Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fanclub Liz Hatch

campaioen
Forum-lid
Berichten: 477
Lid geworden op: 18 mar 2007 00:37

campaioen 31 jan 2008 18:47

zeg ff dat je in Nieuwveen woont, maar dat als ze de trein naar alphen a/d rijn neemt alles goed komt :p ;)
no pain no gain

embee64
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 apr 2007 20:25

embee64 31 jan 2008 19:21

Denken we nu werkelijk dat Liz gaat reageren als het alleen maar over haar lichaam gaat??? De Liz Hatch fanclub lijkt me dan geen lang leven beschoren!



In haar blog lees je dit:
I also deeply appreciate the attention and respect you've given to female athletes in cycling by presenting us as multi-dimensional people who have something to say rather than just images to look at for personal enjoyment.


Dus de fanclub moet serieuzer!
(maar niet teveel!)





Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 31 jan 2008 19:34

[quote="embee64"] Denken we nu werkelijk dat Liz gaat reageren als het alleen maar over haar lichaam gaat??? De Liz Hatch fanclub lijkt me dan geen lang leven beschoren!



In haar blog lees je dit:
I also deeply appreciate the attention and respect you've given to female athletes in cycling by presenting us as multi-dimensional people who have something to say rather than just images to look at for personal enjoyment.


Dus de fanclub moet serieuzer!
(maar niet teveel!)

@embee kijk nou eens naar wat er aan plaatjes en info staat
Is vanuit diverse invalshoeken en diverse plaatjes dus wat kwek je nu dan ?? :-)




[/quote]
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 31 jan 2008 19:38

en aan alle andere zeurpietjes speciaal deze !!

[img=http://img110.imageshack.us/img110/8171/dscn2312em0.jpg]
:-) grinn :p :-/
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 31 jan 2008 20:22

Zal ik eens via haar msn adres een emailtje sturen betreffende deze fanclub, moeten we wel vanaf nu continue in English, or else eh won´t really understand a damn thing we are saying.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

m_giant
Forum-lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 24 aug 2007 23:42

m_giant 31 jan 2008 20:55

Je kan inderdaad een emailtje sturen via msn adres, maar daarboven staat ook haar email adres (een gmail account).

Heb naar beide vanmiddag al een emailtje gestuurd en op die van gmail al reactie gehad. (En weer reactie terug gestuurd met nog enkele vragen, en weer een reactie terug gehad.)

Heb gevraagd of ze deze zomer weer naar België ging aangezien ze daar al eens geweest is, en dit is haar reactie:
So yes, my first year racing I spent time in Belgium, I absolutely loved it and plan to come back this summer after the Tour De France with some of my teammates to do some of the after Tour criteriums and races around that time. This year I have a new team that was built for me and they know how much racing in your part of the world appeals to me so we are working hard to make it happen. In fact we have a girl named Christine that races a little road and lots of cyclocross for Vanderkitten who lives in Leuven.
Ben benieuwd dus!
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 31 jan 2008 21:19

Ok, beter! Bij deze is M_Giant benoemd tot contactpersoon van de fanclub!

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 31 jan 2008 22:22

Haar reactie op mijn mailtje van gisteravond:

Hi Maurice,
How are you? Thanks for the kind email!
A fanclub in the Netherlands for me? Wow, I'm very flattered!
I wish I could speak Dutch, I enjoy the language very much. I learned a small amount while in Belgium but I'm a better listener than writer!
In fact, one of my goals for the year is to learn a bit so that when I come back over to race with Vanderkitten I can speak to people a small amount. :)
Where in the Netherlands do you live?
Thanks again for your letter!
Liz

Leuk toch?
Niets is wat het lijkt..

m_giant
Forum-lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 24 aug 2007 23:42

m_giant 31 jan 2008 22:29

Haha, is zeker leuk!

Maar ik had ook al begrepen dat ze graag Nederlands wou leren:
And don't worry about your spelling, your English is far better than my Dutch! I would love to learn Dutch but it's quite hard over here as very few people speak the language. I quite enjoy it though.
Was na een opmerking waarin ik mijn verontschuldigingen aanbood voor eventuele spelfouten.

Misschien met zijn allen een taalcursus opzetten voor Liz ?
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 31 jan 2008 22:34

Laat ze maar vaker in Nederland en Belgie rijden, dan komt het met de taal vast goed.
Ze zegt het wel te verstaan, een beetje, alleen antwoorden in het Nederlands is erg moeilijk.
Daar heeft menig forummember ook last van, niet erg dus.
Niets is wat het lijkt..

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37681
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 31 jan 2008 23:34

Ik vind het allemaal wel aandoenlijk hoe een aantal hier achter een leuk bekkie aanrennen en er zelfs een heel topic mee vullen... Wordt duidelijk tijd dat de zon weer gaat schijnen en de mensen een beetje gaan fietsen.
Less is bore

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 31 jan 2008 23:38

Ik ben ook benieuwd wat alle echtgenotes er van vinden... Stelletje pubers! ;)

Plaats reactie