Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Big rosa, waar ben je?

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 16 sep 2006 17:40

ja dat kan niet iedereen zeggen dat die een eigen topic heeft

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 16 sep 2006 22:25

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 16 September 2006

Hij zal verschieten als ie ziet dat ie een eigen topic heeft  

Hij zal het wel met Haagse dramatiek vreselijk vinden!! Ja vreselijk leuk!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 23 sep 2006 23:33

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 September 2006


 Heb er ook eerlijk gezeg geen tijd voor gemaakt want ik zat regelmatig op de Golfbaan, jaja ik heb een andere leuke sport erbij gevonden.
 wat een leuke technische sport is dat zeg ,

Komt ie: golf is geen sport maar een spelletje....

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 24 sep 2006 00:07

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 September 2006


Het valt mij en meerdere op de laatste tijd dat er een hoop lui bij zijn gekomen die er alleen op uit zijn om andere af te zeiken en vervelende uitpraken te doen over andere mede forummers,. ik zeg vooral tegen degene die zich voelen aangesproken: als je het zo nodig vindt om andere af te zeiken sodemieter dat lekker op van dit forum!!! !!!

Mwah, dat heet kritiek, daar moet je een beetje tegenkunnen en daarnaast moet men bij kritiek van meerdere mensen af en toe nadenken hoe die kritiek nou toch kon ontstaan.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 24 sep 2006 10:10

Quote: Origineel geplaatst door rene1 op 23 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 September 2006Het valt mij en meerdere op de laatste tijd dat er een hoop lui bij zijn gekomen die er alleen op uit zijn om andere af te zeiken en vervelende uitpraken te doen over andere mede forummers,. ik zeg vooral tegen degene die zich voelen aangesproken: als je het zo nodig vindt om andere af te zeiken sodemieter dat lekker op van dit forum!!! !!!Mwah, dat heet kritiek, daar moet je een beetje tegenkunnen en daarnaast
moet men bij kritiek van meerdere mensen af en toe nadenken hoe die kritiek nou toch kon ontstaan.

Ach je moet een beetje selectief zijn met lezen hier.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 24 sep 2006 10:12

Quote: Origineel geplaatst door petrel op 15 September 2006
Iemand big rosa nog gespot de laatste tijd? 'k vindt het zo rustig geworden..


Petrel, wil je even contact met me opnemen, je hebt een WT outfit besteld maar we hebben je email adres niet.
info at wielertoerist.nl

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 24 sep 2006 13:21

Hee Big One dat ga je toch niet menen he? Dat golven lijkt mij levensgevaarlijk voor jou. Je zult zo,n speler hebben die die golfkop van jou als zijn bal ziet!!!!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 24 sep 2006 19:25

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 September 2006

Nee natuurlijk niet!!!! ik neem ff de boel in de maling, je denkt toch niet dat ik mij in een hoek laat drukken door een stelletje idiooten die menen een oordeel over een ander de vellen haha! dan kennen ze the big one nog niet nee Colnago G ik laat mij niet kisten , dat is mijn haagse hart te eer na en ik vind het nog veels te leuk om lekker de boel op stang te jagen hoor! maar ik probeer het wel netjes te doen want sommige zijn natuurlijk wel snel op hun tere teentjes getrapt nee nee ik laat jullie niet in de steek. Zo en nu ff naar de Golfbaan in Schipluiden om info in te winnen over Golf lessen. Zo Tiger maak je borst maar nat the Big One kompt eran

Goed om je weer terug te zien
Train ze!

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 24 sep 2006 20:14

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 24 September 2006
Nee natuurlijk niet!!!! ik neem ff de boel in de maling,je denkt toch niet dat ik mij in een hoek laat drukken door een stelletje idiooten die menen een oordeel over een ander de vellen haha! dan kennen ze the big one nog niet nee Colnago G ik laat mij niet kisten , dat is mijn haagse hart te eer na en ik vind het nog veels te leuk om lekker de boel op stang te jagen hoor! maar ik probeer het wel netjes te doen want sommige zijn natuurlijk wel snel op hun tere teentjes getrapt nee nee ik laat jullie niet in de steek. Zo en nu ff naar de Golfbaan in Schipluiden om info in te winnen over Golf lessen. Zo Tiger maak je borst maar nat the Big One kompt eran


Gelukkig, ik begon me al af te vragen of ik je toch verkeerd had ingeschat. Nu ken ik je weer.

Plaats reactie