Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Boer zoekt vrouw?

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 24 jan 2011 22:36

Normaal gesproken ben ik geen fan van tv programma's waarvoor je wekelijks moet thuisblijven om maar niets te hoeven missen, of was het alleen maar omdat je anders de volgende dag niet kunt meepraten hierover op je werk. Aan commerciële (klapvee) programma's als 'THE VOICE OF HOLLAND' of 'POPSTARS' met achterlijk hysterisch gegil op de tribunes heb zowiezo al een grote hekel. Ieder z'n meug zullen we maar zeggen. Nee geef mij maar lekker sportprogramma's als wielerennen, veldrijden, schaatsen of voetballen. Een heerlijke reportage, documentaire of verfilming van een biografie over (oud)sporters vind ik ook niet te versmaden. Maar helaas onkom ik er niet aan, nadat ik de eerste reeks totaal niet heb gevolgd, dat het programma 'Boer zoekt vrouw' van de KRO mij de laatste jaren enorm aan de buis weet te kluisteren. Ach arme...hoor ik jullie nu denken... jij ook al?? Yep.. ook ik ben één van die 5,1 miljoen Nederlanders die gaat voor puure vermakelijke televisie zonder commercieel gezeik tussendoor.. voor diegene die geen idee hebben waarover ik het heb, hier een korte uitleg

Natuurlijk hoort dit hier niet thuis... hierover zijn er al forums genoeg... maar ach wat kan het schelen.. tenslotte zitten we hier in het fietscafé nietwaar? Des te nieuwsgieriger ben ook eigenlijk geworden of jij als forummer ook elke avond naar die eigenwijze, romantische en soms ijskoude (lees Annemarie) boeren zit te kijken.
Ongetwijfeld zitten hier mensen op 't forum met een agrarische achtergrond (waaronder ondergetekende) die enige affiniteit moeten hebben met het boerenleven en wielrennen.

Omdat ik ook vanuit mijn werk (agrarische sector) nog wel een op diverse forums rondsnuffel kwam ik ook enige tijd deze topic tegen Boer zoekt vrouw (deel 2) Niks bijzonders zou je zo zeggen.. maar de manier waarop Forumlid 'Henk' telkens de laatste afleveringen op een ludieke manier weet te omschrijven neem ik mijn petje af, en doet me nog even harder glimlachen dan de avond ervoor.

Misschien krijg ik 'Henk' nog eens zo gek dat hij op de fiets springt en hij op dit forum zijn ludieke verhaaltjes kwijt wil.. maar voorlopig houdt hij het als veehouder bij zijn eigen liefde.. gewoon koeien en eigenwijze boeren die op zoek zijn naar de ideale vrouw of man. Ach... en ik? Ik spring gewoon weer even op de fiets en kijk of Boer Richard (net over de grens) nog steeds goed aan het boeren is ;)

Veeteeltforum

:D
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gebruikersavatar
a3
Forum-lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 30 sep 2010 02:04

Gebruikersavatar a3 24 jan 2011 22:53

Dat is nou jammer.... Ik dacht toen ik je verhaal ging lezen, dat je zou melden dat er nu een wielrennende boer in de uitzending zit.

Dus ik moet je teleurstellen: Ik blijf NIET kijken... :)

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 24 jan 2011 22:55

Dat programma heb ik nog nooit bekeken. Ik kijk hoogstens 3 uurtjes tv per week en dat is alleen wat sport of docu.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 24 jan 2011 22:56

Wanneer krijgen we het programma "wielrenner zoekt lief"?
En zou dat net zoveel bekijks trekken?

5 jonge espoirs of nog-net-niet-profs die nog geen vriendin hebben en op de rand van een grote sportcarriere staan. Ze zoeken alleen nog houvast nu ze het ouderlijk nest hebben verlaten en op zichzelf wonen. Ze zijn op zoek naar een lief die hun vuile koersbroeken wast, het huis kuist en naar de koers komt kijken. En als onze jonge god ergens op plek 108 in het tweede peletonnetje finisht hem toch een dikke kus geeft.

Ik geef het programma geen schijn van kans. En ale het er toch komt, ga ik niet kijken. Ik kijk ook geen boer zoekt vrouw.
Live fast; die young. mijn blog

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 24 jan 2011 23:01

alsjeblieft ik dacht een plek te hebben waar we het niet over BZV zuden kunnen hebben. Ik ben al elke zondag de pineut als vriendinlief ernaar wil kijken.


Mods please slotje...... :)
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 24 jan 2011 23:02

ik vrees dat Henk hier veel commentaar gaat krijgen over zijn schrijfstijl :)

Gebruikersavatar
a3
Forum-lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 30 sep 2010 02:04

Gebruikersavatar a3 24 jan 2011 23:03

[quote="roro27"]alsjeblieft ik dacht een plek te hebben waar we het niet over BZV zuden kunnen hebben. Ik ben al elke zondag de pineut als vriendinlief ernaar wil kijken.


Mods please slotje...... :) [/quote]

Waarom slotje, dan negeer je toch gewoon dit topic?

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 24 jan 2011 23:06

Daarom die smiley.......!!!
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 24 jan 2011 23:08

Precies. Samen met liefje kijk ik al vanaf het begin. Erg vermakelijk. En boer(in) Annemarie is niet koud. Ze praat alleen niet graag over haar gevoelens, en is meer van niet lullen maar doen. Net een man dus. Alleen dan die er leuker uitziet. ;)

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 24 jan 2011 23:08

Ik heb nog nooit gekeken, maar wekelijks kun je maandag ochtend bij Giel (3fm) op de radio de samenvatting van Boer Zoekt Vrouw in 60 seconden horen:

http://giel.vara.nl/BZV-in-60-sec.908.0.html

De afgelopen weken staan er ook op
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 24 jan 2011 23:10

[quote="A3"]Dat is nou jammer.... Ik dacht toen ik je verhaal ging lezen, dat je zou melden dat er nu een wielrennende boer in de uitzending zit.

Dus ik moet je teleurstellen: Ik blijf NIET kijken... :)[/quote]

Voorop gesteld 'Niemand stelt mij teleur' Maar ik moet jou wel teleurstellen want fietsende boeren zul je zelden tegenkomen.. daar hebben ze immers in de zomer geen of te weinig tijd voor.. Een schaatsende boer daarentegen wel, want die hebben in de winter hiervoor tijd genoeg. Gewoon lekker NIET blijven kijken..:)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 24 jan 2011 23:20

[quote="Herera"] Een schaatsende boer daarentegen wel, want die hebben in de winter hiervoor tijd genoeg. Gewoon lekker NIET blijven kijken..:)[/quote]

http://nos.nl/video/207070-van-der-wal- ... rveen.html

Het is een filmpje van afgelopen december vlak voor het NK op natuurijs, maar bevestigd wel weer het beeld van de marathon schaatser en boer zijn :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Plaats reactie