Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje/groepje rondom Arnhem gezocht

Janiquearnts
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2019 08:26

Janiquearnts 29 jul 2019 08:34

Hoi allemaal!

Omdat ik net verhuisd ben van Maastricht naar Arnhem ben ik opzoek naar een nieuw fietsmaatje of leuk fietsgroepje in deze regio.

Ik heb zelf een racefiets sinds een dik jaar en hou ervan om kilometers te maken over de dijk of heuvels op te zoeken (Posbank etc.). Door de week kleinere tochten en in het weekend een tourtocht.

Ben of ken je iemand (misschien een groepje met ook dames?) dan hoor ik het graag!

Groeten Janique

Gebruikersavatar
RelicBert
Forum-lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 apr 2012 23:39
Locatie: Apenheul

Gebruikersavatar RelicBert 29 jul 2019 09:41

Arnhem? Gele rijders: https://www.gelerijders.com/
Avatar gebruiker

Flipmoehoe
Forum-lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 28 mei 2015 10:00

Flipmoehoe 29 jul 2019 11:08

Vriend van me rijd met Roelofs mee, een fietsenwinkel in Arnhem. Wat ik van hem weet rijden er ook dames mee, en geloof ook meerdere groepen.
Rijden 1 of 2 avonden in de week, en op de zondagmorgen

Vinu
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jan 2016 11:56

Vinu 29 jul 2019 11:41

Er zijn verschillende fietsgroepen in Arnhem. Gelerijders verzamelt altijd in het centrum, door de weeks wel redelijk vroeg dacht ik (6 uur)? Je hebt bijvoorbeeld ook RETO.

Zelf woon ik vlakbij Schuytgraaf, daar is ook een fietsgroepje die op woensdagavond (19:15) fietst en zondagochtend voor een wat langere tocht. Hier fietsen ook regelmatig dames mee.

Gebruikersavatar
Desertstorm
Forum-lid
Berichten: 484
Lid geworden op: 19 apr 2016 17:44
Locatie: Gld

Gebruikersavatar Desertstorm 30 jul 2019 13:22

Gele rijders verzamelen in April en Sept om 1800. Daartussen om 1845. Meestal 6 verschillende tempo's, variërend van (in de praktijk) 28 tot over de 40 gemiddeld. Altijd het zelfde rondje ivm veiligheid.

Ik ben zelf een man, maar mijn vriendin doet sinds kort ook mee met de Gele Rijders en over het algemeen zie ik wel meerdere vrouwen op een avond. Kom vooral eens langs! (en "meld" je even via de website).
Reto kan ook, dat is wel gelijk een wielerclub (ook met trainingsgroepen speciaal voor vrouwen dacht ik). Gele Rijders is meer een vrijblijvend initiatief.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8447
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 31 jul 2019 13:20

Mocht je met Reto een keer mee willen rijden is geen probleem.Stuur een mail naar de afdeling van de toerrijders en je krijgt de informatie van mij😉
Dames hebben een eigen groep maar rijden ook in de diverse andere groepen mee.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

delus1
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 jan 2017 14:27

delus1 31 jul 2019 13:51

Janiquearnts schreef: 29 jul 2019 08:34 Hoi allemaal!

Omdat ik net verhuisd ben van Maastricht naar Arnhem ben ik opzoek naar een nieuw fietsmaatje of leuk fietsgroepje in deze regio.

Ik heb zelf een racefiets sinds een dik jaar en hou ervan om kilometers te maken over de dijk of heuvels op te zoeken (Posbank etc.). Door de week kleinere tochten en in het weekend een tourtocht.

Ben of ken je iemand (misschien een groepje met ook dames?) dan hoor ik het graag!

Groeten Janique
Hoi Janique, woon zelf in Arnhem (Schuytgraaf). In de wijk is inderdaad een leuke fiets club wat wellicht iets voor je is. Mocht je interesse hebben kan ik je wel contact info geven.

Caroline81
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2019 21:06

Caroline81 19 aug 2019 21:32

Ik hoorde dat vrouwenwielrennen bij Reto erg leuk is. Er is ook een leuk dames fiets forum op FB, Daar staan ook wel eens oproepjes in. https://www.facebook.com/groups/fietsvrouwen/

iljagames100
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:29
Locatie: groesbeek

iljagames100 17 jan 2020 12:31

ik wil best af en toe wel eens trainen. ik ben nu aan het trainen voor de grand fondo rossa

Gebruikersavatar
Brabander
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 mar 2012 18:15
Contact

Gebruikersavatar Brabander 04 mar 2021 22:33

Janiquearnts schreef: 29 jul 2019 08:34 Hoi allemaal!

Omdat ik net verhuisd ben van Maastricht naar Arnhem ben ik opzoek naar een nieuw fietsmaatje of leuk fietsgroepje in deze regio.

Ik heb zelf een racefiets sinds een dik jaar en hou ervan om kilometers te maken over de dijk of heuvels op te zoeken (Posbank etc.). Door de week kleinere tochten en in het weekend een tourtocht.

Ben of ken je iemand (misschien een groepje met ook dames?) dan hoor ik het graag!

Groeten Janique
Dag Janique,

We zijn inmiddels 1,5 jaar verder. Heb je ondanks de bizarre tussentijd een fietsmaatje of club gevonden?

Zelf heb ik veel plezier bij TWC 't Verzetje uit Bemmel (midden tussen Arnhem en Nijmegen). Voornamelijk veel toerfietsers. Wellicht is dat iets voor je as je nog niets gevonden hebt.

Plaats reactie