Voor al je afspraakjes

Medefietser(s) regio 'Het smalste stukje Nederland'.

0475
Forum-lid
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 apr 2020 09:56

0475 29 aug 2020 14:46

Onder het motto "alleen is ook maar alleen": zijn er dames of heren in de regio Maasbracht, Montfort, Stevensweert, Echt, Susteren, etc die ook verder niet bij een lokale club fietsen maar solo fietsen en het ook wel leuk zouden vinden om ook regelmatig met 1 of 2 a 3 anderen wat ritjes te maken?

Ikzelf ben 57, man, Kan ook doordeweeks overdag altijd wel fietsen. Mijn solo ritjes gaan zo rond de 75 a 80km, soms wat meer, soms wat minder. Qua tempo kan ik een 28 a 30 fietsen, soms wat harder, soms ook wat trager.

Ben geen klimgeit. Eijserbosweg, Camerig, Dodeman, Cauberg en Loorberg aan elkaar rijgen in een rit hoeft niet :-). Heen en terug naar de Baraque Michel evenmin. Maar zoiets als de Slingerberg en Snijdersberg kom ik zeker boven.

Qua wegen zoek ik meestal de rustige wegen op bv richting de Meinweg of België in, over de trambaan richting Niel-bij-As, Gruitrode of wat noordelijker via Thorn naar Bocholtz/Bree en via Maaseik weer terug. Ritjes richting Weert/Nederweert en de Leudal streek maak ik ook graag.

Tochten hoeven niet steevast te eindigen op het terras met een trappist maar onderweg even pauze voor een kop koffie of kleine snack kan natuurlijk altijd.

Verder heb ik een brede interesse in van alles en nog wat zodat er onderweg altijd wel wat te babbelen valt.

Stuur maar eens een PM als het je wat lijkt.

Huib
Echt.

hagi
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 12 aug 2009 20:45

hagi 07 feb 2021 13:00

Hallo Huib heb je een pm gestuurd

Plaats reactie