Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 23 jun 2021 09:28

Maar dan mogen we het van jou ook niet meer over fietsen hebben? Of dat wel?
Als dat niet kan verplaats het dan naar de schone dames.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 23 jun 2021 09:42

Gisteren van ploegentourage in Chimay opgevangen dat Puck wel wou starten maar niet mocht van de ploeg. Geen idee of de info correct is. Zou wel passen in de exitstrategie waar DeJong op aanstuurt.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 23 jun 2021 10:34

lugosi schreef: 23 jun 2021 09:42 Gisteren van ploegentourage in Chimay opgevangen dat Puck wel wou starten maar niet mocht van de ploeg. Geen idee of de info correct is. Zou wel passen in de exitstrategie waar DeJong op aanstuurt.
Maar heeft Talitha de Jong momenteel geen andere dingen om zich druk om te maken? .......haar eigen herstel na die nare val van laatst.

En als je echt een exit strategie (dat ik dan lees als weg treiteren) nodig hebt om een niet presterende renner kwijt te raken is er organisatorisch toch wel iets aan de hand bij die ploeg.

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6085
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 23 jun 2021 10:41

De Jong heeft nu toch alle tijd om hierover na te denken?

En een exit strategie is van alle tijden.., Renners die een ploeg verlaten die niet meer in de (grotere) koersen opgesteld worden. Zie vrij recent bijv de situatie rondom Bennet bij Patrick Lefevre.

Misschien zou het leuk zijn voor Puck om de hoogste ambities te parkeren. En haar job op insta verder uit te diepen. Bijvoorbeeld op de lifestyle van het gravel racen storten. Dan kan je lekker fietsen, door de bossen, over ongebaande paden.., uitgebreid influencen en je snelheid of prestatie is nauwelijks meer een punt van discussie.
Zie bijvoorbeeld het account van Alison Tetrick: https://www.instagram.com/amtetrick/?hl=en
Alhoewel die ook echt wel een pot kan fietsen, maar daar twijfel ik bij Puck eigenlijk ook echt niet aan.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 23 jun 2021 10:54

Als je kijkt wat ze in de Vaucluse gefietst heeft in het voorjaar, dan kan ik me niet voorstellen dat haar ambities zo hoog zijn. Wel in de media, maar op de fiets valt het volgens mij tegen.

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6085
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 23 jun 2021 11:02

Des te makkelijker, dan hoeft er niet zoveel geparkeerd te worden.
En dan hoeft er hier ook niet elke keer op terug gekomen te worden dat Puck altijd maar verkondigd wel ooit eens wereldkampioen te willen/denken/kunnen worden.. ;-)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 23 jun 2021 11:03

timo2.0 schreef: 23 jun 2021 00:05
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 23:00 Het artikel gaat hoofdzakelijk over haar jeugd.
Dat zij in haar bestaan als wielrenster anderen ergens van de schuld geeft is haar visie. Ken jij alle ins en outs van elke situatie van haar en haar ploeg? Ik niet. Jij wel?
Zo makkelijk praten en oordelen over iemand die je in het echt niet eens kent. Ik vind het stuitend.
Haar Instagramposts gaan daar regelmatig over. Maar jij mag het stuitend vinden hoor, ik lig niet wakker van jouw hetze
Mijn "hetze". (?)
Als ik mij niet vergis is dit topic zowaar een hetze tegen Puck Moonen. Dit hele topic ademt zowat van begin tot eind één en al negativiteit uit t.a.v. een meisje dat aan wielrennen doet. Ze kan niks goed doen.

Ze voldoet niet aan het verwachtingspatroon van wat forumleden en dus afbranden maar. Terwijl ze zelf duidelijk aangeeft dat mensen haar veel te hoog inschatten en momenteel niet kan voldoen aan het verwachtingspatroon van mensen en nog een weg te gaan heeft. (zelfreflectie wellicht?, zie "Helden")

Dit topic zal eindeloos in negativiteit doorgaan voorspel ik. Veel plezier daarmee.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 23 jun 2021 11:13

Jaap, je hebt nog niet over haar eigen verwachtingen gehoord? Er is hier niemand die zegt dat ze wereldkampioen moet worden, toch spreekt ze zelf de mogelijkheid redelijk vaak uit. Wie doet er dan iets aan een verwachting?
De meesten hier zouden al verbaasd zijn als ze drie wedstrijden na elkaar uit rijdt. Ze mag/kan ook gewoon toerfietser worden. En de wereld mooie plekjes laten zien op Instagram

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 23 jun 2021 11:23

Ik wil wereldkampioen worden.

Krijg ik nu ook mijn eigen afzeiktopic op dit forum? Of moet ik eerst een instagram account aanmaken? :twisted:

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 23 jun 2021 11:25

Laat het meisje lekker dromen ook al is dat nu niet reëel.
Iedereen heeft zijn dromen en ambities, zeker als je nog zo jong bent, gelukkig maar.
Als je elke willekeurige beroepssporter vraagt wat zijn/haar hoogste doel zou zijn is dat natuurlijk de beste van de wereld te zijn. Daar is niets mis mee. Of het realiteit zal worden is voor al die sporters een vraagteken.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 23 jun 2021 11:26

RobertvD schreef: 23 jun 2021 11:23 Ik wil wereldkampioen worden.

Krijg ik nu ook mijn eigen afzeiktopic op dit forum? Of moet ik eerst een instagram account aanmaken? :twisted:
Nee, je moet minimaal, of maximaal? met een string op de Instagram gaan staan.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 23 jun 2021 11:28

Jaap Telder schreef: 23 jun 2021 11:03
timo2.0 schreef: 23 jun 2021 00:05
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 23:00 Het artikel gaat hoofdzakelijk over haar jeugd.
Dat zij in haar bestaan als wielrenster anderen ergens van de schuld geeft is haar visie. Ken jij alle ins en outs van elke situatie van haar en haar ploeg? Ik niet. Jij wel?
Zo makkelijk praten en oordelen over iemand die je in het echt niet eens kent. Ik vind het stuitend.
Haar Instagramposts gaan daar regelmatig over. Maar jij mag het stuitend vinden hoor, ik lig niet wakker van jouw hetze
Mijn "hetze". (?)
Als ik mij niet vergis is dit topic zowaar een hetze tegen Puck Moonen. Dit hele topic ademt zowat van begin tot eind één en al negativiteit uit t.a.v. een meisje dat aan wielrennen doet. Ze kan niks goed doen.

Ze voldoet niet aan het verwachtingspatroon van wat forumleden en dus afbranden maar. Terwijl ze zelf duidelijk aangeeft dat mensen haar veel te hoog inschatten en momenteel niet kan voldoen aan het verwachtingspatroon van mensen en nog een weg te gaan heeft. (zelfreflectie wellicht?, zie "Helden")

Dit topic zal eindeloos in negativiteit doorgaan voorspel ik. Veel plezier daarmee.
En de ironie is juist dat door 'deug ridders' zoals jij dit topic ondertussen weer 20 pagina's verder is.

En er is mijns inziens helemaal geen hetze tegen Moonen. Ik denk dat vrijwel iedereen (inclusief de criticasters) het liefst zou zien dat ze haar fietsambities uitgesproken in de media waar zou maken (of iig een serieuzere poging zou doen die waar te maken).

Plaats reactie