Voor al je afspraakjes

Club of maatje gezocht

pfamet
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 apr 2015 19:03

pfamet 03 jul 2017 13:27

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje fanatiek aan het wielrennen en trainen. Maar tot nu toe doe ik dit altijd in mijn eentje. Ik ben eigenlijk op zoek naar een club in de buurt van Breda die redelijk fanatiek rijdt (30+ km/u) en waarmee ik dus een keertje mee kan rijden. Uiteraard wat zitten google maar helaas niet gevonden wat ik zocht, dus vandaar dat ik het hier plaats.

Daarnaast eventueel ook op zoek naar een fietsmaatje om regelmatig samen een ronde te maken, wel rond mijn eigen leeftijd (begin 20).

Ik hoop via hier iets te vinden of dat jullie mij kunnen helpen!

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 03 jul 2017 15:42

Een vaste fietsmaat zal lastig worden, maar ik wil best een keer een rondje met je meefietsen hoor. Woon zelf in Leerdam, ca. 50km van Breda. We kunnen wel eens halverwege afspreken voor een rondje 100-150km (bij voorkeur op een zaterdag).

Verder raadt ik je aan om eens opzoek te gaan naar een clubje. Je hebt vaak 3 soorten, de recreanten (waar vaak wel een paar ambitieuze 50+'ers tussen zitten die je het leven soms nog wel zuur kunnen maken), een stel ambitieuze studenten die af en toe een lokale clubkoers doen of daarvoor trainen of de echte georganiseerde clubs voor kleine wedstrijden.

Zelf vermaak ik me prima tussen de recreanten die af en toe een goede dag hebben, maar leuker is met leeftijdsgenoten die wat fitter/serieuzer zijn. Bij de één rijdt ik voorop en bij de ander hang ik in het wiel, wat ongeveer op dezelfde inspanning neerkomt maar wel bijna 10 km/u scheelt in de gemiddeldes.

Gei-Kek01
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 mar 2016 13:18

Gei-Kek01 04 jul 2017 20:27

Bovendien als je bij een fietsclub aansluit zit er altijd wel iemand die een groepje kent die samen gaan fietsen.

Leeftijd zou ik mij niet zo aan storen.
Leeftijd wil helemaal niks zeggen over hoe snel of agressief er gereden wordt.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als een feesie gemist

MarkW91
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 feb 2016 00:15
Locatie: Breda

MarkW91 11 jul 2017 10:02

Www.strava.com/clubs/decathlonbredawielergroep

Beginnersgroepje; echter opgericht om community te zijn die mensen in Breda en omgeving bij elkaar brengt!

Zitten er een paar bij die hard doorrijden en de maandag voor de lol en gezelligheid doen;)

Plaats reactie