Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje gezocht omg Rotterdam

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 17 aug 2012 17:33

Hoi,

Ik zou graag eens met een vriendelijk, geduldig en ervaren persoon meefietsen die mij kan leren hoe ik beter door bochten heen kom. Ik heb het gevoel dat als ik nu met snelheid een bocht neem dat ik me met fiets en al in een heg of een bushokje torpedeer. Ik ben een beginner, ik heb een goede conditie maar kan nog niet hard met een groep mee jakkeren, oa, door non existente bochtentechniek waardoor ik teveel tijd verlies en alleen maar als een gek aan het sprinten ben om weer bij de rest terug te komen.
Ik heb ook geen dure gelikte spullen, ik geniet alleen maar heel erg van het fietsen, maar dat betekend niet dat ik niet beter wil worden.
En het lijkt me gewoon leuk om eens met iemand anders samen te fietsen.
Veni. Vidi. Fietsie.

styler
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 okt 2012 20:08

styler 28 dec 2012 14:39

Kom eens kijken bij rwcahoy in rotterdam. Leuke club waar je ook als je toch nog meer aangestoken wordt door het virus meedoen aan clubwedstrijdjes.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 28 dec 2012 18:07

TumTumTum schreef: ......
Ik heb ook geen dure gelikte spullen, ik geniet alleen maar heel erg van het fietsen ......
En daar gaat het om. :D
Veul plezier en succes.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 09 feb 2013 10:45

Na al die tijd nog een reactie, ik had het niet eens gezien.
styler schreef:Kom eens kijken bij rwcahoy in rotterdam. Leuke club waar je ook als je toch nog meer aangestoken wordt door het virus meedoen aan clubwedstrijdjes.
Bedankt voor de tip, maar dat lijkt me nou precies het soort club waar mensen zoals ik (nog) niks te zoeken hebben. Ik zie me al aan komen met mijn roestige oude fiets. Als ik die website bekijk zie ik helemaal niks waar ik aan mee kan doen behalve een kop thee drinken in de kantine.

@ Farelli: :) :) indeed! Gewoon fietsen met die handel en genieten. Lukt nog steeds.
Veni. Vidi. Fietsie.

Plaats reactie