Voor al je afspraakjes

Rapha opent fietscafé in Amsterdam

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 23 aug 2016 19:34

Bredalp schreef:Ik vraag me af, kan je in Nederland alleen in de winkel in Amsterdam en hun online shop Rapha kleding halen?

Want zie dat er bv in Engeland ook enkele shops zijn die dat verkopen. Maar kan geen Nederlandse winkels verder vinden.

Was in de race voor een club jersey, licht groen. Was meteen uitverkocht in mijn maat helaas.
Klopt velodome in Antwerpen had ook Rapha maar is er deze winter mee gestopt
o'7o

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 23 aug 2016 20:57

Douglas schreef:
Bredalp schreef:Ik vraag me af, kan je in Nederland alleen in de winkel in Amsterdam en hun online shop Rapha kleding halen?

Want zie dat er bv in Engeland ook enkele shops zijn die dat verkopen. Maar kan geen Nederlandse winkels verder vinden.

Was in de race voor een club jersey, licht groen. Was meteen uitverkocht in mijn maat helaas.
Klopt Velodome in Antwerpen had ook Rapha maar is er deze winter mee gestopt
Velodome is er mee moeten stoppen omdat Rapha er voor gekozen heeft om hun kledij nog enkel in hun eigen shops te verkopen.

Volgens mij omdat je dan niet meer rechtstreeks kan vergelijken met andere merken die even goed zijn maar vele Euro's goedkoper. :mrgreen:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 23 aug 2016 22:24

Aha, ok... Duidelijk, danku heren, :winkthumb: .

Hmmmm.. Denk dat ik dan een keer Amsterdam ga bezoeken en wat shirts passen.

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1799
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 24 aug 2016 21:48

Twee weken geleden even bij Rapha in New York naar binnen gelopen (en met een leuk uniek t-shirtje weer naar buiten). Opzet winkel is sterk vergelijkbaar met Amsterdam en Londen. In het Central Park wat (ogenschijnlijk) fanatieke fietsers gezien. Voor de rest is Manhattan niet echt een prettig fietsterrein lijkt me, ondanks de fietspaden die je hier en daar ziet.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 25 aug 2016 13:46

Lekker hip zitten te zijn met je rapha shirt aan in central park
is toch de rapha doelgroep?

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1799
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 25 aug 2016 15:17

Daar zit ik midden in, ondanks het ontbreken van een hipsterbaard.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3371
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 25 aug 2016 16:13

bluv107 schreef:Twee weken geleden even bij Rapha in New York naar binnen gelopen (en met een leuk uniek t-shirtje weer naar buiten). Opzet winkel is sterk vergelijkbaar met Amsterdam en Londen. In het Central Park wat (ogenschijnlijk) fanatieke fietsers gezien. Voor de rest is Manhattan niet echt een prettig fietsterrein lijkt me, ondanks de fietspaden die je hier en daar ziet.
Met de race fiets misschien minder handig, maar toeristisch fietsen is in NY best goed te doen. En een zeer handige manier om toch nog wat afstand af te haspelen, gaat vlotter dan met de wagen in vele buurten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37635
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 aug 2016 19:18

robbiey schreef:Lekker hip zitten te zijn met je rapha shirt aan in central park
is toch de rapha doelgroep?
:lol: :lol: :lol:
Less is bore

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 26 aug 2016 21:54

:) Ja dat of een net iets te dikke buik omkleden met het exclusieve tricot zodat de aandacht afgeleid wordt van dat men geen afgetrainde jonge eliterenner meer is. Op een of andere manier heb ik van die kledij nooit het idee dat het ook echt bedoeld is om mee te fietsen. ;)
Veni. Vidi. Fietsie.

gerardn
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 10 aug 2014 09:17

gerardn 19 sep 2016 20:05

TumTumTum schreef::) Ja dat of een net iets te dikke buik omkleden met het exclusieve tricot zodat de aandacht afgeleid wordt van dat men geen afgetrainde jonge eliterenner meer is. Op een of andere manier heb ik van die kledij nooit het idee dat het ook echt bedoeld is om mee te fietsen. ;)
Vandaar dat die krabbelaars van Team Sky niet vooruit komen.

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 19 sep 2016 22:53

Ik zag net op de site dat het zwarte brevet shirt in de aanbieding is. Gisteravond was dat nog niet. Meteen maar eentje besteld voordat het weer uitverkocht is.

Toevallig vind ik dat het mooiste brevet shirt en wilde hem gisteren al bestellen, toen was ie 70 euro duurder.

Als je snel bent, kan je misschien ook nog eentje scoren als je wilt.


Oh tumtum.... Ik hoef nu alleen nog maar een tattoo, zit te denken aan een schijfrem in mijn nek. Moet je dan eens opletten hoe hip ik voorbij raas, :lol: .

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 20 sep 2016 06:34

@bredalp: vergeet ook niet om je baard te laten staan! Brevet shirt is een topshirt. Heb er 2 en daar zul je geen spijt van hebben.

Ik vind overigens dat een Rapha outfit voor een wat op leeftijd zijnde wielrenner, die niet meer het postuur van een prof heeft, toch altijd beter staan dan een team outfit van Tinkoff (al dan niet icm een bierbuik F8). Met zo'n team outfit doe je echt net alsof je een prof bent. En dat is als uitgezakte 40+ er toch wel een beetje genant.

Maar TumTumTum we zijn het wel eens dat een Rapha team sky outfit voor een wielrenner met bierbuik misschien wel het foutste pakje is. Al wordt het wel een close call met Tinkoff.

Nb rijd zelf als 40+ ook met Rapha pakje maar ben mijn buik kwijtgeraakt door al dat fietsen.
o'7o

Plaats reactie