Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Dit doet zeer......

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 13 okt 2006 10:34

als bianchi rijder dan  nu moet ik mijn shirt verbranden  nee maar effe zonder dollen dit is wel erg jammer hoor....
De Italiaanse ProTour-formatie Liquigas heeft een contract gesloten met de Amerikaanse fietsenfabrikant Cannondale. De renners van het team zullen volgend seizoen dus op cannondale-fietsen rijden. Daarmee maakt het team een einde aan de tweejarige samenwerking met Bianchi als fietsenfabrikant.
Cannondale was ook geïnteresseerd in Quick-Step, maar daar haalde Specialized het. De manager van Liquigas paolo Dal Lago is alvast zeer tevreden over deze deal. "We zijn blij dat we zo'n prestigieus merk mogen verwelkomen binnen ons team. Met deze fietsen ter beschikking ben ik zeker dat ik de hoogste technologie kan aanbieden aan onze renners", aldus Dal Lago.
 
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 13 okt 2006 16:13

Ja, vind het ook wel jammer eigenlijk. Hopelijk zijn er nog wel bij een ander team Bianchi's te vinden volgend jaar. DiLuca's kale alu FG Lite was toch wel een plaatje...

Cannondale heeft heel lang Saeco gesponsord dus daardoor zullen ze nog wel goede contacten hebben bij de spaghettivreters.

Plaats reactie