Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje gezocht Schiedam en/of omgeving

Europe85
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2021 12:01

Europe85 10 aug 2021 12:29

Hoi allemaal,

Om te beginnen, ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben Mark, 36 jaar en ik fiets al heel wat jaren op de racefiets en sinds vorig jaar ook weer op de MTB. Ik zal het leuk en gezellig vinden om meer gezamenlijk te gaan fietsen. Mijn afstanden liggen gewoonlijk tussen de 120 en de 180km (af en toe >200km) maar mijn conditie is momenteel wat minder geweest dus ik zit weer in mijn trainingsperiode. Momenteel rij ik tussen de 70 en 90km. Ik wil nu even lekker rijden en niet teveel op het gemiddelde letten (zelf nu rond de27 km/u maar gewoonlijk sneller) i.v.m. ik mijn conditie weer aan het opbouwen ben.

In 2019 ben ik 3x de Mont Ventoux op geweest en ik doe aan veel fiets evenementen mee zoals de Zwijndrecht-Zwijndrecht tour (en er naar toe en naar huis, 278km) en Rotterdam Harbour tour, Groenehart tour, en na Coronatijd wil ik Luik Bastenaken-Luik en de tour op het racecircuit in Zandvoort en Goudenpijl in Emmen ook doen.

Zelf fiets ik vor korte tot middellange rondjes vaak hier rondjes via Rockanje, Gouda, Willemstad, Tweede Maasvlakte, Zoetermeer, via de duinen naar Katwijk/Noordwijk, etc.

Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen hier te leren kennen en hopelijk tot snel op de fiets! :-)

Groet,
Mark

Gebruikersavatar
Archon1.1
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 okt 2013 17:14

Gebruikersavatar Archon1.1 12 aug 2021 10:36

Hoi Mark,

Ik ben Dennis en heb je een prive bericht gestuurd.

Mvg, Dennis

Plaats reactie