Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wie viert er CARNAVAL/VASTENOAVEND??

luna
Forum-lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 21 jun 2005 14:26

luna 15 feb 2007 09:45

carnaval sucks

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 15 feb 2007 14:43

Ik ga wrsch 1, hooguit 2 daagjes wel even vasteloavend vieren. Af en toe zuipen mag best van mezelf, en is ook al weer niet zo desastreus voor de conditie naar mijn ervaring. En anders pech gehad hoor. Ben niet echt een die-hard carnavalsvierder maar als student in Maastricht kan ik het toch niet helemaal aan me voorbij laten gaan, hoort toch een beetje (erg) bij de culturele opvoeding alhier

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 15 feb 2007 16:46

Ik ga op Maandag naar de boerenbruiloft in St Hubert waar een vriend van mij opnieuw met zijn vrouwtje zal trouwen.
Wel leuk veel boerekool met bier en zultverder zal ik me denk ik gedeist houden.
cornelli racing cycles Uden

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 15 feb 2007 16:59

Zaterdag werken en voor de rest ga ik trainen. Nee dus! :D
Train ze!

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 15 feb 2007 21:24

Mooohhh....ik ga vanaf morgenmiddag onderduiken in het feest van het jaar. Na maanden voorbereiding, zittingen, het LVK, en aan de wagen bouwen ga ik vanavond weer. Morgen indrinken en dan zaterdagn naar de ZOEPKOEL. Misschien daarna nog naar de Staasi Festasi in Remunj. Zondag optocht meedoen, maandag met de kids, dinsdag ook en dan nog wat leuke bals gaan op die daaag. Ik zou zeggen...
JUNGSKES EN DÖRSKES...eene goeie vasteloavend...mak d'r wa van en ge wit 't....BLIEVE LACHE...
PS; m'n conditie holt achteruit (fietsen) maar drinken gaat met sloten vooruit.. ;- P
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

amateurke
Forum-lid
Berichten: 671
Lid geworden op: 10 jan 2007 13:16

amateurke 17 feb 2007 07:10

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 15 Februari 2007

Ik ga wrsch 1, hooguit 2 daagjes wel even vasteloavend vieren. Af en toe zuipen mag best van mezelf, en is ook al weer niet zo desastreus voor de conditie naar mijn ervaring. En anders pech gehad hoor. Ben niet echt een die-hard carnavalsvierder maar als student in Maastricht kan ik het toch niet helemaal aan me voorbij laten gaan, hoort toch een beetje (erg) bij de culturele opvoeding alhier

Diech hubs groet geliek. Goei diech die daog mer ins der door!
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 21 feb 2007 15:48

Het zit er net op, zaterdag, zondag en maandag gemiddeld zo'n 10 uur per dag carnaval gevierd! Lekker gedronken en veel vette hap gegeten. Ik had al een trainingsachterstand maar die ben ik tijdens de carnaval gewoon gaan wegwerken. De vrijdag voor carnaval 6,5 uur getraind, zaterdag 3 en vandaag 3 dus die extra kilo gaat er vanzelf wel weer vanaf!
Science of Performance!

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 22 feb 2007 19:48

Ich kom oet Zitterd en ich mot eerlik bukenne dat ich neit zoveul om vasteloavend (carnaval) geaf.. ich goa allein noa scholieren op de vriedig, de rest nergens
ich weit ut mien Zitterds is neit goat maar ich ken ut neit goat schrieven

conomorales
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 mar 2006 19:48

conomorales 22 feb 2007 20:21

Hier zijn de luiken ook net weer open gegaan. 6 Dagen feest gaat je wel in de benen zitten. Gezond kan het in ieder geval niet zijn! Maar ik kan het gewoon niet missen! :)
Klimmen is (een) kunst!

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 22 feb 2007 20:24

JONGENS..ik ben weer boven water...een 5 kilo zwaarder van 5 dagen carnaval. Precies... 1 kilo per dag!! Het echte leven gaat weer beginnen. Vanaf vandaag weer sporten en afvallen.
 
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie