Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat doe jij ernaast?

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 13 jan 2011 15:32

Als ik niet fiets of werk probeer ik wel eens wat kilometers met mijn andere vervoersmiddelen te maken. Eigenlijk kom ik iedere week een week te kort ;)

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 13 jan 2011 15:40

Vooral 's zomers wil ik nog weleens een weekendje gaan hiken. Weekendje met de backpack en een groep vrienden ergens lekker de natuur in. Overdag lopen en 's avonds een bivak bouwen (van zeilen), kampvuur erbij, meegenomen ete klaarmaken en lekker ouwehoeren. Heerlijk ontspannend! Vorig jaar in de winter een iglo hike gehouden waarbij we zelf een grote iglo hebben gebouwd en twee nachten in hebben geslapen. Ben dus wel een fan van het buitenleven. Daarnaast ook de smaak van het reizen te pakken gekregen. Mijn doel is om minimaal eens in de twee jaar een maand te gaan backpacken. Afgelopen november naar Borneo geweest. Tijd genoeg dus om plannen voor de volgende reis te gaan maken!


dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 13 jan 2011 16:45

Naast mijn werk als organisch/polymeerchemicus bij nederlands grootste onafhankelijke research organisatie heb ik een vrouw en twee kinderen (7 en 12 jaar)... naast dit alles ben ik lid van een triathlonclub (RTC) en tafeltennis ik ook nog weleens. Met alle andere dingen die ik nog wil is de week dus zeker twee dagen te kort.
nulla tenaci invia est via

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 13 jan 2011 18:28

[quote="raMniv"]Leuk om te weten wat anderen ernaast doen. Wat ik zoal doe:

Ben leerkracht op een basisschool (groep 8, voor de ouderen de 6de klas haha)
Geef 2 keer per week volleybaltraining en op zaterdag een wedstrijd.
Voor de rest sportschool en zo af en toe heerlijk een paar films kijken.

Marvin[/quote]

Hee, een collega. Ook groep 8. Ik werk al voor het tiende jaar op een klein dorpsschooltje in de Peel. Omdat de school zo klein is heb ik jaren met een driedubbele combinatiegroep gewerkt. De laatste jaren heb ik het luxe, met groep 7/8.
Ik kom altijd met mijn enige hobby op het werk. Kinderen in mijn groep kunnen mijn fietsverslaving wat minder waarderen. Behalve als ik trakteer bij een prestatie waar ik persoonlijk erg tevreden over ben.

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 13 jan 2011 18:39

Maar wat doe jij ernaast Robbehopper?
Dat veel leerlingen(3e en 4e jaar vmbo) wielrennen niks vinden ondervind ik nu op stage ook dagelijks. Erg jammer:p
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

laulau
Forum-lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 20 jul 2005 15:04

laulau 13 jan 2011 19:17

[quote="BianchiSL3"]Als ik niet fiets of werk probeer ik wel eens wat kilometers met mijn andere vervoersmiddelen te maken. Eigenlijk kom ik iedere week een week te kort ;)

Afbeelding
[/quote]

Lekker hoor, zeilen :-) dat heb ik al sinds de verkoop van ons jachtje niet meer gedaan! Plannen zijn er wel om ooit weer eens een BM oid te kopen en mijn zoontje te leren zeilen. Gelukkig kan ik de boot dan 's winters bij mijn moeder in Zeeland stallen, want de ligprijzen hier bij Stellendam zijn niet om vrolijk van te worden.
Cube AMS Comp 2010

Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 13 jan 2011 19:35

[quote="Laulau"][quote="BianchiSL3"]Als ik niet fiets of werk probeer ik wel eens wat kilometers met mijn andere vervoersmiddelen te maken. Eigenlijk kom ik iedere week een week te kort ;)

Afbeelding
[/quote]

Lekker hoor, zeilen :-) dat heb ik al sinds de verkoop van ons jachtje niet meer gedaan! Plannen zijn er wel om ooit weer eens een BM oid te kopen en mijn zoontje te leren zeilen. Gelukkig kan ik de boot dan 's winters bij mijn moeder in Zeeland stallen, want de ligprijzen hier bij Stellendam zijn niet om vrolijk van te worden.[/quote]

Lang geleden veel op zee gezeild vanuit Stellendam. Je kon toen nog aan de zeekant van de N57 liggen met een jachtje. Volgens mij kan dat niet meer hè?

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 13 jan 2011 21:04

Waarschijnlijk ben ik een workoholic want ik beleef veel plezier aan mijn werk.
Verder heb ik een aantal 4-daagsen gelopen en dat blijft trekken.
Doe ik zeker nog wel een paar keer.
De honden hebben ook een speciaal plekkie in mijn vrije tijd.
En verder ben ik veel in sport geïntresseert, via tv, internet en dergelijke.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 13 jan 2011 21:13

[quote="H&H"]Maar wat doe jij ernaast Robbehopper?
Dat veel leerlingen(3e en 4e jaar vmbo) wielrennen niks vinden ondervind ik nu op stage ook dagelijks. Erg jammer:p[/quote]

Niks! Tenminste niet op het gebied van hobby's. Ik fiets zo'n 15000km per jaar op de racer. Ik heb geen auto, dus ook nog wel rond de 1500 op een gewone stadsfiets. Als ik daarnaast nog veel gekke dingen doe, blijft er wel erg weinig tijd over voor mijn gezin.
Ja, toch nog iets....ik doe sinds de FIETS van november nog iedere dag mijn best op de vloer van de woonkamer, met zg. core-stabilitytraining.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 13 jan 2011 21:21

Naast het fietsen, wat een groot deel van mijn vrije tijd in beslag neemt, doe ik aan stijldansen. Onderhand in de klasse 'goud', over 1,5 week een danstest Ballroom. Erg gezellig en ontspannend.
Daarnaast pak ik heel af en toe gitaar nog wel eens op.

laulau
Forum-lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 20 jul 2005 15:04

laulau 13 jan 2011 21:22

[quote=".Jeroen."]Naast het fietsen, wat een groot deel van mijn vrije tijd in beslag neemt, doe ik aan stijldansen. Onderhand in de klasse 'goud', over 1,5 week een danstest Ballroom. Erg gezellig en ontspannend.
Daarnaast pak ik heel af en toe gitaar nog wel eens op.[/quote]

Ow, dat is wel heel wat anders natuurlijk :) (hoewel mijn Tai Chi ook niet echt valt te rijmen met fietsen :-D).
Cube AMS Comp 2010

Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 13 jan 2011 22:39

Als ik niet op de fiets zit sta ik op de judomat.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Plaats reactie