Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fietsenveiling voor het goede doel

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 27 aug 2008 23:49

Beste forumgenoten,

Ik ben hier door drukte al een tijd niet meer geweest. Druk met name met het zoeken van sponsors voor het evenement Duchenne Heroes (en ik zie dat ik niet de enige ben op dit forum). Inmiddels ben ik binnen, echter .... mijn team heeft tegen inkoopprijs een aantal gave Bianchi MUTT7800 hardtails (mt 48 cm) ter beschikking gekregen. Wij hebben dit niet geregeld omdat we zelf graag een nieuwe fiets wilden (mijn Santos bevalt me veel te goed) maar omdat we de fietsen willen veilen. De opbrengst gaat naar het goede doel: onderzoek naar de verschrikkelijke ziekte van Duchenne.

Is je interesse gewekt? Wil je zelf een nieuwe fiets? Kopen voor een mooie prijs en tegelijk het goede doel steunen? Of ken je iemand anders die wellicht interesse heeft? Kijk dan op de site van Cycletours.Cycletours - veiling Duchenne Heroes. We veilen daar drie fietsen, afgeleverd met nieuwe slijtdelen en volledig op maat afgesteld door Cycles Dupree (Utrecht).

Groetjes
Ilse
(team Hellas Heroes - www.hellasheroes.nl, helaas even uit de lucht op moment van posten)

PS tja, hier praat ik over in de kroeg :p (zonder gekheid, op de 'aangeboden' pagina komt vast geen hond ...)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Plaats reactie