Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

populariteits peiling BR

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5947
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 05 nov 2006 14:05

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 November 2006






Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.

Dat kan makkelijk. En als ze er een dag niet zijn valt het bij niemand op.......


Zo is het . Jaloers???En ik kijk 's-morgens nooit naar buiten....anders heb ik 's-middags niets te doen. En ik heb geen houten bureau, want hout werkt.
En je knipoogt zeker door 1 oog open te doen...?
 
Greetz Rene


Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 05 nov 2006 14:58

Quote: Origineel geplaatst door Rene op 05 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 November 2006Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.
Dat kan makkelijk. En als ze er een dag niet zijn valt het bij niemand op.......




Zo is het . Jaloers???

En ik kijk 's-morgens nooit naar buiten....anders heb ik 's-middags niets te doen.
En ik heb geen houten bureau, want hout werkt.En je knipoogt zeker door 1 oog open te doen...? Greetz Rene





Ah, nog een kenner!!

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 05 nov 2006 15:31

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 November 2006


Quote: Origineel geplaatst door Rene op 05 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 November 2006






Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.

Dat kan makkelijk. En als ze er een dag niet zijn valt het bij niemand op.......


Zo is het . Jaloers???En ik kijk 's-morgens nooit naar buiten....anders heb ik 's-middags niets te doen. En ik heb geen houten bureau, want hout werkt.
En je knipoogt zeker door 1 oog open te doen...?

Greetz Rene





Ah, nog een kenner!!

Lage ramen zodat jullie liggend naar buiten kunnen kijken?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 05 nov 2006 15:54

Zo populair Is BR helemaal niet. Ik zit net op een ander topic te lezen dat hij een slijmbal is.
kiekeboe

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 05 nov 2006 17:20

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 05 November 2006

Zo populair Is BR helemaal niet. Ik zit net op een ander topic te lezen dat hij een slijmbal is.

Vertel!!! Onze BR???
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 05 nov 2006 17:24


Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 05 November 2006

Zo populair Is BR helemaal niet. Ik zit net op een ander topic te lezen dat hij een slijmbal is.

Vertel!!! Onze BR???



O, ja! er stond ook nog achterbaks bij. Lees het zelf. Hier is de link. http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... age=Search
kiekeboe

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 05 nov 2006 17:31

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 05 November 2006



Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 05 November 2006

Zo populair Is BR helemaal niet. Ik zit net op een ander topic te lezen dat hij een slijmbal is.

Vertel!!! Onze BR???



O, ja! er stond ook nog achterbaks bij. Lees het zelf. Hier is de link. http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... age=Search

Hahahaha Als die Big One dit leest gaat ie waarschijnlijk veranderen in de HULK, vooruit met hoofdletters!!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5947
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 06 nov 2006 00:16

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 November 2006


Wat en zaadcel die Raff zeg , wat een ongelooflijk stuk onbenullig vreten is dat zeg, tjseezus nog niet vaak meegemaakt zo,n zaadcel wat denkt hij wel ff de boel op stelten te zetten ho ho! ik zet de boel op stelten niet hij, lampekap die hier ff de boel naar z,n hand wilt zetten tsjeuh!
De Hulk? wat dacht je van Tiger Woods, ik ram gelijk een club door z,n strot heen


Rosa ?? Big Rosa ...who the Fck is Big Rosa....Moooooaaaahhhhhhhh.. Echt lache hier na een biertje   ....
 
Geintje ouwe reus.....moeten toch eens samen een sappie drinken aan de haven in Scheveningen...Mn zoon Mink vond het jammer dat we dit weekend niet konden...helaas.
 
Cu Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 06 nov 2006 11:20

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 06 November 2006
Gaan we binnenkort regelen, maar op dit moment ben ik ff niet echt happy . Mij pa ligt in het Lumc voor z,n leven te vechten (een verloren zaak) kanker dus dan weet je het wel.

Ow....! Dat is heel vervelend...! Heel veel sterkte BR...!

"Afstappen is geen optie"

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5947
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 06 nov 2006 11:40

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 06 November 2006

Gaan we binnenkort regelen, maar op dit moment ben ik ff niet echt happy . Mij pa ligt in het Lumc voor z,n leven te vechten (een verloren zaak) kanker dus dan weet je het wel.


Hallo Big Rosa....
We willen jou en je familie heeeeeel veel sterkte toewensen , ook namens mijn vrouw en kinderen ..( moeten vaak lachen om jou leuke colums....)De haven loopt niet weg , en een gezamelijk biertje ook niet ..doen we er stiekum een grove frikandel bij met satesaus....
Kop op Big Rosa....
 
Greetz Rene en Saskia + kids..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie