Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

populariteits peiling BR

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 29 okt 2006 00:57

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 28 Oktober 2006

Verschrikkelijk deze topic!  Kan die niet op slot gezet worden? Dat geleuter over golven, dit is toch een fietsforum, opzouten met dat golven. Van al die veren die BR in z'n reet gestoken krijgt kan die voorlopig niet meer fietsen. Schoenen heefttie ook verlopig niet nodig.  Bah!  waar ken ik ff kotsen, braken en over m'n nek gaan

heyhey ff opflikkeren, als je aand8 tekort komt ga gewoon in blote reet op straat staan ipv een van de meest kleurrijke figuren af te k*nkeren hiero, dondert op  ga lekker ff op een eiland zitten zonder inet aansluiting kun jeje ook niet zo ergeren aan een ludiek en positief bedoeld topic, lamoor
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 29 okt 2006 01:23

Kolere jongens wat een geouwehoer hier weer. Dat kan alleen maar in een speciaal voor The Big One geopend topic....Maare, "populariteits meting BR" is natuurlijk wel een beetje een kotstopictitel. En het is ook helemaal niet nodig om de populariteit van BR te meten, de meeste hier weten dat zo wel in te schatten. Niks ten nadele overigens, Fijne pik hoor The Big One, we fietsen nog wel eens wat. Hopelijk ben ik de volgende keer weer op tijd trouwens...  
 

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 29 okt 2006 02:25

Als ik mij de psychologie lessen herinner is dit gebeuren allemaal zeer voorspelbaar; een kleine schare mensen volgt een clown en het maakt hen daarbij niet uit of zij zichzelf tegenspreken. De overgrote menigte houdt z'n mond. Hierdoor lijkt het of de clown een enorme populariteit geniet.
Er wordt een topic geopend waarbinnen een soort stemming mogelijk is of zo je wilt om een mening gevraagd wordt en tot nu toe, als je goed hebt gelezen, is er een persoon (nou vooruit; 2 ) die wat negatiefs hebben gezegd. Vervolgens struikelen de aanhangers van de clown over elkaar om dat toch maar zo snel mogelijk neer te sabelen.
O ja: in een cafe mag je toch ook wel over psychologie praten toch?

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 29 okt 2006 11:18

 maar voordat je het gevoel en de Drive een beetje te pakken heb ben je gewoon echt 10 lessen verder minimaal! het lijkt makkelijk als je het op TV ziet en dat dacht ik ook maar valt gewoon tegen. Maar we komen er wel.

Hee Big One als die hockeyleraar van je verteld dat je minimaal 10 lessen verder bent voordat jij de Drive beheerst zegt dat a: iets over jouw aanleg voor deze balletjessport b: iets over de financiele achtergrond van genoemde leraar 10x48 =juist 480 dan het vervolg c. mijn advies ga fietsen kerel!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 29 okt 2006 11:30

hey Big one,
 
Als die leraar beweert dat je het golfen op 10 lessen aardig onder de knie hebt : dan is het een dromer.
Heb zelf ongeveer 7 jaar gespeeld, en ik kan je verzekeren , het is echt niet zo simpel. Oefenen, oefenen en vooral niet forceren man. Alles draait om ritme ! Hou je dus vooral rustig ( kan me inbeelden dat dat erg moeilijk voor je is) . Enne als je denkt dat het alleen maar kan beteren, forget it ! Wacht maar tot je aan je "korte spel" begint, of op de baan een put van 20cm mist. Dan komt de stoom uit je oren van woede.
Desalniettemin is het een prachtSPORT ;
en ja SPORT met grote letters. Er is bijzonder veel concentratie en mentale sterkte voor nodig. We kennen allemaal de luxe karretjes en de caddie, maar de "echte" nemen gewoon hun tas op hun rug en zeulen er 8km mee, en ja dan is het SPORT.
Anyway BIG ONE , veel succes,
Take the Ball for a Walk
and the Bike for a Ride.

petrel
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 13 aug 2006 11:26

petrel 29 okt 2006 11:34

Quote// Desalniettemin is het een prachtSPORT //end quote

't is maar een behendigheids-spelletje hoor.


Fietsgroet, Martin Heerhugowaard

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 29 okt 2006 11:37

Daar mag iedereen nu eens het zijne over denken .
Ik  weet waar ik het over heb, misschien moet je eerst zelf eens golfen en dan een oordeel vellen.
Enne, maakt het eigenlijk wat uit, voor niet-fietsers of zondagsrijders is fietsen ook maar wat rondtoeren he. Als je wil kan je alles minimaliseren en tot niets herleiden. Het is maar wat je er zelf in zoekt (en vind ) natuurlijk. In Elk geval is het een passie en ik kan best begrijpen dat de BIG One er veel fun aan heeft , net zoals aan het fietsen.
 
 

Plaats reactie