Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 21:07

Lcsmet schreef: 22 jun 2021 20:57
timo2.0 schreef: 22 jun 2021 20:21 .......naast een hoop gekibbel,.............
Lees er je eigen posts van de laatste dagen even op na. :mrgreen:
Leuk, zo'n nietszeggend maar suggestief antwoord, maar verder van weinig waarde. Het is sowieso bijzonder dat, als ik de laatste dagen al "hatelijk" was jegens Moonen, dit al maanden geroepen word.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15933
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jun 2021 21:12

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 21:07 Leuk, zo'n nietszeggend maar suggestief antwoord, .........;;
Lees je eigen posts van de laatste dagen in dit topic er eens op na.
Je zal dan merken dat mijn post niet zo "nietszeggend" is.
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 21:22

Je zou ook even kunnen quoten waar ik dan zo "hatelijk" was, toch?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 22 jun 2021 21:28

... nog meer gekibbel.....

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 22:22

Dat timo2.o zegt dat Puck Moonen geen "zelfreflectie" kent en anderen de schuld geeft gaat over de periode (in Helden) dat ze op de basisschool en middelbare school zat en gepest werd. Een kind en puber dat qua brein nog volledig in ontwikkeling is, zoekende naar een eigen "ik".
Hoe kan je verwachten dat een kind al aan zelfreflectie doet, terwijl zij ook nog gediagnosticeerd is met HSP, waardoor indrukken en prikkels van buiten extra heftig binnenkomen en emoties soms als een heksenketel werken en alle energie opeisen.
Als volwassen kerel hierover even te oordelen op afstand, over de kinder-/pubertijd van haar, is wel zeer discutabel en makkelijk.
En al heeft ze geen zelfreflectie, so what.
De perfecte mens bestaat niet...

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 22:54

Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 22:22 Dat timo2.o zegt dat Puck Moonen geen "zelfreflectie" kent en anderen de schuld geeft gaat over de periode (in Helden) dat ze op de basisschool en middelbare school zat en gepest werd. Een kind en puber dat qua brein nog volledig in ontwikkeling is, zoekende naar een eigen "ik".
Hoe kan je verwachten dat een kind al aan zelfreflectie doet, terwijl zij ook nog gediagnosticeerd is met HSP, waardoor indrukken en prikkels van buiten extra heftig binnenkomen en emoties soms als een heksenketel werken.
Als volwassen kerel hierover even te oordelen op afstand, over de kinder-/pubertijd van haar, is wel zeer discutabel en makkelijk.
En al heeft ze geen zelfreflectie, so what.
De perfecte mens bestaat niet...
Dit is weer je rol als observator, als toeschouwer? Leuk hoe je mijn woorden weer verdraait. Ik zeg helemaal nergens dat een kind zelfreflectie moet hebben.
timo2.0 schreef: 22 jun 2021 18:22Opmerkelijk dat jij haar ziet als een kind dat een eigen weg moet vinden tussen afgunst en pesterijen. Dat pesten zie ik wel, die afgunst niet. Nu komen we namelijk op mijn vakgebied en ik zie juist een kind dat door gedrag altijd uiten de groep viel omdat de anderen haar raar vonden, waardoor ze nergens aansluiting vond. Ze heeft het over zich terugtrekken in een eigen wereld en legt de schuld voor wat op kleuter-, basis- en middelbare school gebeurde steevast bij anderen, en dat doet ze vandaag de dag nog steeds. Geen zelfreflectie,
Moonen geeft die interviews nu, als vrouw van 25, en legt nu, als vrouw van 25, nog steeds telkens als mensen haar raar vinden en uitsluiten, de schuld bij de ander. Zo ook haar problemen momenteel met rensters en management van haar huidige ploeg: verongelijkte verhalen op Instagram over de wereld die tegen haar is, de slachtofferrol. Van een vrouw van 25 die al van kinds af aan altijd weer tegen dezelfde problemen aanloopt in haar sociale interacties mag je toch echt wel verwachten dat er enige zelfreflectie is. Juist als ze weet dat ze een HSP-diagnose heeft.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 23:00

Het artikel gaat hoofdzakelijk over haar jeugd.
Dat zij in haar bestaan als wielrenster anderen ergens van de schuld geeft is haar visie. Ken jij alle ins en outs van elke situatie van haar en haar ploeg? Ik niet. Jij wel?
Zo makkelijk praten en oordelen over iemand die je in het echt niet eens kent. Ik vind het stuitend.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 22 jun 2021 23:03

Ik dacht dat dit topic over de tieten van Puck ging...maar blijkbaar was het vandaar een kleine stap naar haar medische geschiedenis😁

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 23 jun 2021 00:05

Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 23:00 Het artikel gaat hoofdzakelijk over haar jeugd.
Dat zij in haar bestaan als wielrenster anderen ergens van de schuld geeft is haar visie. Ken jij alle ins en outs van elke situatie van haar en haar ploeg? Ik niet. Jij wel?
Zo makkelijk praten en oordelen over iemand die je in het echt niet eens kent. Ik vind het stuitend.
Haar Instagramposts gaan daar regelmatig over. Maar jij mag het stuitend vinden hoor, ik lig niet wakker van jouw hetze
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8939
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 23 jun 2021 06:37

SiO2 schreef: 22 jun 2021 23:03 Ik dacht dat dit topic over de tieten van Puck ging...maar blijkbaar was het vandaar een kleine stap naar haar medische geschiedenis😁
In dit topic staan, als je heel goed zoekt tussen alle zichzelf herhalende berichtjes, een aantal foto's van Puck. Ik heb ze even heel goed bestudeerd en kan je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat de tieten van Puck echt zijn, niet medisch geknutseld.
Of bedoelde je dat niet?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 23 jun 2021 09:07

SiO2 schreef: 22 jun 2021 23:03 Ik dacht dat dit topic over de tieten van Puck ging...maar blijkbaar was het vandaar een kleine stap naar haar medische geschiedenis😁
Jammerlijke ontwikkeling....

marsman
Forum-lid
Berichten: 2366
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 23 jun 2021 09:25

Wat mij betreft stopt de discussie tussen de heren heethoofden nu en switchen we weer naar Puck. Want daar gaat het wat mij betreft al een paar pagina's al niet meer over.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Plaats reactie