Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

PHOTOSHOP

timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 15 jan 2007 09:49

Super mooi dat photoshop, zo kun je vrouwen ook een stuk beter maken :P
Maar euh, hoe doe je dat met de achter wielen en de achterbrug? Zet je de achterbrug in een andere layer dan de rest van de fiets? Want het wiel staat tussen de bruggen in.
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 jan 2007 10:13

Quoten: Origineel geplaatst door Timo002 op 15 Januari 2007


Super mooi dat photoshop, zo kun je vrouwen ook een stuk beter maken :P
Maar euh, hoe doe je dat met de achter wielen en de achterbrug? Zet je de achterbrug in een andere layer dan de rest van de fiets? Want het wiel staat tussen de bruggen in.

Gewoon het wiel erop plakken en dan op de plaatsen van de achterbrug de delen wiel weggummen.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 15 jan 2007 10:37


 
Adobe Photoshop; misschien is op hun site een trial-versie te downloaden; vervolgens een crack googlen

Wat is een crack?
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 15 jan 2007 11:06

Die kant gaan we niet op op dit forum ! (Crack=illegaal)
Gewoon de trial downloaden (ik zou voor adobe elements gaan) en als dat bevalt kopen.
Adobe CS2 kost bijna 1000 euro en lijkt me ook wat overdreven voor dit soort werk.
 
En Photoshop mannen....als jullie dit kunnen, kun je die plaatjes ook wel wat kleiner maken ! Dan blijft de lay-out tenminste een beetje leesbaar !
Afbeelding | Afbeelding

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 15 jan 2007 11:07

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 15 Januari 2007



 
Adobe Photoshop; misschien is op hun site een trial-versie te downloaden; vervolgens een crack googlen

Wat is een crack?

Een 'meestal' onofficiele versie voor een bestand aan te passen. Bijvoorbeeld voor pc-spelletjes een crack voor zonder cd te spelen.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

j007g
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:49

j007g 15 jan 2007 16:38

Kan je ook op een foto in adobe photoshop links maken ?

Bv een menu voor een website

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 15 jan 2007 16:53

ja, maar het is makkelijker als je imageready erbij gebruikt.

even een vraagje van mij aan TiesT, of iemand anders die het weet, als ik probeer mijn fiets uit de achtergrond te knippen (achtergrond wit maken) dan gaan mijn spaken ook weg.. hoe moet ik het doen dat ik ze hou?

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 15 jan 2007 17:08

ik heb adobe photoshop album starter 3.0 op me comp staan kan her daarmee?

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 15 jan 2007 17:18

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 15 Januari 2007

ik heb adobe photoshop album starter 3.0 op me comp staan kan her daarmee?

denk t trouwens niet

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 15 jan 2007 17:38

Quote: Origineel geplaatst door Geert Jansen op 15 Januari 2007
ja, maar het is makkelijker als je imageready erbij gebruikt.

even een vraagje van mij aan TiesT, of iemand anders die het weet, als ik probeer mijn fiets uit de achtergrond te knippen (achtergrond wit maken) dan gaan mijn spaken ook weg.. hoe moet ik het doen dat ik ze hou?


Zoals gezegd kun je het toverstafje gebruiken. Als je daarmee teveel selecteert kun je de tolerance lager zetten, waardoor je met n klik iets minder selecteert (er van uitgaande dat je de witte ruimtes tussen de spaken wilt selecteren)
Beste methode is de pencil tool, maar toverstaf is wat sneller evt. in combinatie met wat gummen oid

Ander puntje wat hier voorbij kwam mbt tot iets verkleinen/vergroten
Ik selecteer bv de crank met "control+T". Om te verkleinen kun je dan een hoekje naar binnen slepen. Als je de linkershift inhoudt als je dit doet, dan blijven de verhoudingen van de lengte en breedte gelijk.
Mijn fiets is bezeten!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 jan 2007 17:44

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 15 Januari 2007


Quote: Origineel geplaatst door Geert Jansen op 15 Januari 2007

ja, maar het is makkelijker als je imageready erbij gebruikt. even een vraagje van mij aan TiesT, of iemand anders die het weet, als ik probeer mijn fiets uit de achtergrond te knippen (achtergrond wit maken) dan gaan mijn spaken ook weg.. hoe moet ik het doen dat ik ze hou?

Zoals gezegd kun je het toverstafje gebruiken. Als je daarmee teveel selecteert kun je de tolerance lager zetten, waardoor je met n klik iets minder selecteert (er van uitgaande dat je de witte ruimtes tussen de spaken wilt selecteren)Beste methode is de pencil tool, maar toverstaf is wat sneller evt. in combinatie met wat gummen oidAnder puntje wat hier voorbij kwam mbt tot iets verkleinen/vergrotenIk selecteer bv de crank met "control+T". Om te verkleinen kun je dan een hoekje naar binnen slepen. Als je de linkershift inhoudt als je dit doet, dan blijven de verhoudingen van de lengte en breedte gelijk.


weer iets geleerd
@ Geert Jansen, Gewoon met de hand selecteren kan ook. Duurt iets langer maar het ziet er wel beter uit.

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 15 jan 2007 19:48

Die sneltoetsen maken het een stuk -idd- sneller. Kwam er van de week achter toen ik per ongeluk op 'Tab' drukte dat de menu's dan verborgen worden - is ook handig als je op 1 scherm werkt :)
Mijn fiets is bezeten!

Plaats reactie