Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

zelf meegemaakte spectaculaire valpartijen

craze
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 01 jun 2007 20:18

craze 16 mei 2008 14:26

TE ONWAARSCHIJNLIJK, ik hou het op C!
maar B zou wel te gek zijn, hmmmm.......
fietsen een verslaving? laat mij dan maar een verslaafde zijn!

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 16 mei 2008 14:51

het was d.

d. Ik trok hard aan mijn stuur, zette mij schrap, en na een onwaarschijnlijke sprong landde ik 20 meter verder, over een toevallig passerende goederentrein, en daarna schuin slippend onder een vrachtwagen met oplegger die dwars over de baan stond. Zonder verdere ongemakken kwam ik thuis toe, deed mijn fietsschoenen uit en met mijn pantoffels aan schoof ik aan tafel, waar mijn vriendin net het eten opzette. Ze vroeg nog of ik een spannende dag had op kantoor, en ik zei: 'zoals gewoonlijk, liefste'.

Iemand nog een spectaculair verhaal ;)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 16 mei 2008 15:00

Hoi,

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat er een Zwarte Adder onder het gras zat ;)

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 16 mei 2008 15:11

Oef, wat een opluchting dat het D is geworden. Ik was even bang dat C het juiste antwoord zou zijn en dat zou dit topic onwaardig zijn (B was sowieso ongeloofwaardig, want hoe kun je nu 5 jaar lang geheim houden dat je een minnares hebt).
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

ghisallo
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 17 jul 2007 10:27

ghisallo 16 mei 2008 19:46

als je niks te doen hebt kun je ook gaan fietsen!!! in plaats van lul verhaaltjes te verzinnen
Doe wat nuttigs !!!

japie74
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jul 2007 17:51

japie74 16 mei 2008 23:43

kan dit waardeloze topic niet verwijderd worden, asjeblieft zeg...... !

kool486
Forum-lid
Berichten: 929
Lid geworden op: 17 dec 2006 11:44

kool486 17 mei 2008 12:28

zottegem, zwarten...................... nu snap ik de kombinatie
Funny the way it is

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 17 mei 2008 20:42

Vanmorge gaan rijden(Sprintjes trekken)
Komt er iemand in tegenovergestelde richting(Ik dacht echt dat hij rechtdoor moest)maar nee,slaagt veel te kort af en daar schoof hij......Heel zen rechterzijde geschaafd en serieus van de kaart.Ben direct gestopt,maar denk dat hij liever had dat ik door reed(Om zen tranen denk ik te verdoezelen...)Had er medelijden mee.
(Gistere nacht men auto opengebroken,heel men deur naar de klote getrokken!Bakje opegebroken en ook gps meegenomen,....Antwerpe boven zou ik zeggen,en zeggen dat criminaliteit daalt!Zeg niet te gouw tis wer ne vreem......

Nu even iets anders(Mag er mss bij omdat niet ieder1 ermee kan lachen)
Maar idiote situaties........
Ben zo ooit gestart in Gran Fondo Eddy Merckx(Nog steeds groter dan Henin,waar nu discusie overloopt,.....En ook sexliefhebber:-p)en we vertrekken en ik direct van men metgezellen weg,zie in de verte iemand rijden en denk:Die heb ik.....Ben er zo een 10km.mee aan het rijden blijkt hij gewoon niet deel-te nemen!
Ik terug parcours gezocht(en gevonden)En dan weg verder gezet,wel met kilometers meer op teller.(En collega-fietsers nog ingehaald!)

En domste voorval is met een maat van me:We reden elke Dinsdag met groep mee(Die tegen 35rijden en dan laatste 15km.een finale houden.)
Op een gegeven moment zie ik hem stoppen,ik direct mee in de remmen(Ik denk platgevallen)wat doet die zot nu?Duikt de gracht in en komt terug met een drinkbus en zegt:Die mens had die laten vallen!!!Wij tegen 40-45 erachter,rijd direct naar voor,geeft de drinkbus terug,die man giert het uit en zegt:Moet ik niet meer,lekte aan alle kanten en gooide ze terug weg!.....Hoe zot kun je zijn?(Wss nooit koers gezien?)
Aja nog dit:2'de maal zijn we niet gestopt voor de bus:-)))))
il magnifico

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 17 mei 2008 20:54

[quote="pantani"]
Nu even iets anders(Mag er mss bij omdat niet ieder1 ermee kan lachen)
Maar idiote situaties........
Ben zo ooit gestart in Gran Fondo Eddy Merckx(Nog steeds groter dan Henin,waar nu discusie overloopt,.....En ook sexliefhebber:-p)en we vertrekken en ik direct van men metgezellen weg,zie in de verte iemand rijden en denk:Die heb ik.....Ben er zo een 10km.mee aan het rijden blijkt hij gewoon niet deel-te nemen!
Ik terug parcours gezocht(en gevonden)En dan weg verder gezet,wel met kilometers meer op teller.(En collega-fietsers nog ingehaald!)

En domste voorval is met een maat van me:We reden elke Dinsdag met groep mee(Die tegen 35rijden en dan laatste 15km.een finale houden.)
Op een gegeven moment zie ik hem stoppen,ik direct mee in de remmen(Ik denk platgevallen)wat doet die zot nu?Duikt de gracht in en komt terug met een drinkbus en zegt:Die mens had die laten vallen!!!Wij tegen 40-45 erachter,rijd direct naar voor,geeft de drinkbus terug,die man giert het uit en zegt:Moet ik niet meer,lekte aan alle kanten en gooide ze terug weg!.....Hoe zot kun je zijn?(Wss nooit koers gezien?)
Aja nog dit:2'de maal zijn we niet gestopt voor de bus:-)))))[/quote]

Hoi,

Hahahaha......vooral als die laatste echt waar is dan vind ik hem hilarisch. Ook prachtig hoe je dat op zijn Belgisch verteld.



[img=http://img187.imageshack.us/img187/3449 ... lolin9.gif]

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 17 mei 2008 21:22

Het is echt gebeurd!Nu is het tijdje geleden dat ik hem nog gezien heb,maar lachten er nog veel over.

Heb hem ooit zo eens terug gehad.Waren aan het vlammen,hij was weg....Maar dan loopt het bergop.Hij ziet mij op kop komen met een heel peleton en net als ik bij hem ben,zet ik me in z'n wiel(de rest erop-en erover)en ik zeg:Ben kapot:-p
We schoten met 2in de lach en zegt:Gij ze ne goeie......
il magnifico

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 20 mei 2008 12:59

Haha, grappige verhalen pantani. Natuurlijk wel schandalig dat die gast zijn kapotte bidon gewoon in de plomp gooit en niet netjes mee naar huis neemt... Dat de profs het doen is al erg genoeg.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

Plaats reactie