Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Grammatica en spelling

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 22 dec 2007 21:01

[quote="GastheerG"]Noppie: je hebt helemaal gelijk. Ik heb er ook wat last van en ben toch een zeer succesvolle ondernemer die al tientallen mensen heeft aangenomen.
Of je wel of niet goed in Nederlands bent is voor mij geen issue. 1 goeie secretaresse kost minder dan goeie slimmerds.
Sterker: mensen die via een koker (als NL maar goed is dan is het ok) naar de wereld kijken zit ik niet op te wachten! Ik wil mensen met passie, committent en analytisch vermogen maar vooral mensen die BREED naar de wereld kijken.
En dan kan je bij ons gewoon 5k per maand verdienen met 43 vakantiedagen.

Daarnaast is het zo naïef. Iedereen kan door z´n zus een brief laten schrijven. Het zegt me niks. Net zoals al die testen. Kan je je ook op voorbereiden.
Als ik iemand aanneem ga ik een avond met hem naar de kroeg! Hoor ik 1 echt slimme opmerking? Dan heeft hij/zij een baan!



Klasse! Zo zouden meer mensen moeten denken. Er lopen al genoeg idiote yuppies rond die denken dat ze de man zijn maar eigenlijk niets te bieden hebben.
Het werkt op alle niveau's natuurlijk. Je moet mensen hebben die willen.
[/quote]
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 22 dec 2007 21:05

[quote="GastheerG"]En dan kan je bij ons gewoon 5k per maand verdienen met 43 vakantiedagen.[/quote]

5k per maand netto en 43 dagen, zoiets zoek ik. Waar kan ik solliciteren?
What makes the boat go faster?

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 22 dec 2007 21:19

Nou...als Personeelsmanager heb ik veel ervaring in het voeren van sollicitatiegesprekken. Nu kreeg ik vandaag iets moois binnen. Klik de link maar eens aan!!
Ik kreeg 'm niet op de site gezet (vandaar).

*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 22 dec 2007 21:33

[quote="GastheerG"]Noppie: je hebt helemaal gelijk. Ik heb er ook wat last van en ben toch een zeer succesvolle ondernemer die al tientallen mensen heeft aangenomen.
Of je wel of niet goed in Nederlands bent is voor mij geen issue. 1 goeie secretaresse kost minder dan goeie slimmerds.
Sterker: mensen die via een koker (als NL maar goed is dan is het ok) naar de wereld kijken zit ik niet op te wachten! Ik wil mensen met passie, committent en analytisch vermogen maar vooral mensen die BREED naar de wereld kijken.
En dan kan je bij ons gewoon 5k per maand verdienen met 43 vakantiedagen.

Daarnaast is het zo naïef. Iedereen kan door z´n zus een brief laten schrijven. Het zegt me niks. Net zoals al die testen. Kan je je ook op voorbereiden.
Als ik iemand aanneem ga ik een avond met hem naar de kroeg! Hoor ik 1 echt slimme opmerking? Dan heeft hij/zij een baan!
[/quote]

BDS? ;-)

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 22 dec 2007 21:40

[quote="GastheerG"][quote="Groene Spicht"]Nou...als Personeelsmanager heb ik veel ervaring in het voeren van sollicitatiegesprekken. Nu kreeg ik vandaag iets moois binnen. Klik de link maar eens aan!!
Ik kreeg 'm niet op de site gezet (vandaar).

[/quote]

Managers moeten dat zelf doen! Die moeten zich niet achter een HRM managers verstoppen.[/quote]

??? Licht toe ??? Volgens mij bevindt u zich nog in het Tayloristische metier waar HRM als containerbegrip dienst doet om de karweitjes die de directeuren niet willen doen te laten "opknappen". Als dat zo is...valt me dat tegen! Een manager die zich namelijk op zo'n manier achter HRM verstopt is zijn/haar functie niet waard!!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 22 dec 2007 21:42

[quote="Zorro"][quote="Groene Spicht"]Nou...als Personeelsmanager heb ik veel ervaring in het voeren van sollicitatiegesprekken. Nu kreeg ik vandaag iets moois binnen. Klik de link maar eens aan!!
Ik kreeg 'm niet op de site gezet (vandaar).

[/quote]

Eeeehm......is dat nu wel zo handig om dat met naam en toenaam te vermelden?
Als ik de persoon in kwestie zou zijn dan nam ik je deze post behoorlijk kwalijk.

Mvg, Zorro[/quote]

Ha Zorro,

Mis ik iets? Heb ik de naam en toenaam vermeld? Welke dan? Je bedoeld toch niet de naam in de vacaturetekst :rolleye:
Of heb ik iets over het hoofd gezien...dan moet ik me verontschuldigen...!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie