Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

bijs
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 jul 2007 13:22

bijs 10 feb 2010 13:22

Loop al weken te klagen. Mijn vrouw zegt steeds: winter is nog lang niet voorbij.
Op mijn werk soms: "ik heb horen zeggen dat het tot april door kan gaan"
Nou, leuke vooruitzichten. Ben er helemaal klaar mee om steeds naar de weerberichten te moeten kijken om de week qua fietsen in te plannen.
Vorig weekend er maar direct gebruik van gemaakt, zaterdag en zondag, 140 km
Ziet er nu weer uit dat de spinfiets op de sportschool het moet ontgelden deze week.
Maar, ...... volgens de KNMI site gaat de temperatuur duidelijk stijgen na de komende vorstdagen. Daar wordt ik blij van.
DB

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 10 feb 2010 13:35

Dat het tot April duurt is natuurlijk mogelijk, leuk vinden is anders. Maar ja de gezegdes zijn er niet voor niets. Maart roert zijn staart en April doet wat hij wil.
Maar er is licht aan het einde van de tunnel want na regen(en vorst en sneeuw) komt zonneschijn
eigenwijs is ook wijs...

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 10 feb 2010 13:36

Het was weer ongeloofelijk balen vanochtend.
Gister alles klaar gelegd om weer naar het werk te fietsen, gordijntjes open en jawel, helemaal wit met zo'n 2 - 3 cm van dat rotspul.
Toch doorgezet, maar ze waren het fietspad aan het vegen.....200m verder en ik lag er weer. Dus maar weer naar huis en met de auto...
Dat hield ook niet over, met zo'n 30 - 50 km/u over de binnenwegen en met 70 over de snelweg over 1 rijstrook.
Ik heb het echt gehad met dit weer.

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 10 feb 2010 13:38

Ik ben er ook klaar mee. Ik kan me de eerste toertocht van vorig jaar nog goed herinneren. Heerlijk droge wegen met een zonnetje, graadje of 12. Dat was ook in februari!

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 10 feb 2010 13:43

Vorig jaar ben ik behoorlijk laat op gang gekomen en toch een lekker seizoen gefietst.
Eind maart zijn we naar Gran Canaria geweest en daar ben ik ongetraind begonnen aan een paar klimmetjes. Ik dacht dat ik het niet zou overleven. En dit jaar ben ik eerser begonnen en zit het weer niet mee. Maar de wil en de zin is goed en daar gaat het toch ook weer om. Ik kan niet wachten op zon en wat hogere temperaturen. Als het dan zover is zal ik ook best wel weer kunnen knallen.
eigenwijs is ook wijs...

fwr
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 sep 2009 11:52

fwr 10 feb 2010 15:54

Ik zit uit het raam te kijken en het sneeuwt hier echt weer als een malle.

Ik moet toch even zeggen dat ik sneeuw er erg schattig uit vind zien. Het valt zo heerlijk sloom uit de lucht, zwierend van links en rechts en soms zelfs weer een stukje omhoog. Je kan zelfs individuele vlokjes volgen.
Regen daarentegen valt echt agressief in een rechte lijn massaal omlaag.

De gevolgen van sneeuw mogen dan wel vervelend zijn, het oogt allemaal zo heerlijk onschuldig en onbedorven.

Gebruikersavatar
chassepatate
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:55

Gebruikersavatar chassepatate 10 feb 2010 16:11

Ah, een natuurliefhebber...

pinamarko
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:01

pinamarko 10 feb 2010 19:30

Schijt- en schijt- en schijtziek ben ik ondertussen van dit weer. Laat het svp morgen maar 20 graden worden.

silvanol.l
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:35

silvanol.l 10 feb 2010 19:41

[quote="PinaMarko"]Schijt- en schijt- en schijtziek ben ik ondertussen van dit weer. Laat het svp morgen maar 20 graden worden. [/quote]

+1

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 10 feb 2010 19:44

Ik heb nog nooit zoveel op tacx gefiets als dit jaar.
Andere jaren was het wel leuk.
Nu ben ik er kots misselijk van aan het worden.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 10 feb 2010 20:53

Hier ligt ook weer een paar centimeter. Vanavond maar weer de crossbanden monteren. PFFFFFFFFFFF!!!!!!!!
Een groot voordeel, de eerste lentedag zal dit jaar door velen extra gewaardeerd worden. Enne...oh ja, voorlopig kan de discussie over de opwarming van de Aarde de ..........juist de ijskast in.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 10 feb 2010 21:28

Afbeelding Nou, er lag dus weer een lekker vers pakje vanmorgen. Ook in de duinen een maagdelijk wit tapijtje. Niet te dik, niet te dun. Perfecte omstandigheden om diverse trainingsvormen aan te pakken. Beetje techniektraining, wat klimwerk, D3-tempoblokken, en een aantal sprintjes op de lange rechte paden. Kortom, van alles wat. Uiteindelijk dik 3u op m'n mtb-zadel gezeten. Ondertussen voel ik me met de dag sterker worden. Ook mentaal trouwens. :))

Om een idee te geven waar er zoal gebuffeld werd, kijk hier...

Plaats reactie