Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat doen jullie als het regent ?

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 10 sep 2006 01:36

Forummen!

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 10 sep 2006 03:02

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 31 Augustus 2006


Taxc doe ik niet aan. Ik vind dat simpelweg veel te saai.
Ik heb in de winter een abonnement op de sportschool. Daar kun je elke dag 2 of 3 spinlessen pakken. Meestal pak ik 2 à 3 keer per week een uur (of een dubbel uur) mee. Met de nieuwste Schwinn spinningfietsen is dat geen straf .
En je hebt nog al wat aanspraak, zitten best wat fanatieke fieters bij. Vaak spreek ik ook af met mijn vaste fietsmaatjes, die hebben ook allemaal een abonnement.



Perfect voor je! ik kan niet anders stellen. En ieder ook zijn of haar eigen mening, die ik natuurlijk ten volle respecteer. Maar niet iedereen zal hetzelfde doen. Ik bijvoorbeeld vind een sportschool geen ruk aan. Ik heb vroeger gejudood. Judo, ja leuk voor zelfverdediging, maar dat was het ook dan ook voor mij; ik behaalde de blauwe band, was toe aan de bruine, maar haakte af. Vond die sportschool wel welletjes, tot dit jaar... nu ik met wielrennen begin. Lijkt mij tig keren leuker als in een sportschool opgesloten te zitten. Judo is weliswaar wat anders als fitness cq. fietstraining, maar ook dat zal mij niet bevallen
Je hebt wat fietsmaatjes, dat maakt het gezellig. Als ik mij inschrijf bij een sportschool, komt het er a. niet van en b. voor 130 euro (ja je bent student of niet) per jaar heb ik liever een Tacx waar ik mij in de winter, het liefst in het weekend wezenloos op kan trappen. In het voorjaar dan rap weer naar buiten. En fietsen in de winter lijkt mij ook prima gaan. Als er geen sneeuw ligt althans. Deed Lance A. dat ook niet?
En als het regent, zit ik binnen, pianospelen. Leuke afwisseling niet?

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 10 sep 2006 11:15

Ik heb de hoop op een sportschool opgegeven, je kan hier nergens lid worden voor een paar maanden. Ja kan wel; dan moet je na de winter opzeggen en elk jaar opnieuw inschrijfgeld betalen.

Plaats reactie