Jurri, ik knutsel vanaf mijn 14e aan fietsen, ik ben nu 19 jr, ik heb een schuur vol met onderdelen, ik spaar ook een beetje fietsen, ik heb een Riskja, en een japanse vervoers fiets (zoon een met een groote bak achter), ik heb een Kronan staan, een Union Dedemsvaart (de allereerste union fietsen), en verder heb ik nog een raylight staan, en een locomotief, ik weet het ben een beetje op een verkeert forum, maar kan hier nog wel opstekken van de fiets, ik moet ivm mijn leeftijd stoppen met school, hier deej ik de opleiding fietstechiek, geen diploma's gehaalt hellaas, verder wat je mischien ook mooi vinden ik heb een koga miyata race fiets staan, nog in fabrieks staat, zeer netjes, deze fietsen verkoop ik niet, ookal heb ik regelmatig een fiets te koop staan op Marktplaats.MVG,Jurri

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 28 aug 2006 22:10

welkom
Zo veel verschillende fiewtsen op zo'n jonge leeftijd nog, dan moet je wel een echte fietsliefhebber zijn.
iig veel plezier hier !
postamble();

jurri
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:39

jurri 29 aug 2006 13:01

Jah ze fansineren mij wel, vooral de oudere fietsen vind ik mooi, mah daar kun je niet echt je rijbewijs mee verdienen, en aangezien dat dat belangrijk is, knap ik in de weekenden fietsen op, en verkoop ze, met een winst, en de winst gaat in een potje voor mijn rijbewijs, ik zal binnenkort foto's posten van mijn schuurtje, ik heb ze nog wel ergens liggen.MVG,Jurri

jurri
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:39

jurri 29 aug 2006 23:40

oi oi,

Ben ik weer met de zoals beloofte foto's;


Ik had een oude fiets, een stukje verwaardloost gras, en kon klimopen krijgen, en nog wat bodemgroeiers, en dit is het resultaat, heb vroeger groentechniek gevolgt.


Dit is mijn riskja, hij staat in het oude kippenhok.


Dit is het werkschuurtje, is een oude schuur van 100 jr oud, staat achter op het erf, heeft mijn pa ook geen last van mij ;):P.


Mijn colectie, links mijn raylight the bike of all steel, midden1 koga miyata had laats een klant die had ze gemaakt, hij zij de voorvork is het zwakste punt, midden2 een van eerste union fietsen, tis nog een union dedemsvaart, en midden3 niet echt zichtbaar maar dit is een locomotief, komt uit een kraakpand hij heeft nog een plaatje achterop van metaal van een fietsmaker met zijn adres enzo, tegenwordig doen ze dit met stickers, en hellemaal rechts een spartamet (Y).

MVG,

Jurri

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 30 aug 2006 01:21

kijk eens in techniek forum misschien kan je daar nog wat van leren vooral het topic van TS opbouwen van de scott
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=4
 
ik zal het topic naar boven zetten

jurri
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:39

jurri 30 aug 2006 18:29

Ziet er intresant uit, thnx.
MVG,

JUrri

Plaats reactie