Voor al je afspraakjes

NSK Wielrennen

basgos
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 25 aug 2010 13:34

basgos 26 aug 2010 16:28

Dit jaar is het NSK Wielrennen in Enschede.
Lijkt me een leuke bedoening om aan mee te doen om wat ervaring op te doen als fietser. Het is echter speciaal voor HBO en WO studenten en mensen in m'n kring rijden niet in de zelfde klasse of ze hebben geen zin. Wellicht hier nog mensen die eraan mee zouden willen doen? Kunnen we met z'n tweeen (of meer) gaan. Sta je daar in ieder geval niet alleen met onbekenden om je heen.

Lijkt me leuk!

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 26 aug 2010 16:31

een thuiswedstrijd voor AMclassicfan lijkt me...

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 26 aug 2010 17:15

[quote="basgos"]Dit jaar is het NSK Wielrennen in Enschede.
Lijkt me een leuke bedoening om aan mee te doen om wat ervaring op te doen als fietser. Het is echter speciaal voor HBO en WO studenten en mensen in m'n kring rijden niet in de zelfde klasse of ze hebben geen zin. Wellicht hier nog mensen die eraan mee zouden willen doen? Kunnen we met z'n tweeen (of meer) gaan. Sta je daar in ieder geval niet alleen met onbekenden om je heen.

Lijkt me leuk!
[/quote]

Ik ben ook present (amateurs A/B). Wij hopen met een behoorlijke ploeg aan de start te staan (en natuurlijk de rood-wit-blauwe trui mee naar huis te nemen).

Vorig jaar vond ik het wel leuk, ook al was er niet heel veel publiek. Vaak kun je met elke willekeurige deelnemer wel een goed gesprek beginnen. Mensen in je kring moet je maar gewoon overhalen om wel te gaan ;) Gezellig is het meestal wel.
Als je meer ervaring op wilt doen als fietser (wedstrijdjes), dan kun je beter naar het lokale wielerparcours gaan en daar een keer een trainingswedstrijdje meedoen.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 aug 2010 17:18

[quote="Stokie"]een thuiswedstrijd voor AMclassicfan lijkt me...[/quote]

Jup en daarnaast zag ik dat er al een heel aantal andere forumleden ook op de startlijst stonden. Denk dat het een mooi rondjes is ondanks dat het zo vlak als een pannenkoek is. Zeker voor de studerende Amateurs A/B een mooie kans om eens op een iets langer parcours te rijden dan een rondje om de kerk.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 26 aug 2010 17:36

[quote="Amclassic-fan"][quote="Stokie"]een thuiswedstrijd voor AMclassicfan lijkt me...[/quote]

Jup en daarnaast zag ik dat er al een heel aantal andere forumleden ook op de startlijst stonden. Denk dat het een mooi rondjes is ondanks dat het zo vlak als een pannenkoek is. Zeker voor de studerende Amateurs A/B een mooie kans om eens op een iets langer parcours te rijden dan een rondje om de kerk.[/quote]

De startlijst mag wel een keer ge-update worden ;) Ben benieuwd naar andere (forum-)deelnemers.

Rondjes is zeker fraai, heb er echt zin in.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 26 aug 2010 19:08

voor de geïnteresseerden: www.nskwielrennen.nl.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 aug 2010 19:36

[quote="Arepol"][quote="Amclassic-fan"][quote="Stokie"]een thuiswedstrijd voor AMclassicfan lijkt me...[/quote]

Jup en daarnaast zag ik dat er al een heel aantal andere forumleden ook op de startlijst stonden. Denk dat het een mooi rondjes is ondanks dat het zo vlak als een pannenkoek is. Zeker voor de studerende Amateurs A/B een mooie kans om eens op een iets langer parcours te rijden dan een rondje om de kerk.[/quote]

De startlijst mag wel een keer ge-update worden ;) Ben benieuwd naar andere (forum-)deelnemers.

Rondjes is zeker fraai, heb er echt zin in.[/quote]

Die lijst wordt op zeer korte termijn geupdate (licentie houders dan, de andere 2 categoriën zijn al up-to-date). Alleen alles moet met de hand van de KNWU lijst naar onze database en dat is niet handig, omdat de knwu website geen fatsoenlijke lijsten geeft.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 27 aug 2010 13:19

Ik denk dat ik er ook wel aan de start verschijn.. altijd een gezellige seizoensafsluiter

ivo1
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 25 mei 2006 14:15

ivo1 28 aug 2010 21:44

wat voor gemmidelde snelheid rijden ze ongeveer bij de niet licentiehouders heren? heb namelijk geen zin om er meteen na 1 ronde af te liggen... heb dit jaar ongeveer 5500 km gefietst alleen de laatste 2 weken niet omdat ik ziek was. zou dit genoeg zijn voor het nsk?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 aug 2010 23:39

Tja die km's zullen het probleem zeker niet zijn, zegt alleen niets over hoe hard je een goed uur kunt fietsen. Bij de niet-licentie houders zijn er altijd wel een aantal die er bijna direct afwaaien, een aantal die er met kop-en-schouders bovenuit steken en het merendeel rijdt in 't peleton uit :)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 29 aug 2010 01:48

je bedoelt aan de bar:P

basgos
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 25 aug 2010 13:34

basgos 31 aug 2010 00:16

Denk dat ik me er toch maar voor ga aanmelden.
Misschien komen we elkaar nog tegen daar..

Hoe hard zou het gemiddeld gaan bij de niet-licentie houders? Enig idee? Heb inderdaad geen zin om gelijk af te gaan, wat betreft wielrennen fiets ik pas een maand.. Denk gewoon niet angstig zijn en gewoon gezellig mee doen, en anders wel bij het bar-racen! :P

Plaats reactie