Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

is homosexualiteit bespreekbaar

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 19 sep 2006 16:25

De vraag is of homosexualiteit bespreekbaar is, indien daar behoefte aan is. Reacties in de trant van 'nergens voor nodig' wijzen, hoe goedbedoeld ook, naar een onwil om het te bespreken. Met andere woorden: Zo bespreekbaar is het dus blijkbaar niet. Het gaat erover om een gesprek aan te gaan, om je in te leven in hoe de ander de sport beleeft. Zolang je het er niet over hebt, blijft er een sfeer van fobie hangen die niet bevorderlijk is voor de sportbeleving..

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 24 sep 2006 22:42

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 September 2006

Ehh..ike euh ehh tjsa ahum ehh .......ach laat ook maar julie begrijpen het toch niet.

Kom maar uit kast hoor, we snappen het wel.
kiekeboe

Gebruikersavatar
spinningfreak
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 10 apr 2006 00:23

Gebruikersavatar spinningfreak 25 sep 2006 00:46

We zijn toch bezig met fietsen? Moet alles daarbinnen bespreekbaar zijn? Alles hangt toch af van de situatie. Of het nou homosexualiteit, transsexualiteit, geschoren ballen (refereer ik nu aan een zekere B.R.?) of weet ik wat gaat.
Binnen de wielersport heeft iedereen zijn eigen (eigen)aardigheden, dus laten we alsjeblieft niet doen alsof homosexualiteit nou zoiets bijzonders is in de wielersport.
Als je de mensen om je heen vertrouwd, dan heb je het er over, of het nou op de fiets, op het werk, in je vrienden (vriendinnen) kring is maakt volgens mij geen zak uit.

Plaats reactie