Voor al je afspraakjes

Fietsmaatjes Den Haag

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 18 apr 2014 14:46

Woon zelf in Pijnacker en wil tzt ook wel aanhaken bij een lokaal groepje fietsers.
Mijn intentie is om naar de 80-120 km ritjes te gaan om de basis te vergroten.
Korter ook prima om uberhaupt te wennen aan in een groep rijden (plus de stok achter de deur :lol: )

Momenteel voornamelijk Tacx uurtjes gemaakt en afgelopen weken niks vanwege de geboorte van onze tweede kindje. Dus beschikbaarheid is nog wel even wennen/plannen ;)
reitro schreef:Nu de winter bijna voorbij is (of eigenlijk nooit begonnen is ;) ), wordt er nog wel eens gefietst in groepsverband?

Ik kom uit Zoetermeer en fiets nu altijd solo. Ben in training voor de AGR 150 km en heb wel interesse om eens te kijken of een groep wat voor me is.
Neem aan dat jij bezig bent dit weekend :lol:
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
mranmo
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:48

Gebruikersavatar mranmo 18 apr 2014 14:53

Pijnacker heeft zijn eigen toerclub http://www.toerclubpijnacker.nl/start.htm en als je dat te langzaam vind gaan kan je ook nog lid worden van http://www.restorecycling.nl/ die ook Pijnacker als plaats heeft.

Dennv74
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2015 18:00

Dennv74 19 jul 2015 18:13

Beste Martijn,

Ik weet niet of je nog een fietsmaatje zoekt, anders laat even een reactie achter.
Naar jaren lang in Limburg gekoerst te hebben wil ik mijn hobby in dez kant van het land weer gaan oppakken.
Ben dus niet een doorgetrainde fietser.

Verneem graag je reactie.

Dennis
Laatst gewijzigd door Dennv74 op 04 sep 2015 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 24 jul 2015 13:42

Kijk eens bij de toerders van http://www.despartaan.nl uit Rijswijk!

Rednas_N
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 jun 2014 18:38

Rednas_N 17 apr 2018 22:36

Ik weet dat dit een oud topic is, maar beter een oude nieuw leven inroepen dan een nieuwe starten (denk ik?). Ik ben van het weekend in Leidschendam (omgeving Den Haag) en wil dan zaterdagochtend gaan fietsen. Toevallig iemand die zin heeft om mee te fietsen of iemand waarmee ik mee kan fietsen? Mijn gemiddelde kruissnelheid ligt ongeveer op 28-29-30. De afstand die ik in gedachten had ligt tussen de 80 en 100 kilometer

Rednas_N
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 jun 2014 18:38

Rednas_N 16 jul 2018 09:09

Tegenwoordig woon ik in Leidschendam, ik ben nog op zoek naar een fietsmaatje. Mijn kruissnelheid ligt rond de 29-30-31.

k33z
Forum-lid
Berichten: 345
Lid geworden op: 17 sep 2008 12:26

k33z 16 jul 2018 09:32

In Leidschendam zit TC de Tol, een mooie fietsvereniging waar je prima een groepje kan vinden waar je aan kan sluiten.

Zelf rij ik in de A-groep en wij komen meeste thuis met een gemiddelde van 30-33km/u (afhankelijk van afstand en route die gereden wordt). Als dat te hard is hebben we ook nog een actieve B-groep waar de snelheid wat lager ligt.

Kijk eens op de website (tc de tol in Google) en kom eens vrijblijvend mee fietsen!

Wij starten bij Pitch en Put in Leidschendam zuid. Er wordt altijd gestart op zondag om 9 uur en op dinsdagavond om 19:00.

Zal nu wellicht iets rustiger zijn ivm zomervakanties, maaar altijd meer dan voldoende mensen aanwezig.

martijn78
Forum-lid
Berichten: 861
Lid geworden op: 26 mar 2008 09:28

martijn78 19 jul 2018 22:46

Hallo Rednas_n,
Ik kom redelijk uit de buurt, Ypenburg.
Waar in L’dam woon je?
Ik doe regelmatig een rondje vanaf de pitch en put langs de A4 bij l’dam wellicht kunnen we eens een rondje maken in het weekend
Gr Martijn
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro

Rednas_N
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 jun 2014 18:38

Rednas_N 23 jul 2018 07:11

martijn78 schreef: 19 jul 2018 22:46 Hallo Rednas_n,
Ik kom redelijk uit de buurt, Ypenburg.
Waar in L’dam woon je?
Ik doe regelmatig een rondje vanaf de pitch en put langs de A4 bij l’dam wellicht kunnen we eens een rondje maken in het weekend
Gr Martijn
Ik heb je een PM gestuurd.

oen76
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2018 17:11

oen76 30 jul 2018 17:26

Ook ik zou wel willen aanhaken bij een lokaal groepje fietsers. Regio Delft. Af en toe eens in de avond of in het weekend. Lijkt me tof. Mijn kruissnelheid solo gaat nu naar de 30.

Fais
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2018 00:37

Fais 04 sep 2018 15:03

Hi,

Ik ben een student van De Haagse Hogeschool in den haag en voor mijn afstudeeropdracht ben ik onlangs begonnen bij de ANWB. Ik zal een onderzoek verrichten in hoeverre gamification de gebruikers van de fietsen app kan stimuleren om de fiets app regelmatig te gebruiken.

Door middel van een dagje meefietsen met de doelgroep kan ik meer inzicht krijgen in het gedrag van de recreatieve fietsers, daarnaast zou ik ook graag wat vragen willen stellen om zo de wensen en de behoeften te inventariseren.

Het zou mij onwijs helpen als ik via deze weg in contact kan komen met de doelgroep. De gewenste kenmerken van mijn doelgroep zijn:
- Recreatieve fietser
- Leeftijd tussen de 35 jaar en de 65 jaar.
- Minimaal een keer per maand een recreatieve fietstocht maakt.
- Het liefst ANWB lid is (dit is niet noodzakelijk).
- Omgeving van Den Haag en omstreken.
- Maakt gebruik van knooppuntensysteem (dit is niet noodzakelijk).

Val jij binnen mijn doelgroep? Of kan jij mij linken aan de doelgroep? Neem dan contact op via f.moulay@live.nl.

Plaats reactie