Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 01 feb 2010 11:13

Wou gaan fietsen vandaag maar er is bij ons in 1 uur tijd toch wel 2 cm sneeuw bijgekomen, dat word boven op de hometrainer dan maar.

Ik ben ook klaar met de winter; wat verlang ik toch naar 20 graden en een lekker zonnetje...
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

dario
Forum-lid
Berichten: 3819
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 01 feb 2010 11:28

[quote="Buzz"]Afbeelding Even de eerste 4 pagina's teruglezend... Er wordt wat afgepamperd hier, zeg. Wellicht is het toch handiger om een mtb of crosser aan te schaffen, een geheel andere sport erbij te zoeken, naar warmere oorden te verhuizen, of... de luiken te sluiten en op 21 maart de winterslaap — heel, heel voorzichtig — uit je ogen te wrijven...
[/quote]

+1!
Toen ik als student soms een hele winter in de Alpen werkte was ik in de lente & zomer altijd maandenlang zuur omdat er niet meer te skiën viel. Tot ik op een mooie dag een koersfiets kocht, en ontdekte dat elk seizoen zijn charmes heeft! :)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 01 feb 2010 12:27

Tuurlijk heeft elk seizoen zijn charmes, vanochtend weer lekker op de tacx gezeten. Einde week zien de voorspellingen er goed uit. ik denk dat het gaat gebeuren........
eigenwijs is ook wijs...

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 01 feb 2010 12:38

Ondanks de sneeuw toch geprobeerd naar het werk te geraken.
Echter na een km of drie door de polder lag ik toch ineens naar de sterren te kijken op een wat al te koude matras.
Ben maar terug naar huis gefietst en alsnog de auto gepakt.....
Ik heb het helemaal gehad met dit weer.

marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 01 feb 2010 20:15

Ik heb alle dagen van 2010 nog gefietst. Daar ben ik best trots op. Vooral mentaal een hele prestatie vind ik zelf. Fysiek stelt het eigenlijk niet eens zo veel voor, aangezien ik de meeste dagen door de gladheid nog helemaal niet voluit heb kunnen fietsen. Maar mentaal......Pfffff. Ook vandaag was het weer even slikken toen ik 's morgens uit het raam keek. Ik moest weer met de fiets naar mijn werk (20km heen en 20km terug). Het vooruitzicht van het te drogen hangen van natte kleding, het schoonspoelen van de fiets, het droogmaken van de ketting, en voorzien van een nieuw laagje olie, en dat ook weer na de terugreis, deed me de moed bijna in de schoenen zinken. Bijna, want er is een vooruitzicht dat me gaande houdt; het voorjaar, de droge weg, en het trainen op mijn nieuwe tijdritfiets. Oh ja, en natuurlijk de tijdstrijderscup op 11 april.

cobra427
Forum-lid
Berichten: 383
Lid geworden op: 11 nov 2009 01:23
Locatie: Druten

cobra427 01 feb 2010 20:22

[quote="Robbebopper"]Ik heb alle dagen van 2010 nog gefietst. Daar ben ik best trots op. Vooral mentaal een hele prestatie vind ik zelf. Fysiek stelt het eigenlijk niet eens zo veel voor, aangezien ik de meeste dagen door de gladheid nog helemaal niet voluit heb kunnen fietsen. Maar mentaal......Pfffff. Ook vandaag was het weer even slikken toen ik 's morgens uit het raam keek. Ik moest weer met de fiets naar mijn werk (20km heen en 20km terug). Het vooruitzicht van het te drogen hangen van natte kleding, het schoonspoelen van de fiets, het droogmaken van de ketting, en voorzien van een nieuw laagje olie, en dat ook weer na de terugreis, deed me de moed bijna in de schoenen zinken. Bijna, want er is een vooruitzicht dat me gaande houdt; het voorjaar, de droge weg, en het trainen op mijn nieuwe tijdritfiets. Oh ja, en natuurlijk de tijdstrijderscup op 11 april.[/quote]

Robbebopper, bij mij hetzelfde. Gisteren nog over de dijken in Maas en Waal.
Ik denk dat Marianne Vos nog was afgehaakt zo erbarmelijk waren sommige stukken.

Maarja, trainen is trainen.

Eenmaal op een stuk sneeuwvrij asfalt was het wel genieten van de omgeving hoor.
Mag best een beetje pijn doen.

Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba

grev047
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 aug 2008 09:14

grev047 01 feb 2010 21:18

Jongens geen paniek. Komend weekeinde....+5 graad. Wat een verwennerij. De regen heeft de pekel dan weg gespoeld.....een mooi zwart wegdek....jammie. Het zonnetje hoeft nog niet eens .... komt later wel. Wordt vervolgd

Gebruikersavatar
tjb
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 08 okt 2009 21:40

Gebruikersavatar tjb 01 feb 2010 21:25

Liep daarnet buiten en zag 1 voor 1 fietsers onderuit gaan :D
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 01 feb 2010 21:31

Ja ik ben vandaag gevallen, twee blauwe knieen, pijnlijke schouder en piols, maar wel de eertse keer dat ik viel met mijn racefiets
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

janou
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 aug 2008 10:09

janou 01 feb 2010 21:31

Volhouden iedereen! De koude ,natte, gladde kilometers-deels in het donker-zullen in het voorjaar weer uitbetaald worden!
JVD

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 02 feb 2010 00:03

[quote="superrose"]Ja ik ben vandaag gevallen, twee blauwe knieen, pijnlijke schouder en piols, maar wel de eertse keer dat ik viel met mijn racefiets[/quote]
Dat is waarschijnlijk je straf voor plagen van Am-fan en al die andere serieuze forummers. Ik dacht dat ik erg was, maar tegenover jouw ben ik een heilige.
kiekeboe

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 02 feb 2010 00:32

Ja misschien heb je wel gelijk, zullen we samen een vervelende mensen clubje beginnen? :)
we lopen dan wel het risico heel vaak te vallen natuurlijk....
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Plaats reactie