Voor al je afspraakjes

fiets maat of groepje gezocht Eindhoven

Physics on Wheels
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 mar 2017 10:01

Physics on Wheels 21 mei 2020 17:04

Nu Corona wat meer ruimte biedt om samen te fietsen en m'n vorm niet meer bedroevend is zoek ik een maat of een groepje om regelmatig mee te fietsen in omgeving Eindhoven

Nu fiets ik altijd alleen, ritjes van 40-90 km. Ter referentie vandaag 75km met 31 km/u gemiddeld. Op z'n tijd hou ik wel van van wat competitie, ik fiets altijd harder als er iemand vlak achter me zit :lol:

Ik ben 28 jaar en vertel mezelf dat m'n fysieke piek nog komt ;). Paar jaar geleden fietste ik meer en toen deed ik ook ritten van 130 km, daar werk ik weer naar toe.

Stuur een berichtje als het je leuk lijkt een keer samen te gaan fietsen, of als je een groepje weet waar ik bij zou mogen aansluiten.

Thomas

LethalP
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 20 aug 2013 09:34

LethalP 21 mei 2020 23:28

Zoek op Facebook even op 'ONYVA'. Iedere maandag en woensdag.
Daarnaast heeft CTWT.nl veel actieve leden in regio Eindhoven, vaste afspraak op zaterdag.

Eea ligt nu natuurlijk wel stil agv het coronavirus

dix0r
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 jun 2010 15:07

dix0r 22 mei 2020 09:28

Physics on Wheels schreef: 21 mei 2020 17:04 Nu Corona wat meer ruimte biedt om samen te fietsen en m'n vorm niet meer bedroevend is zoek ik een maat of een groepje om regelmatig mee te fietsen in omgeving Eindhoven

Nu fiets ik altijd alleen, ritjes van 40-90 km. Ter referentie vandaag 75km met 31 km/u gemiddeld. Op z'n tijd hou ik wel van van wat competitie, ik fiets altijd harder als er iemand vlak achter me zit :lol:

Ik ben 28 jaar en vertel mezelf dat m'n fysieke piek nog komt ;). Paar jaar geleden fietste ik meer en toen deed ik ook ritten van 130 km, daar werk ik weer naar toe.

Stuur een berichtje als het je leuk lijkt een keer samen te gaan fietsen, of als je een groepje weet waar ik bij zou mogen aansluiten.

Thomas
Hi Thomas, ben ook sindskort woonachtig in regio Eindhoven en op zoek naar een fietsmaatje. Nu met corona is dat lastiger, anders zou aansluiten bij ONYVA inderdaad een optie zijn.

Stuur me even een DM!

Voor de beeldvorming, gister een 'rustig' ritje gereden 130km 31,1 avg.

Plaats reactie