Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 02 feb 2010 00:39

God straft direct! :D
mijn Flickr

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 02 feb 2010 00:44

[quote="superrose"]Ja ik ben vandaag gevallen, twee blauwe knieen, pijnlijke schouder en piols, maar wel de eertse keer dat ik viel met mijn racefiets[/quote]


Misschien tijd dat je iets aan die wetenschappelijk onderbouwde fietstechniek van je gaat werken dan.

Vandaag een rondje drunense duinen gedaan. Was een enorme lange ijsplaat van 25km lang:)

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 02 feb 2010 00:46

Goh ik heb vanavond wel wat leuks gedaan.... getacxt met skype aan samen met iemand anders, onwijs leuk en het gaat een stuk makkelijker zo, minder saai.
Maar liever ben ik buiten zonder dat ik ineens poef op mijn plaat lig.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 03 feb 2010 12:30

Ik ben d'r helemaal klaar mee, dat takkeweer.

Ik probeer me degelijk voor te bereiden op mijn tweede jaar Amateurs A, maar met dit weer is dat werkelijk niet te doen.

Ik had me voorgenomen om vanmorgen te gaan trainen. Maar gisterenavond begon het te sneeuwen, shit. Goed, vanmorgen om 9 uur kwam de zon door en zette de dooi in, dus ik vertrok om half 10 alsnog voor een training. Die laatste sneeuw zou wel weg smelten als ik eenmaal onderweg was. Het eerste half uur ging het goed. Ik voelde wel af en toe mijn achterwiel een beetje glijden, maar echt onverantwoord vond ik het niet. Bovendien reed ik de hele tijd over van die natte sneeuw, dus eigenlijk over het asfalt.

Niet dus. Toen ik net buiten een spoor kwam, ging ik vol op m'n plaat. Wat bleek. Ik was al een half uur over het ijs aan het fietsen. De terugweg duurde dus ongeveer twee keer zo lang. Uiterst voorzichig, delen fietsend over de provinciale weg, ben ik met de staart tussen de benen terug naar huis gekropen. En nu zit ik hier, met een schaafwond op mijn heup en een mooie bult op mijn knie. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan.

Ik ben d'r klaar mee, dat takkeweer. Laat het voorjaar maar komen.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 03 feb 2010 13:34


Tja.. ik neem me al 2 weken voor om eens lekker te gaan fietsen..eens gewaarschuwd mens telt voor 2. Hopenlijk geen schade aan de Canyon?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 03 feb 2010 14:48

Nee, ik was met m'n gewone racefiets. Alleen het pedaal is iets geschaafd. Voor de rest is alles nog heel, geloof ik

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 03 feb 2010 15:01

pfff sinds gisteren opzoek naar een Tacx, vandaag (mijn fietsdag) weer niet naar mijn werk gefietst... Zelfs met de auto 3x de bocht uitgegegleden dus was blij dat ik op 4 wielen stond....

cornelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:13

cornelli 03 feb 2010 16:09

Nou ikke dus ook maar eens geprobeert.
Het gaat wel beter maar er liggen nog van die verradelijke rillen ijs op het Fpad.
Heijen-Hommersum-Asperden-Kleve-Venzelderheide-Gennep.
NEOS

tijmen
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:22

tijmen 03 feb 2010 16:43

Morgen en vrijdag vrij genomen om eens van die schoon geregende wegen te genieten. Eindelijk is die sneeuw hier verdwenen en kan ik de eerste serieuze kilometers van het jaar gaan maken.

(zal je net zien dat het buiten Amsterdam nog overal spiegelglad is)
slow is smooth, smooth is fast

henkman
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 apr 2008 11:05

henkman 03 feb 2010 16:53

Mijn nieuwe racefiets staat al twee weken te glimmen in de schuur...hoop dat het er dit weekend eindelijk eens inzit om er de eerste kilometers op te maken...

pinamarko
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:01

pinamarko 07 feb 2010 19:27

Ik ben die rollen van mij ondertussen ook meer dan zat. Ik snak naar een temperatuur van minstens 15 graden.
Ik heb gisteren nog wel een rondje van 60 km gemaakt (Groesbeek-Milsbeek-Venzelderheide-Ottersum-Heijen-Afferden-Siebengewald-Goch-Kessel-Grafwegen-Groesbeek). Werd op het laatst, zo omstreeks 16.15 uur toch behoorlijk koud!
Maar wel even kunnen genieten van mijn nieuwe Pinarello FP3!

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 07 feb 2010 22:56

Mondjesmaat komt de wekelijkse,'rondje Walcheren stroom' weer op gang .
Het zijn natuurlijk de eerste zwaluwen,maar toch,er zit verandering in de lucht.
Zij is ook tegen

Plaats reactie