Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

de-echte-wielrenners-scheren-hun-benen-hyve!

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 21 apr 2008 20:30

Van die discusssies of je een echte man bent of niet, wil ik mij verre houden. Wat mij betreft zijn geschoren benen mooier dan ongeschoren benen. (Tenminste, als ze gespierd zijn, en deze spieren niet te ver verscholen liggen onder een dikke laag vet)

En gelukkig vindt de belangrijkste vrouw in mijn leven dat ook. (En velen in haar kielzog) :D

campaioen
Forum-lid
Berichten: 477
Lid geworden op: 18 mar 2007 00:37

campaioen 22 apr 2008 02:16

laten we het is over een wetenschappelijke boeg gooien..... Na miljoenen jaren van evolutie hebben mensen nog steeds haar op hun been. Misken je met het weghalen van dit haar niet het evolutionaire voordeel (wat precies weet ik niet, ik ben maar een arm studentje) dat je hebt dankzij dit haar???

interesante wending niet?
Trouwens, evolutionair voordeel of niet... ik vind het vooralsnog behoorlijk gay om te scheren, tenzij je echt gemasseerd wordt enzo.
no pain no gain

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 22 apr 2008 08:40

Ik fiets geen wedstrijden en probeer niet te vallen . Voor de verdere rest is het dus aan de persoon zelf wat ie met zijn lichaam doet . Als men daardoor denkt een wielrenner te zijn dan blijf ik wel een wielertoerist .

Dus ik scheer mijn benen niet.

Voor wedstrijdrijders , zoals eerder gemeld door hen , is het een ander verhaal . Voor hen is het idd prettiger om geschoren benen te hebben met de gegeven argumenten.

It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 22 apr 2008 09:54

Ik scheer d ebeentjes idd vanwege massages na de wedstrijd en met oog op valpartijen. Voor ik werdstrijden reed schoor ik mijn benen idd ook niet, weinig nut. toch is het zo dat niet geschoren benen er gewoon niet heel serieus uit zien en het af en toe toch wel lekker is serieus genomen te worden. er is overigens ook verschil in haargroei, het gaat van lichte blonde haartrjes tot door het bos de benen niet meer kunnen zien;). Minimum eis voor geschoren benen vind ik wel dat de beentjes behoorlijk afgetraind zijn.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 22 apr 2008 09:55

[quote="campaioen"]laten we het is over een wetenschappelijke boeg gooien..... Na miljoenen jaren van evolutie hebben mensen nog steeds haar op hun been. Misken je met het weghalen van dit haar niet het evolutionaire voordeel (wat precies weet ik niet, ik ben maar een arm studentje) dat je hebt dankzij dit haar???

interesante wending niet?
Trouwens, evolutionair voordeel of niet... ik vind het vooralsnog behoorlijk gay om te scheren, tenzij je echt gemasseerd wordt enzo.[/quote]

Wat heeft homo zijn nu met geschoren benen te maken?:/
Volgens mij hebben de meeste homo's gewoon haar op de benen:)

jappo
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 okt 2007 00:03

jappo 22 apr 2008 09:56

Ik ga mee met diegenen die hun benen geschoren hebben.

Soigeren mannen, waar is dat gevoel van jullie. Als je ze mooi in het vet heb en dan mooi in de etalageruit kan kijken dat is toch schitterend?

Iedereen mag het natuurlijk zelf weten maar voor wedstrijdrenners is het een must. Minder kans op infectie en veel beter met massages.
En dan zijn er de leuke bijkomende dingen. Zoals dat ze sneller bruin worden en dat het vrouwtje het ook niet verkeerd vind.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 22 apr 2008 11:18

[quote="campaioen"]laten we het is over een wetenschappelijke boeg gooien..... Na miljoenen jaren van evolutie hebben mensen nog steeds haar op hun been. Misken je met het weghalen van dit haar niet het evolutionaire voordeel (wat precies weet ik niet, ik ben maar een arm studentje) dat je hebt dankzij dit haar???

interesante wending niet?
Trouwens, evolutionair voordeel of niet... ik vind het vooralsnog behoorlijk gay om te scheren, tenzij je echt gemasseerd wordt enzo.[/quote]

Hmm ik ben benieuwd hoe lang jou hoofdhaar inmiddels is.... Als overal een evolutionaire oorzaak voor is en dus voordeel uit te halen valt dan knip jij je hoofdhaar niet (of het valt vanzelf uit natuurlijk)
verder heeft vrijwel elke vrouw haargroei op de benen en vrijwel elke vrouw verwijderd dit. waarom? Wellicht het heersende beeld in de maatschappij, raar eigenlijk maar ook ik ben liefhebber van onthaarde vrouwenbenen.
Ze wordt denk ik niet direct lesbo genoemd als zij zich niet van haar haar ontdoet.

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 22 apr 2008 11:34

Als Evolutie geen optie is, laten we het dan over de bijbelse boeg gooien
In het boek Prediker staat:
IJdelheid der ijdelheden, het is alles ijdelheid.

Dat sloeg niet specifiek op het scheren vanbenen, maak kan daar daar wel voor gebruikt worden.

Wat het scheren betreft,
ik vind het niet mooier (ook niet lelijker).
Ik vind stoppels wel erg lelijk (dus bijhouden)
Ik vind het onzinnig copieergedrag, zoiets als die Spinaccistuurtjes.

Kortom, ik ben een toerist en ben daar tevreden mee; en zal mij ook niet beter voelen, of harder gaan rijden als ik mijn benen scheer.

Ergo: Ik ben geen echte wielrenner

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 22 apr 2008 11:51

Als ik mij als vrouw even in deze discussie mag mengen: volgens mij is het benen scheren onder wielrenners vooral een groepsproces, idd om serieus genomen te worden.

En als ik mag speculeren over de oorsprong, dan kunnen alle massage/wondverzorgingsargumenten als je het mij vraagt het raam uit (voetballers krijgen toch ook massages?) en is het uiteindelijk gewoon een kwestie van ijdeltuiterij. Mooie afgetrainde benen wil je toch graag in optima forma aan de wereld laten zien, niet dan? Niks mis mee overigens, als het aan mij lag gingen alle mannen scheren.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 apr 2008 12:13

Nou Spin, als je je maar realiseert dat je lang niet alle vrouwen representeert. Mijn eigen vriendin zou mij afschieten als ik mijn benen zou scheren (en ik ken meer dames die er zo over denken).

Plaats reactie