Voor al je afspraakjes

LBL Ardennen Classic op 8 augustus volledige afstand

judithonline
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:39

judithonline 24 jun 2015 12:53

Hoi, zijn er fietsers die het aandurven om de volledige afstand (235 km) te gaan fietsen op 8 augustus? Ik wil graag een poging wagen en ik ben inmiddels volledig in training, maar ik zoek een fietsmaatje / groepje om bij aan te sluiten. Doel is om de tocht uit te rijden binnen de tijd. Er staat 14 uur voor).

Gebruikersavatar
GJEvK
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 aug 2013 22:04
Locatie: Duiven

Gebruikersavatar GJEvK 26 jun 2015 16:01

Ik weet nog niet zeker of ik 'm ga rijden, heb het wel met een fietsmaat er over gehad. 235 is wel een vette uitdaging, maar zoveel heb ik nog nooit op het vlak gereden laat staan in de heuvels... Lijkt me minimaal 10 uur fietsen, dat is wel veel :D Maar als hij terug is van vakantie zal ik t nog een keer opperen. Je moet tenslotte een uitdaging hebben! :)

rubencornelisse
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 11 jan 2007 22:45

rubencornelisse 13 jul 2015 10:48

Hoi, zijn er fietsers die het aandurven om de volledige afstand (235 km) te gaan fietsen op 8 augustus? Ik wil graag een poging wagen en ik ben inmiddels volledig in training, maar ik zoek een fietsmaatje / groepje om bij aan te sluiten. Doel is om de tocht uit te rijden binnen de tijd. Er staat 14 uur voor).
Ik weet nog niet zeker of ik 'm ga rijden, heb het wel met een fietsmaat er over gehad. 235 is wel een vette uitdaging, maar zoveel heb ik nog nooit op het vlak gereden laat staan in de heuvels... Lijkt me minimaal 10 uur fietsen, dat is wel veel :D Maar als hij terug is van vakantie zal ik t nog een keer opperen. Je moet tenslotte een uitdaging hebben! :)

Hi, ik wil LBL ook gaan rijden: 3 maal eerder heb ik deze gereden waarvan 2x de 235km.
Er zitten veel steile klimmetjes in, maar als je eraan denkt op souplesse te rijden en niet elke klim op kracht hou je de benen lang goed..
Laat me maar weten of jullie nog van plan zijn te gaan, vind het wel leuk samen te fietsen..

Boslim
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 18 jul 2015 13:40

Boslim 25 jul 2015 19:19

Ik ben ingeschreven voor de 160km en heb weinig ervaring met tochten langer dan 100km :-) Hoogtemeters lukken redelijk voor deze beginnend amateur/ex MTBer...gemiddelden liggen tussen de 24 en 30...wil graag merijden met groepjes...dus wie ook gaat, lets meet!

Plaats reactie