Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

populariteits peiling BR

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 07 nov 2006 02:05

Ontzettend veel sterkte ermee big one. Ik weet van eerdere forumposts dat het al langer speelt met je pa. Moet niet makkelijk zijn voor jou en je familie. Nogmaals sterkte kerel.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27551
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 nov 2006 12:45

Heel veel sterkte. Ik kan helaas meepraten over dit soort zaken (heb mijn pa 4 jaar geleden verloren na een verkeersongeval).

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5938
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 08 nov 2006 19:28


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 November 2006

Bedankt voor jullie steun, mijn familie is een hecht team! ik weet dat er meerdere hier op het forum met dat "bijltje" hebben gehakt dus weten wat er in je omgaat. Maar na ruim 6 jaar dokteren en 15 operatie's verder begint het einde in zicht te komen , en ook dat is het leven, waar we allemaal een keer voor komen te staan. Maar ben er niet bang voor , tenslotte was ik ook niet bang toen ik werd geboren en als je dood gaat kom je misschien wel de mooiste racefietsen tegen waar je alleen maar van heb kunnen dromen toch? ik blijf het positief bekijken wat er ook gebeurd anders had ik niet op deze aardbol rond moeten lopen. Negatief zijn kost veelste veel energie , laat mij maar positief denken , kan ik ook weer harder trappen op m,n bike.



Big Rosa ....
Je hebt dit mooi verwoord, en denk dat ik het ook moelijk mee zou hebben om rationeel te denken. P.S. Wat zou er nu mooier zijn dan een prachtige hemelpoort van Dedaccia staal ; bogen van Lightweight wielen, en Petrus aan de hemelpoort met de fiets in zn handen. Geheel gekleed in een mooi fiets tenue...zittend op zijn De Rosa
Ik denk ook dat we positief moeten blijven kijken in het leven...Mn Pa hebben ze 15 jaar geleden net op tijd in het ziekenhuis gekregen na een zwaar hartinfarct op de fiets...( geen racefiets ...) , en hij zegt altijd dat hij deze jaren kado heeft gekregen van onze lieve Heer.....
Wij ( mn vrouwtje en ik + kids , en verdere forumleden) hopen dat je vader niet teveel hoeft te lijden in dit verdere leven wat hij nog tegemoet zal zien. We mogen alleen maar hopen dat hij vredig in mag gaan slapen als het moment gekomen is , en dat hij nog veel mooie racefietsen ; italiaanse schonen ; en een goede versnapering op zn tijd tegen zal komen.........nadat hij Petrus heeft laten lachen met een mooie quote van zijn Zoon ...de enige echte
.....................................BIG ROSA......................................
 
Je bent een topper ..
 
Greets Rene en Saskia
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

meca1
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 21 mei 2006 00:05

meca1 08 nov 2006 21:13

Heel veel sterkte gewenst.

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 15 nov 2006 16:57

hey, het is hier zo stil ??????
Hup topic terug bovenaan!!!!
 

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 15 nov 2006 17:10

Quoten: Origineel geplaatst door ssss op 15 November 2006


hey, het is hier zo stil ??????
Hup topic terug bovenaan!!!!
 

SSSSSSSSSSSSSSSS hij zit in Westerbork daarom is het zo stil in deze hoek.
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5938
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 19 nov 2006 01:34

Hallo Rosa..
Hoe is het nu met je ...long time you've been here. Hopenlijk zien we je mooie uitspraken hier weer snel verschijnen. Hier alle okidoki...de peuken zijn nog steeds niet langs geweest ....wel af en toe een biertje.......
Ik zal volgend voorjaar eens mijn fiets inladen om dan samen eens een rondje te gaan fietsen bij jou in de buurt......grove frikandel eten met satesaus, en zoals we dachten een biertje achteraf....
Ouwe bikkel . we zien je gauw...
\
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5938
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 19 nov 2006 20:54

Hey ...
Good to be back in town......ook al is het Hagenesie town.....lol..
Als ik jou zo zie ouwehoeren lijk je sprekend op mn schoonpa....Ouwe Scheveninger....vroeger gevaren......ruwe bonk blanke pit...mooaaaahhhhhhh, en gek op zn kleinkinderen , en op zn bier en borrels.
Voor wat betreft het biertje ...denk het komende voorjaar.....kan je mij de mooie fietsroutes daar laten zien...neem ik mn bike mee...En een mooie bos ruikers voor Mama Rosa...........
 
Greets Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie